Жамбыл облысы, Байзақ ауданы, Қызыл жұлдыз ауылы, Намазбай Ақшабаев атындағы орта мектебініңматематика пәні мұғалімі Байтанаева Динара Кенесбекқызы6 сынып

Жамбыл облысы, Байзақ ауданы, Қызыл жұлдыз ауылы,
Намазбай Ақшабаев атындағы орта мектебінің
математика пәні мұғалімі Байтанаева Динара Кенесбекқызы

6 сынып. Математика

Cабақтың тақырыбы: Рационал сандарды салыстыру
Сабақтың мақсаты:
Оқушыларға оң және теріс сандарды салыстыруды, 0 санын оң және теріс сандармен салыстыруды және теріс сандарды салыстыруды үйрету

Сабақтың типі: жаңа сабақты меңгерту
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен сәлемдесу, оларды түгендеу

Мұғалімнің әрекеті
1 - әрекет.
Оқушыларды топқа бөлу. Геометриялық фигуралар арқылы
1 - әрекет. Сергіту сәті
1 - топ. Формулалар
2 - топ. Математикалық терминдер
3 - топ. Сандар түрлері
4 - топ. Геометриялық фигураларды жазып шығу керек.
3 - әрекет. Үй тапсырмасын тексеру.
№345 (1, 2, 3),№348(1, 2), №353 (1, 2)

4 - әрекет. Мағынаны тану:
Төмендегі ашық сұрақтарға жауап береді
1) Координаталық түзуде 0 - ден оңға қарай бағытта сан кеми ме, әлде өсе ме?
2) Координаталық түзуде 0 - ден солға қарай бағытта сандар қалай өзгереді?
3) Координаталық түзуді пайдаланып, сандарды салыстырыңдар:

5 - әрекет. Жаңа тақырыпты меңгерту.
Ойлан - жұптас - бөліс әдісі бойынша жаңа сабақты меңгертеді

6 - әрекет. Жаңа сабақты қаншалықты меңгергенін
1) Допты тосып алу әдісі бойынша ашық сұрақтар қойылады:
а) координаталық түзуде рационал сандар қалай салыстырылады?
ә) қандай сандар 0 - ден үлкен?
б) қандай сандар 0 - ден кіші?
в) теріс сандар модульдері бойынша қалай салыстырылады?
2) Топтық жұмыс
1 - топ. Салыстыр: - 3*2; 3*0, 3; - 3, 8*- 0, 8
2 - топ. 8*- 2; - 3*5, 3; - 14*- 18
3 - топ. 0*- 9; 9, 2* - 1, 2; - 5*- 7
4 - топ. - 6*0; 3, 5 *- 7; - 9*- 1
7 - әрекет.
Жұптық жұмыс арқылы оқулықтан есептер шығарту
№3651), №366 (1, 4, 7),№368,№370, 374
8 - әрекет. Оң және теріс сандарды өмірмен байланыстырады.
Мысалы: ауа райының суықтығы - теріс санмен,
Ауа райының ыстығы - оң санмен,
Таулардың биік шыңы - оң санмен, көлдің тереңдігі – теріс санмен және т. б
Ең, ең, ең дүние жүзіндегі ең үлкен, ең кіші жануарлар, адамдар, әртүрлі затттарға сипаттама беріледі
Дүние жүзіндегі “Ең, ең, ең ” деген сипаттарға назар аудардыңыздар ма? Әрдайым өзінің бой - пішіндерін көруге дағдыланған адамның, жануардың, түрлі заттар мен жағдайлардың бізге “Осыншалықты болуы мүмкін емес” дейтіндей ерекше болып көрінуі бізді таңғалдырмай қоймасы анық. Әрі таңғалдыратын, әрі жалпы мәдениетті игертетін дүние жүзіндегі Ең, ең, ең деген сипаттарға мыналар жатады:
Дүние жүзіндегі ең үлкен сарқырама
(Ангел – Венесуэла – 1000 м)
Дүние жүзінің ең биік шыңы
Эверест – Азия – 8848 м.)



Ұқсас жұмыстар

Көкорайлы көрікті аймақ сақтаған алтын, ертеңі жарқын ырысты елдің тұрағы
Бастауыш білім беру жүйесінде білім сапасын мониторинглеу
Тарихи өлкетану курсының жұмыс бағдарламасы.
ИНСТИТУТТЫҢ ШАҒЫН ЖИНАҚТАЛҒАН МЕКТЕПТЕРМЕН ЖАҢАША БАЙЛАНЫСЫ
Жамбыл облысы Байзақ ауданы ауыл шаруашылық қызанақ дақылын өсіру
Сайрам ауданына тарихи-өлкетанулық шолу
Ұлы жібек жолының географиясы мен туристік мүмкіндіктері
БАСТАУЫШ СЫНЫПТА ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ОҚЫТУДЫҢ ФОРМАЛАРЫ МЕН ӘДІСТЕРІ
Жамбыл облысындағы туризм саласының дамуы және болашағы
ХХ ғасырдың ІІ жартысындағы Жарма ауданының тарихы
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Қазақстандағы саяси PR технологияларының сайлау кампанияларындағы қолдану
Оңтүстік Қазақстан облысы топонимиясының физикалық-географиялық астарлары
Іле Қазақ автономиялы облысының экономикалық географиялық инфрақұрылымы
ЖАМБЫЛ ЖАБАЕВ туралы
Қазақстан тарихы пәнінің дамуындағы кемшіліктер
Қаржы орталығы мен Қазақстан бағалы қағаздар нарығы Институционалды экономика
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Синьцзян Ұйғыр автономия Іле қазақ облысының экономикалық географиялық проблемалары
Туризмді экономиканың саласы ретінде дамытудың негізгі бағыттары. Оңтүстік Қазақстан облысы