Бәйтерековтың Наурыз әнін үйрету
Музыка 6 - сынып
I. Сабақтың тақырыбы: Қазақ кәсіби музыка мәдениетінің қалыптасуы. С.Бәйтерековтің Наурыз әнін үйрену
II. Мақсаты: 1. Білімділік: Оқушылардың халық музыкасы мен кәсіби музыканы ажырата алуына
және музыка жанрларын ажырата алуға үйрету.
2. Дамытушылық: Оқушылардың ән айту қабілеттерін дамыту, музыкаға деген қызығушылығын арттыру. С. Бәйтерековтің Наурыз әнін үйрету.
3. Тәрбиелік: Адамгершілікке, инабаттылыққа тәрбиелеу, эмоциялық көңіл – күйлерін көтеру, жігерлендіру.
III. Сабақтың түрі: Сайыс сабақ. Жинақтай отырып қорытындылау.
IV. Көрнекіліктер: Интерактивті тақта, баян, суреттер.
V. Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңдері.
а Оқушыларды түгендеу.
б Қ. Р. Мемлекеттік әнұранын орындау.
2. Өткен материалдарға шолу жасау.
Н. Шакеновтың сөзіне жазылған Ә. Еспаевтың әні Қазақстан сәлемі әнін қайталап еске түсіру.
3. Жаңа сабақ.
Кіріспе бөлім
Біз өткен сабақтарда Қазақ кәсіби музыка мәдениетінің қалыптасуы тақырыбын кезең - кезеңге бөліп өткеміз. Бүгінгі сабақты сол тақырыпты бекіту мақсатында жалғастырамыз. Сабағымызды Абай атамыздың мынадай өлең шумақтарымен бастаймыз.
Құлақтан кіріп бойды алар,
Әсем ән мен тәтті күй.
Көңілге түрлі ой салар,
Әнді сүйсең менше сүй
АБАЙ
Өткен сабақта үйренген әнімізді еске түсіріп, әннің авторларын сұрау және әнді дирижерлық әдіспен орындау.
Әнді үйрену үшін, болмаса орындау үшін нені пайдаланамыз? Нотаны пайдаланамыз. Ендеше адасқан ноталарды ой қозғау сұрақтары арқылы нота сызығына орналастырайық.
Сергіту сәтіне Б. Ғизатовтың әні Сәлем саған, мектебім! әнін топқа бөліп орындату.
Келесі кезекте қай топтың жылдам екенін анықтау мақсатында дыбыстардың аттарын араластыра отырып сөз құрастыру.
Мысалы: РЕ нотасын алатын болсақ,
Ребус
Редиска
Терезе
Резина
С. Бәйтерековтың Наурыз әнін үйрету.
VI. Сабақты қорытындылау:
а Сұрақ қоя отырып сабақты бекіту.
1. Қазақтың кәсіби музыка мәдениетінің ірге тасы қай жылдары қалыптаса бастады? 1920 жылдардан бастап.
2. Халық таланттарының 1 слеті қашан және қай қалада өткізілді?
1919 жылы Верный, қазіргі Алматы қаласында
3. Қазақтың ең алғашқы драмалық қойылымы қалай аталады және оның авторы кім? Еңлік - Кебек М. Әуезов. 1917 ж.
4. Халық арасындағы 1 әншілер конкурсы қай жылы және қайда өткізілді?
1922 жылы Қарқаралы жәрмеңкесінде
5. Алғашқы құрылған үйірме қашан құрылды және ол қалай аталды?
1925 жылы. Халықтық білім институтының үйірмесі
6. Алғашқы музыкалық оқу орыны қашан және қайда ашылды?
1932 жылы. Алматы музыкалық драма техникумы
7. Ұлттық аспапты оркестр қай жылы құрылды, алғашқы дирижері кім болды және ол оркестр қазір қалай аталады?
1934 жылы. Дирижері А. Қ. Жұбанов. Құрманғазы атындағы ұлттық Мемлекеттік Академиялық оркестр.
б Оқушы білімін бағалау.
в Үйге тапсырма беру.
Үйге: С. Бәйтерековтің Наурыз әнін жаттап келу.
г Қазақстан Республикасының Мемлекеттік әнұранымен сабақты аяқтау.
Қыздар жар - жары
Роза Рымбаеваның өмірбаяны
Ә.Молдағұлова,М.Мәметова,Х.Доспанова
Қазақ халық музыкасы арқылы мектепалды даярлық тобы балаларына патриоттық тәрбие берудің әдістемесін жасау
«Қазақ халық музыкасы арқылы бастауыш сынып оқушыларына патриоттық тәрбие беру»
Жасөспірімдердің музыкалық қабілеттерін дамыту
Үш терек ЖШС Еркем-Ай бөбекжай балабақшасында қыркүйек айында жүргізілген ертеңгіліктер мен ұйымдастырылған оқу кызметтерінің анықтамасы
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫ ДАМЫТУШЫ ЗАТТЫҚ ОРТА АРҚЫЛЫ ҰЛТТЫҚ ТӘРБИЕГЕ БАУЛУ МӘСЕЛЕЛЕР
Қазақ халық музыкасы арқылы бастауыш сынып оқушыларына патриоттық тәрбие беру әдістемесін жасау
Дәнеш Рақышевтың музыкалық-педагогикалық мұрасының жалпы сипаттамасы
ҚҰТТЫМБЕТҰЛЫ НАУРЫЗБАЙ
Қазақстан тарихы пәнінің дамуындағы кемшіліктер
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Техникалық процесті қауіпсіз жүргізу техникасын оқып- үйрету
Есеп шығаруға үйретудің жалпы мәселелері
БЕЙІНДІК МЕКТЕПТЕ МУЗЫКА ПӘНІН ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ АСПАПТАР АРҚЫЛЫ ҮЙРЕТУ
Наурыз – халық мейрамы
ДҮНИЕТАНУ ПӘНІН ДАМЫТА ОҚЫТУДА ТІРЕК-СЫЗБАЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ
Информатика пәнің пәнаралық байланыс негізінде ұйымдастыру
Дәріс №1. Экология пәніне кіріспе