Тәкаппар балық

Сабақтың мақсаты:
1) Өлеңді оқу, мазмұнын түсіндіру, сөздікке, сөз тізбектеріне, сөйлем оралымдарына назар аудару, мысалды бөлімдер бойынша әңгімелету, көркем шығармаларды оқуға қызығушылығын ояту.
2) Баланың ой - өрістерін дамыта отырып, балаларды мейірімді, адал болуға, адамгершілікке тәрбиелеу
3) Арам пиғылдан, іштарлықтан бойларын алыс ұстауға тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ДЖИКСО (ұжымдық оқыту әдісі), ой - қозғау, ой толғаныс әдісі.
Сабақтың түрі: Жаңа материалдарды игеру сабағы
Сабақтың көрнекілігі: Венн диаграммасы сабағы

Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі
Оқу құралдарын дайындатып, назарларын сабаққа аудару.

ІІ Үй тапсырмасын сұрау.
А) Бердібек Соқпақбаевтың Бұрыл ат әңгімесін мәнерлеп оқып, мазмұнын айту.
ә) Сынау жүйесі арқылы білімдерін тексеру.
1) Әңгімедегі оқиға қандай ұлттық ойынның желісіне құрылған?
2. Сынампаз қариялар жарысқа қатысатын бурыл ат туралы не айтты?
3. Бурыл аттың бәйгеден бірінші келетініне кім сенімді енді

ІІІ Жаңа сабақ
- Бүгінгі сабақта Шона Смаханұлының Тәкаппар (мысалымен) танысамыз. Ой қозғау әдісі. Қызығушылықты ояту.
1) Мысалдың мазмұнын айтып шығу.
2) Бұл өлеңде кейіпкері не?
3) Осы өлең не туралы?
1 Мағынаны тану
Оқулықпен жұмыс
1. Мұғалімнің оқуы
2. Мұғалімнің түсіндірмесі
3. Мәтінмен жұмыс
А) Тізбектей оқу
Ә) Рөлге бөліп оқу

ІҮ Сергіту сәті: Балық аулау ойыны
Джиксо әдісі
Оқушыларды үш топқа бөлу
Оқушылар өлеңді оқып, бөліктерге бөліп жоспар құрады.
1. Тәкаппар балық
2. Балықтың қиналуы
3. Балық өз қателігін түсінуі
Тіркес нұсқа
- Енді балалар бәріміз тірек нұсқаға қарайық.
- Мұнда Тәкаппар сөзінің мағынасын ашу.
Тәкаппар

Өзімшіл, өзін биікке ұстау, паң, мақтаншақ

Сөздік жұмыс:
Даттапты - сыртынан сөз айту, жамандау
Ой толғаныс әдісі:
Оқушылар Венн диаграммасын толтырады.
- Балалар, тәкаппар сөзі қандай қасиетке жатады?
- Жағымсыз
- Олай болса. Жағымды және жағымсыз Венн диаграммасын тапсырайық
Венн диаграммасы бойынша жағымды және жағымсыз қасиеттерді салыстыру.
Ой түйіндеу:
Мысалдағы автордың қортынды ойы айтылған жолдарды тауып, соған сәйкес мақал - мәтел тауып айту
Ү. Үй тапсырмасы: Тәкаппар
ҮІ. Бағалау



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сыныптарда мысалдарды оқыту
Абылай ханның хаттары қытай мұрағатынан табылды
Катон - Қарағай мемлекеттік ұлттык табиғи бағы
Ағылшын сентиментализмінің философиялық негізі
Сөздердің дұрыс жазылуына байланысты орфографиялық материалдар
Сезім саясымен салыстырғанда теңіздің жанындағы тамшыдай
Мәтіндік тапсырмалар арқылы оқушылардың оқылым, жазылым, тыңдалым әрекеттерін дамыту
Құран хикаялары
Шығыс-Қазақстан облысы жайлы ақпарат
МӘШҺҮР ЖҮСІП КӨПЕЙҰЛЫ МҰРАСЫ ЖӘНЕ ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІНДЕГІ ФОЛЬКЛОРЛЫҚ ДӘСТҮР
Бір түрлі жәндіктер бар, өзі балық секілді су ішінде тұрып, тірі бала тауып, емшегін емізіп өсіретін, сондай жәндіктердің ең үлкені - кит
Жарты балық
Кішіпейілдің - абыройы асар, Тәкаппардың - құты қашар
Шеміршекті балықтар класы
Адам және қоғам мектеп курсы пәнінің өзекті мәселесі бойынша жобалық жұмысының теориялық бөлімін әзірлеу
Балық шаруашылығы
Жануарлардың балық уынан уланудағы токсикология
Азия мен Африка елдерінің жаңа заман тарихың өзекті мәселесі бойынша жобалық жұмысының теориялық бөлімін әзірлеу
Балық консервілері
Қоғамдық тамақтануда қолданылатын балық өнімдерінің технологияларының дамуы мен болашағы