Есепті талдау, шығару
Пәні: Математика
Сыныбы: 4 - сынып
Тақырыбы: Қайталау
Мақсаты: Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау, білімдерін бекіту.
Міндеттері: Ауызша көбейту және бөлу дағдысын қалыптастыру, өз бетінше есептей білуге машықтандыру;
Ұқыптылыққа, шапшаң есептей білуге тәрбиелеу;
Ой өрісін, таным қабілетін дамыту;
Сабақтың түрі: Қайталау сабағы
Сабақтың типі: Дәстүрлі сабақ
Көрнекіліктер: Перфокарталар, суретті кесте, кестелер.
Сабақтың жоспары: І. Ұйымдастыру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Ауызша есептеу.
ІІІ. Есептер шығару
ІV. Қорытынды
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру – оқушылардың, сыныптың сабаққа дайындығын тексеру.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру – 2 - 3 оқушыдан сұрау арқылы тексеру.
Ауызша есептеу – геометриялық фигураларда берілген тапсырмаларды орындау, ашылған фигураны белгіленуі бойынша оқу. (слайд бойынша)
ІІІ. Оқулықпен жұмыс.
№ 1. Кестені толтыру. Жұптық жұмыс.
а 135 210 325 380 420 400
а: 5
Орындалған тапсырманы тізбектей оқу арқылы тексеру.
№ 2. Суретті кестемен жұмыс. Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға ауызша бөлуді пысықтау.
№ 3. Бос орындарға тиісті санды қою. Екі қатар өзара жарыса отырып орындайды.
12 сағ =720 мин ---------------- 63 дм 54 см = 6354см
12 сағ 15 мин =735 мин ----------------- 91 м 102 см =9202 см
1 ғасыр 25 жыл = 125 жыл ------------------------- 18 км 560 м =18560 м
№ 6. Кесте бойынша есеп құрастыр және оны шығар:
1 банканың сыйымдылығы Банкалар саны Барлық банкалардың сыйымдылығы
1 банкада-----? л
Бірдей ----4 б. ----- 12 л
8 б. -----? л
Шешуі: 12: 4 =3 (л)
3 *8 =24 (л)
Жауабы: 24 литр
№ 8. Есепті талдау, шығару.
1 - омарта – 59 кг
2 - омарта – п кг? (кг)
3 - омарта -?, 4 кг артық
Өрнек құру: 59+п+59+4 =122+п
п = 62 ---------- 122+62 =184 (кг)
п =67 ---------- 122+67 =189 (кг)
Жауабы: 184 килограмм, 189 килограмм
Бекіту. Кестемен жұмыс. Шаршының ауданын және периметрін табу жолдарын пысықтау.
Шаршының қабырғасының ұзындығы 5 см 8 см 9 см 10 см а см
Шаршы ауданы
Шаршы периметрі
№ 11. Логикалық есеп.
Винни – Пух.
Сыйымдылығы 8 л және 5 л екі шелекті пайдаланып, 6 л балды қалай құйып алады?
8 - 5 =3(л) – осылайша екі рет орындау арқылы құйып алды.
Қорытынды.
Қосымша тапсырма.
№ 12 Ауызша. Кестені толтыру. Көбейту кестесін пысықтау мақсатында орындау.
Үйге: №5, 7 - түсіндіру, талдау.
Бағалау.
Бастауыш сыныпта мәтіндік есептерді талдау әдістемесі
Құрама есептерді іріктеу және оқыту әдістемесі
Математикалық есептерді шығаруды оқытудың мәселелері
Физикалық есептер шығару үрдісінің кезеңдері
Құрама есептермен жұмыс
Есепті жазбаша шығару
Математикалық есептерді шығаруды оқытудыңмәселелері
Физиканың оқыту әдістемесі
Физикалық есептер, олардың классификациясы және шығару тәсілдері
«Бастауышта оқыту педагогикасы және әдістемесі»
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Фирманың баға саясаты және баға стратегиясы нарық құрылымының әсерін талдау
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Еңбек ақыны талдау
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
МҰХАММЕД ХАЙДАР ДУЛАТИ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНДАҒЫ АДАМ МӘСЕЛЕСІН ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ