Жаңа сөздер. Мағынаны тану

Қазақ тілі 2 класс
Сабақтың тақырыбы: Мен шырын ішемін
Мақсаты: 2. 1. 3. 1 * - тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1 - 1, 5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото сюжетті суреттер сызбалар таңдау сипаттау
2. 2. 3. 1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарда қызығушылығы бойынша сұхбаттасына сұрақ қою, диалогке қатысу барысында этикет сөздерді қолдану
2. 3. 2. 1 - шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың сөйлемдердің мағынасын түсіну
2. 4. 5. 1 - мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы жоқ сөздерді дұрыс жазу.
Жаңа сөздер: Шырын, тәтті, ішу, алма, анар
Қолданылатын әдістер Түсіндіру, сипаттау, сұрақ - жауап, Ыстық алақан тренингі, Ой шақыру әдісі, ассоциаграмма, диаграмма, Жеке әңгіме техникасы
Керекті – құрал жабдықтар А4 парағы, түрлі түсті қарындаштар, фломастерлер мен маркерлер, альбомдар, желімқағаздар.
Дереккөздері: Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік

І Қызығушылықты ояту
Оқушыларды жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында Ой шақыру әдісін пайдаланып, тақтада шырын сөзіне ассоциограмма құрғызамын.

ІІ Мағынаны тану
1. Сөздікпен жұмыс. Тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырамын, аудармасын айтамын. Оларды оқимын, оқушыларға қайталатамын.
Шырын - сок
Тәтті - вкусный
Ішу - пить
Алма - яблоко
Анар - гранат

Ә) Дұрыс айт! айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырамын, бірнеше рет қайталатамын.
Тәтті
Ішемін [ішем]
Шырын

2. Мәтінмен жұмыс. Тыңда. Қайтала. Оқы.
Тыңдалым. Оқулықтағы тыңдалым мен оқылымға арналған мәтінді тыңдатамын, сөздердің мағынасын түсіндіремін.
Біз үзілісте асханаға барамыз. Асханадан шырын ішеміз. Маған алма шырыны ұнайды. Алма шырыны тәтті. Анар шырыны тәтті емес.
Мен шырын ішемін жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Әдістемелік нұсқау. Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 4-сынып мұғалімдеріне арналған
Қазіргі қазақ тілі сөзжасамындағы үшіншілік туынды мағынаның жасалу жолдары
Қазақстан Республикасындағы тіл саясатының тұжырымдамасы
СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ ТУРАЛЫ ЖАЛПЫ ҰҒЫМ
ҰЛТТЫҚ МЕКТЕПТЕРДЕ ОҚУ МЕН ЖАЗУ АРҚЫЛЫ СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ДАМЫТУ
Тура және ауыспалы мағыналы сөздер
Қытай тілі
Зат есімнің грамматикалық категорияларын оқыту
Бастауыш сыныптарда оқушыларға қазақ тілінің морфологиялық жүйесін оқыту
Сөзжасамдық мағына - сөзжасамдық үдерісте қалыптасқан туынды мағына
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Жаңа заман талабы
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
Қосарлама сөздердің семантикалық сипаты
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама
Ахмет Байтұрсынұлының «Әдебиет танытқыш» еңбегі ХХ ғасыр басындағы әдебиеттану ғылымының контексінде
Жер үсті ж/е жер асты суларының ластануы.
Литосфера ж/е топырақ жамылғысының техногенді ластануының негіздері.