Сабаққа әзірлік. Ұйымдастыру кезеңі
Ана тілі 4 сынып
Cабақтың тақырыбы: Жетім. Мұхтар Әуезов
Сабақтың мақсаты: 1. Мұхтар Әуезовтің өмірімен таныстыру, Жетім әңгімесін оқыту, түсінік беру;
2. Бұрынғы оқыған шығармаларын еске түсіре отырып, ой - өрісі мен сөздік қорларын кеңейту;
3. дұрыс түсініп оқуға үйрету, адамгершілікке, мейрімділікке тәрбиелеу.
Түрі: аралас сабақ.
Әдісі: түсіндіру, әңгімелеу, жұптастыру, ой толғау, сұрақ - жауап, талдау, іздену.
Көрнекілігі: Мұхтар Әуезовтің суреті, мақал - мәтелдер, плакаттар, кесте
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа әзірлік.
Сабағымыз басталды, балаларға пайдалы.
Бәрін ұғып алыңдар, әр сөзге зер салыңдар.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау: - Мысалдан адамдардың бойындағы қандай мінез - құлықтар байқалады? Арыстанның сөзінен оның қандай мінез - құлқын байқауға болады? Ары қарай не болады деп ойлайсың?
ІІІ. Үй тапсырмасын пысықтау: Мысалдағы арыстан мен тышқан әрекетінен адамның қандай қасиеттерін аңғаруға болады?
ІҮ. Мақсат қою кезеңі: 1. Сабақтың мақсатын, тақырыбын хабарлау.
2. Жаңа сабаққа даярлық.
-- Мұхтар Әуезов туралы не білеміз?
Мұхтар Әуезов (1897 - 1961). Семей облысында, Абай ауданында туған. Шебер жазушы. Абай жолы романын жазған. 2 – 3 кластарда Әбілмансұр , Бала Абай , Әке арманы , Боран , Кешкі дөң басында атты шығармаларымен таныстық.
Ү. Жаңа сабақ: 1. кіріспе. Бұл дәуірде өз тілін, әдебиетін білмеген, қадірлемеген адам толық мәнді адам емес - деген екен Мұхтар Әуезов.
Мұхтар Әуезов қазақтың ұлы жазушысы, әдебиет зерттеуші, драматург және қоғам қайраткері. Ол Абайтану ғылымының негізін сала отырып, қазақ әдебиеті тарихына орасан қызмет сіңірді. Оның әлемге тараған Абай жолы роман - эпопеясы – ұлтымыздың рухани қазынасына қосылған ұлы мұра. Балаларға арналған шығармалары да баршылық, мысалы: Көксерек , Жетім , Қорғансыздың күні т. б.
2. Оқулықпен жұмыс. Іштей оқу. Тізбектей оқу.
- Әңгіме қалай басталады?
- Жападан - жалғыз келе жатқан бала кім?
- Әңгімеде Қасым жетімдіктің қорлығын қалай көрген?
Сол тұсты тауып оқы. Қасымның әжесінен айрылған кезде жоқтау айтып жылаған сөзін мазмұнына сай ырғақпен оқы.
3. Сөздік жұмыс. Қиянат – әділетсіздік, зорлық, өктемдік. Қаға беріс – шеттеу, бұрылыс, тасалау жер.
4. Дәптермен жұмыс. Сызбаларды толтыру.
ҮІ. Түсінгендерін тексеру: 1. - Әңгімеде қараңғы түндегі қорқыныш елесі қалай берілген? --- Сенің көз алдыңа нелер елестеді?
- Егер сен Қасымның орнында болсаң, не істер едің?
- Қасымға жетімдіктен құтылудың қандай амалын айтар едің?
2. Табиғат пен баланың көңіл күйін суреттеуде қандай байланыс барын мәтіннен тауып, мына кестені дәптеріңе толықтырып жаз.
Жетім, Мұхтар Әуезов жүктеу
Оқушыларының мектепке бейімделуі
Оқушылардың термодинамика туралы білім мазмұнын жаңа педогогиқалық технологиямен оқыту және әдістемелік жүйесін жасау
Сабақ оқытудың ұйымдастырудың негізгі формасы
Ұлттық ойындарды бастауыш сыныптың оқу-тәрбие үрдісінде пайдаланудың жолдары
Сауат ашу әдістемесінің мектептің оқу-тәрбие жұмысының жалпы жүйесіндегі маңызы
Балабақшада бала тілін дамытудың маңызы
Мектепалды даярлық тобында балалардың сөздік қорын дамыту
Оқыту жұмысын ұйымдастырудың түрлері
Мектеп жасына дейінгі балалардың ойын іс-әрекетінің әдістемесі
Сауат ашу теориясы
Тасымалдау шаруашылығын ұйымдастыру
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Қаржы механизмі қаржы қатынастары мен қаржы саясатын ұйымдастырудың экономикалық механизмі
ҚР банктеріндегі ипотекалық несиелендіруді ұйымдастыру және дамыту. Ипотекалық несиелер есебі
Мақта тазалау кәсіпорын басқарушылық есебін және ішкі аудитін ұйымдастыруды ( Шардара - мақта ЖШС)
Шаруашылық жүргізудің әр түрлі меншік формаларындағы кәсіпорынның қаржысын ұйымдастыру ерекшеліктері«СЕНІМ» АҚ
Брокерлік фирманың қор операциялары жобаларына сараптама жасауды ұйымдастыру
Аймақтық экономиканың дамуындағы кәсіпорындарда қаржылық жоспарлауды ұйымдастыру (ЖШС «ГЕРМЕС»)