Ақылдылар мен тапқырлар танымдық ойыны

9 - 11 сынып оқушыларына арналған
Ақылдылар мен тапқырлар танымдық ойыны.
Мақсаты:
1. Оқушыларды қазіргі заман талабына сай терең білім алуға ынталандыру
2. Жас ұрпақтың ұлттық сана - сезімін, қоғамдық саяси ой - өрісін дамыту.
3. Ойлау, сөйлеу қабілеттерін шыңдау, туған еліне, жеріне деген сүйіспеншіліктерін арттыру, бойына ұлттық мәдени құндылықтарды сіңіру.
Білімділік:
Тарихтың қайнар көздеріне тоқтала отырып, оқушылардың зеректік қабілеттерін дамыту, ой - өрісін кеңейту, білімге құштарлығын арттыру, озық ойлы алғыр және тапқыр оқ у ш ы н ы анықтау.
Тәрбиелік:
Оқушылардың дүниетанымын, білімге қызығушылығын және ойлау, ойды қабілетін арттыру.
Өз мүмкіндігін дұрыс пайдалана алатын зерделі тұлғаны тәрбиелеу.
Түрі: танымдық ойын Ақылдылар мен тапқырлар
Көрнекілігі:
Түрлі түсті таяқшалар, интерактивті тақта слайд – презентация , түрлі - түсті суреттер, Берел құпияларының реконструкцияланған суреттері, Радловтың, Ақышевтың фотосуреттері, жаңғыртпалар, безендірулер шар, түрлі - түсті топ аттары жазылған қағаз – парақшалар , Мемлекеттік Республикалық қазыналық кәсіпорын Берел Мемлекеттік тарихи - мәдени қорық - мұражайының
Берел атты кітап көрмесі.
Қатысушылар: 9 - 11 сынып оқушылары, саны: 20, іріктеуден - 15 о қ у ш ы қатыса алады.
Жүргізушілер:
Тарих пәнінің мұғалімі ----------------------------
-----------------------------
Ойын бағдарламасы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
1 Жүргізуші:
Армысыздар, құрметті ұстаздар, оқушылар! Бүгінгі біздің 9 - 11 сыныптар аралығында өткелі отырған Ақылдылар, тапқырлар танымдық ойынына қош келіпсіздер!

Бүгінгі жастар халқымыздың болашығы, еліміздің ертеңі. Оқушылардың ой - өрісін кеңейтіп, есте сақтау қабілетін шыңдайтын, таным қызығушылықтар ы н. дамытатын, шығармашылыққа шыңдайтын, білімді жастарды анықтайтын
Алғырлар, тапқырлар танымдық ойынын бастауға рұқсат етіңіздер. Ойынымызға 20 о қ у ш ы қатысады, іріктеу кезеңінен 3 топ құрылып, әрбәір топта 5 оқушыдан 15 ойыншымен келесі негізгі кезеңдерге өте отырып, ойынды жалғастырады.
Шақыру, таныстыру
Мемлекеттік Республикалық қазыналық кәсіпорын Берел Мемлекеттік тарихи - мәдени қорық - мұражайының саяхат жетекшісі
Ринат Серғазыұлы Мукатаевты ортаға шақыралық. Ойын мақсатын айту, түсіндіру.

Жүргізуші:
Қатысқалы отырған ойыншылармен таныс болып, ортаға шақырайық.
11 Б (3 оқушы)
11 А (4 оқушы)
10 А (3 оқушы)

Әділ қазылар алқасымен таныстыру.
______________________________________________________
Іріктеу кезеңінің сұрақтары:
Жүргізуші:
Өнер қуып сайыскерлер өтер деймін,
Бір басына өнері жетер деймін
Құрметті сайыскерлер кезектесіп
Дұрыс жауапты біздерге берсе деймін
20 сұрақ - жауаптан тұрады.
1. Сақтардың өмір сүрген мерзімі? б. з. д VІІ - ІІ ғғ
2. Сақтар туралы жазған грек тарихшысы? Геродот
3. Геродот сақтарды қалай атаған? азиялық скифтер
4. Парсы жазбаларында сақтарды қандай үш топқа бөлген? тиграхауда, парадарайа, хаомаварга
5. Сақтардың баспанасы? күйме
6. Сақтарды басқарған әйел патшалар? Томирис, Зарина
7. Тиграхауда сақтары мекендеген жер? Оңтүстік – Шығыс Қазақстан, Солтүстік Қырғызстан жерлері



Ұқсас жұмыстар

Дамыта отырып оқыту әдістемесі
Ойынды-демалыс түрлерін ұйымдастыру әдістемесі
Ойын арқылы оқушылардың танымдық қабілеттерін арттыру
М.ЖАНПЕЙІСОВАНЫҢ МОДУЛЬДІК ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚАЗАҚ ТІЛІНЕ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚ ДАМУЫН КӨТЕРУ ЖОЛДАРЫ
Даралап оқыту технологиясы
Мектеп жасына дейінгі баланың логикалық тұрғыдан дамуына ойын арқылы ықпал жасау
Оқушыларға экологиялық білім мен тәрбие берудегі тәжірибелік жұмысы
КІШІ МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ ПРОЦЕСТЕРІН ЗЕРТТЕУ
Экология есептерін компьютерлік модельдеу
Қазақстан тарихы пәнінен білім берудің сапасын жетілдіруде әр түрлі тапсырмаларды қолданудың тиімділігі
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Валюталық нарықтың және валюталық операциялардың ерекшеліктері мен дамуы
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары