Көңілді асық ойыныСабақтың мақсатыБілімділігі
Көңілді асық ойыны
Сабақтың мақсаты
Білімділігі: Компьютер құрылғылары бойынша оқушылардың алған білімдерін нығайту, тиянақтау бір жүйеге келтіріп, тексере отырып, қорытындылау.
Тәрбиелігі: Оқушылар өз ойларын тиянақты жете айта біліп, өздерін сабырлы, әрі тәртіпті ұстауды ескерту.
Дамытушылығы: Асық ойыны арқылы оқушылардың ептілікке, мергендікке тапқырлық, ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыруға, оқушыларға компьютер туралы толық ой қалыптастыру, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Әдіс - тәсілдері: Кубизм, топтастыру, ойқозғау, салыстыру, сұрақ - жауап, пікірталас, ойын түрлері.
Түрі: Оқушылардың білімі мен іс - әрекетін жетілдіру сабағы.
Көрнекілік: Компьютер, интержылжымалы тақта, жарнамадан үзінді.
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен амандасу, оқушы назарын сабаққа аудару.
Үй тапсырмасын пысықтау: Қазақша оюларды салу.
Кубизм әдісін пайдаланып үй тапсырмасын сұрау
Кубик лақтыру
Ақпараттық процестерді жүзеге асыратын негізгі құрал
Дүниежүзілік компьютерлік желі?
Компакт - диск оқу құрылғысы
Жаңа сабақ
Қарапайым графикалық редакторы
Оқушыларды топқа бөлу әдісі
1 - топ Алшы
2 - топ Тәйке
3 - топ Бүк
4 - топ Шік
Сайыс шарты мен өтуі
Сайыс 4 кезеңнен тұрады:
PAINT редакторын пайдаланып тапсырмаларды орындау
Байқағыштығыңды байқат
Сөзжұмбақ шешу
Күтілетін нәтиже
Тапсырма №1
Сызық Линия құралын пайдаланып, өрмекшінің торын сал.
Жұмыс істеп ұзақ,
Өрмекші құрды тұзақ,
Болмады бірақ күткені,
Оған ешкім түспеді.
Тапсырма №2
Әр түрлі типті дөңгеленген тік төртбұрыш құралын пайдаланып, ПИРАМИДА сал.
Тапсырма №3
Тік төртбұрыш құралын қолдана отырып, поездың суретін сал.
Байқағыштығыңды байқат
Бұл кезеңде берілген суреттерден
10 айырмашылықты
2 минут ішінде табу қажет
Сөзжұмбақ шешу кезеңі
ө ш і р г і ш
т ү р
э к р а Н
ф а й л
п р и н т е р
к ө р у
а н ы қ т а м а
Күтілетін нәтиже
Бағалау
Оқушылардың жауаптарына қарай бағалаймын
“№9 М. Жұмабаев атындағы жалпы орта мектебі
коммуналдық мемлекеттік мекемесінің информатика пәні мұғалімі
Джанпайзова Гүлдана Курбаналиевна
Ұлттық ойындарды пайдаланудың тиімді жолдары
Мектепалды даярлық тобы балаларын дамытудағы қимыл қозғалыс ойындарының рөлі
Балалар бақшасында мерекелік ертеңгіліктерді ұйымдастыру және жүргізу ерекшеліктері
Қазақ халқының ұлттық ойындарының бала тәрбиесіндегі рөлі
Асықтың түрлерімен атаулары
Ойын іс-әрекетінің мектеп жасына дейінгі балаларға психологиялық әсерінің ерекшеліктерін, оның ішінде қиял процессінің дамуына әсерін зерттеу
Баланың сөйлеу тілінің даму кезеңдері
Балалардың жазғы демалысын ұйымдастыру
Компьютер - адамзаттың өркениет жолымен дамуына ықпал ететін басты құралдардың бірі
Дене тәрбиесінің оқыту мәселелері
Көңілді Әсет келді көтергелі, Болмайды кеуде шіркін жөтелгелі
Менің алтын қайырымды жан құрбым Тілеубектегі Анарбекқызы Жүсіпнемересі Гүлсананың бойындағы ең бір ерекше ұнайтын қасиеті - оның ақкөңілділігі мен асқан мейірімділігі
Басықара Би Құрманұлы 10 - 12 жасында билік айтып, әділдігімен ел ішінде көріне бастайды
Бәкең Бәкенді асықтырып
Көңілді шеңбер
Ашық сұхбат алаңы, Жетістік жетегінде немесе Көңілді кездесу бағдарламаларына 1 хабар дайындау
Сасық күзеннің биологиялық ерекшеліктері
Бес нарсеге асық бол, Бес нәрседен қашық бол