Өлеңді түсініп оқу
Сабақтың тақырыбы: Өзен. Көл
Әдебиеттік оқу
Сабақтың мақсаты:
а\Білімділігі: Негізгі ойды түсіне білуге, түсініп мәнерлеп оқу арқылы оқу дағдысын қалыптастыру.
ә\Тәрбиелілігі: туған жерге деген сүйіспеншіліктерін арттыру, құрметпен қарауға тәрбиелеу.
б\Дамытушылығы: сөздік қорын, тіл байлықтарын дамыта отырып, көркем сөйлеу дағдысын қалыптастыру.
Пән аралық байланыс: дүниетану, қазақ тілі.
Әдісі: сұрақ - жауап, сөздік.
Түрі: аралас
Көрнекілігі: Қ. Сәтбаевтың суреті, тас түрлері, мақал - мәтелдер.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі.
Сабаққа назарларын аудару.
ІІ. Өткен сабақты қайталау.
1. Өлеңді мәнерлеп оқып, түсінігін айту.
2. Арғымағын суреттелген жерін мәтіннен тауып оқу.
3. Жаңылтпашты жатқа айту.
Тау бар, тау бар,
Тауда бау бар.
ІІІ. Жаңа сабақ.
а\Кіріспе:
- Қазақстандағы көлдердің атын ата.
- Туған жердің тасы да танымал тақырыбы не туралы болмақ.
ә\Мақалдың мағынасын ашу.
Туған жердің әр тасы -
Біздің алтын тағымыз.
б\Туған жер туралы жазылған өлең жолдарын еске түсіру.
Оқулықпен жұмыс.
1. Өлеңді түсініп оқу.
2. Оқушыларға оқыту.
4. Сұрақтар мен тапсырмалар.
а) Ақын көл бейнесін неге теңеген?
ә) Өлеңдегі көлдің әдемілігін өз сөзіңмен әңгімелеп айт.
б) Ақын көл жағасынан қандай дыбыстарды естиді? Өлеңнен тауып оқы.
5. Жаңылмай жаңылтпаш айт.
Тулап толқын толқып ақты,
Толқын тулап толқып жатты.
IV. Сабақты бекіту.
1. Шалқар жағасы тақырыбына шағын әңгіме жазу.
2. . Жақсы адам - елдің ырысы,
Жақсы жер - жанның тынысы мақалының мағынасын ашу.
V. Үйге тапсырма.
Мәтінді мәнерлеп, түсініп оқу.
VI. Бағалау.
Әдебиетті оқыту әдістемесінің ғылыми пән ретіндегі мазмұны
Ағылшын тілі сабағын өлеңдермен өрнектеп өткізу
Бастауыш сыныпта көркем шығарманы оқыту әдістерін диагностикалау критерийлерін тұжырымдау
Әдістемелік нұсқау. Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 4-сынып мұғалімдеріне арналған
КІШІ МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭСТЕТИКАЛЫҚ СЕЗІМДЕРІН ДАМЫТУ ЖОЛДАРЫ МЕН ҚҰРАЛДАРЫ
Әдеби шығармалар арқылы балалардың тілін дамыту
Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдысын қалыптастыру жолдары
Поэзиялық шығармаларды оқыту
Қазақ тілі сабақтарында қолданылатын грамматикалық ойындар
Ағылшын тілінде ертегі үйретудегі әдістер
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
жоғарғы оқу орындар үшін гуманитарлық пәндер