Салалас құрмалас сөйлемді себеп бағыныңқы сабақтасқа айналдырып жаз

Сабақтың тақырыбы: Себеп бағыныңқы сабақтас
Сабақтың мақсаты:
Оқушыларға себеп бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлем туралы мағлұмат беріледі.
Сабақтың міндеттері:
Мазмұнға байланысты міндет
1. Себеп бағыныңқының баяндауыштарының жасалу жолы түсіндіріледі, сұрақтарымен таныстырылады.
2. Сыни ойлауды дамыту. а арналған міндет
а) Оқушының себеп бағыныңқы туралы түсінігі қалыптасады.
ә) Оқулықпен жұмыс істей отырып, теориялық білімін жаттығу - талдау жұмыстары арқылы бекітеді
3. Топтық міндет
Бірлесе отырып жұмыс істеуге, пікірін дәлелдеуге үйренеді.
Көрнекілігі: Себеп бағыныңқы сабақтас сызбасы, үлестірмелі парақша, слайд
Стратегиялар: топтастыру, Венн диаграммасы, екі жақты күнделік
Сабақтың құрылымы:
І. Қызығушылықты ояту
Абай бүгін әдейі бір үй іші кеңесті оңаша сөйлейін деп, Мағаш, Әбіштерді осында шақырды. Осы сөйлемнің баяндауышын табады. Жасалу жолын түсіндіреді.
- Бұл қай құрмалас сөйлем?
- Мақсат бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлем
ІІ. Үй тапсырмасы сұралады.

Сабақтастың қандай түрлері бар? Оқушылар топтастырады.
Мезгіл
Мақсат Сабақтас шартты
қимыл - сын қарсылықты
Себеп бағыныңқы
ІІІ. Жаңа сабақ
1. Сабақтың тақырыбы тақтаға жазылады.
2. Плакаттағы сөздерді оқып, баяндауыштарын табады.
3. Қосымша ережені қорытып түсіндіремін.
4. Себеп бағыныңқы сабақтастың сұрақтары мен қосымшаларын топтастыру әдісі арқылы жинақтаймыз. Оқушылар дәптеріне жазады.
ІҮ. Кітаппен жұмыс.
134 - 137жаттығуларды орындау
Ү. Қима қағазбен жұмыс.
№1 Сабақтас(себеп бағ.) құрмалас сөйлемнің жасалу жолын түсіндір.
Бақтығұлдың үйден шыққанына екі күн болғандықтан, местегі малта да таусыла бастады.
№2 Салалас құрмалас сөйлемді себеп бағыныңқы сабақтасқа айналдырып жаз.
Өзен жағасы аздаған жарлау еді, ересек бала ақсақ баланы суға дейін көтеріп әкелді.
№3. Жасалу жолын түсіндір
Маған мына кітаптың бір жері қатты ұнады, сол себепті соны тағы бір оқып шығайын.
ҮІ. Себеп - салдар салаласқа бірнеше сөйлем жазу.
ҮІІ. Венн диаграммасы
Себеп - салдар салалас пен себеп бағыныңқы сабақтас( ұқсастығы, айырмашылығы)
ҮІІІ. Үйге тапсырма: 138 - жаттығу
ІХ. Бағалау



Ұқсас жұмыстар

Аралас құрмалас сөйлем
Іргелес салалас құрмалас сөйлемдер
Сөйлемнің айқындауыш мүшелер
Құрмалас сөйлемдерді жіктеу мәселесі
Түсіндірмелі салалас сөйлем құрмалас сөйлемнің бір түрі ретінде
Қазақ ертегілеріндегі құрмалас сөйлемдер
Есімше тұлғаларыy барлық тіл деңгейлері тұрғысынан қарастыру
Құрмалас сөйлемнің зерттелуі
Есімшелердің құрмалас сөйлем жасаудағы қызметі
Құрмалас сөйлемнің ғылым ретінде даму, қалыптасу жолы
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Ахмет Байтұрсынұлының өз қолымен жазған еңбектер
Бюджет тапшылығының проблемалары және бюджет тапшылығының болу себептері , оны төмендетудің әдістері .
Алгоритмнің жазылу түрлері мен құрылымдық негіздері
Батыс Сібір жазығы
Шылым шегудің теріс салдарға әкеп соғатын себептері
ОРХОН – ЕНИСЕЙ ЖАЗБА ЕСКЕРТКІШТЕРІ
Сапарғали Бегалин – балалар жазушысы
Бастауыш сыныпта сөйлемді оқыту жолдары
Инфляцияның мәні, туу себептері. туралы