Өзіңді - өзің тексер, Сөздің топтарын ата
Алматы облысы, Райымбек ауданы,
Ақтасты ауылы "Ақтасты орта мектебі"
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Бекмұратова Дина Мәлікқызы
Қазақ тілі 6 - сынып
Тақырыбы: Сан есім
Мақсаты:
а) білімділік – сан есім туралы мағлұмат беру, мәтін ішінен тауып, талдауға баулу;
ә) дамытушылық - өтілген материалды тиянақты меңгеруге, жүйелі ойлау, ойын әсерлі жеткізуге, шығармашылық ізденістерін арттыруға ықпал жасау, грамматикалық тұлғада жүйелі сөйлеуге төсілдіру;
б) тәрбиелік - оқушылардың бойына ұлттық өнеге, мақал - мәтел, нақыл сөздердің мән - мағынасын ұғындыра отырып, адамгершілікке, имандылыққа тәрбиелеу, эстетикалық, өнегелік ортасын қалыптастыру.
Сабақтың түрі: жаңа сабақты түсіндіру сабағы
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, шығармашылық жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, схема - таблицалар, сурет салынған слайдтар
І. Ұйымдастыру кезеңі
а) Сәлемдесу
ә) Түгелдеу
б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару
ІІ. Өткен сабақты пысықтау.
Өзіңді - өзің тексер,
Сөздің топтарын ата?
Қазақ тілінде қанша сөз табы бар?
Зат есім дегеніміз не?
Туынды зат есімдер қалай жасалады?
Күрек сөзін құрамына талда
Батырлық сөзін құрамына талда
Дара және күрделі зат есімдер
Күрделі зат есімдер қалай жасалады?
Жалқы зат есімдерді ата
Сын есім қандай сөз табы
Туынды сын есімдер қалай жасалады?
Айлалы сөзін құрамына талда
Білгіш сөзін құрамына талда
Сапалық және қатыстық сын есімдер
ІІІ. Сабақтың мақсатымен таныстыру.
Тақтада берілген мақал - мәтелдердегі сөздерді талдау. Сан есімдерді тауып түсінік беру
ІҮ. Жана сабақ.
Сан есімдер, сан есімдердің құрамына, мағынасына қарай сызба бойынша түсіндіру
Ү. Жаңа сабақ бойынша түсінігін тексеру
105 - жаттығу
Мәтіннен сан есімдерді тауып, оларды тіркескен сөзімен көшіріп жаз
106 - жаттығу. Жаңылтпашты айтып үйрен, сан есімдерді ата.
Ізден, ойлан!
Бес түп алма
Бестік алғандікі
Төрт түп алма Төрттік алғандікі
Төрттік алған
Бес түп ала алмайды
Бестік алған
Төрт түп ала алмайды
107 - жаттығу
Берілген мәтінді оқып, сан есімдерді сөзбен теріп жаз
Қосымша тапсырмаларды орындау
1 - тапсырма. Жарнама
Оқушылар кітап туралы жарнама жасайды.
2 - тапсырма. 1. Жұмбақты оқып, шешуін тап.
Үш қазық, екі желі, тоғыз ноқта,
Теңселіп тербеледі адам соқса.
Шешен тіл, сөзге жүйрік болғанымен,
Не пайда, үндемейді адам жоқта.
2. Мақалды жатқа жаз.
Бір кісі қазған құдықтан
Мың кісі су ішеді.
ҮІ. Жаңа сабақты қорыту
Қызықты грамматика
Жауапты тексер, қатесін тап
1. Кім? Не? сұрақтарына заттың санын білдіретін сөздер жауап береді (зат есім)
2. Қандай? Қай? деген сұрақтарға заттың қимылын білдіретін сөздер жауап береді (сан есім)
3. Кім? Не? сұрақтарына заттың атын білдіретін сөздер жауап береді (Сын есім)
ҮІІ. Үйге тапсырма:
Менің отбасым ойтолғау
3-сынып «Әдебиеттік оқу» құралының құрылымы мен құрылысы
Бастауыш сынып оқушыларының әдебиеттік оқу сабағында сөздік қорларын дамыту
Оқушылардың өзін-өзі тәрбиелеуін ұйымдастыру
Су жүйелер экологиясы
Өзін-өзі тәрбиелеу мен қайта тәрбиелеу
Әдістемелік нұсқау. Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 4-сынып мұғалімдеріне арналған
Химияны кіріктірілген модульдік оқытудың тұжырымдамасы
Өзін-өзі тану пәніндегі бағалау ерекшеліктері
Химияны кіріктірілген модульдік оқыту тұжырымдамасы
Деңгейлік курстарда қолданатын психологиялық тренингтер жинағы
Төлем көзінен салық салынбайтын табыстар
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
ӘЛІБЕКҰЛЫ СЫПАТАЙ
ТАЙМАНҰЛЫ ИСАТАЙ
Нидерланды еліне экономикалық сипатама
Кәсіпорын өнімінің өзіндік құнын төмендетуді экономикалық ынталандыру «Каменка» асыл-тұқымды мал зауыты
МҰҚАҒАЛИ МАҚАТАЕВ
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі
Матасов ерлеп тұр
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау