Тәрбиешілерің кім

Астана қаласы,
№10 Бөбек балабақшасының
қазақ тілі мұғалімі:Аяпбергенова Ботакөз Сагындыковна

Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Қатынас
Бөлім. Қазақ тілі
Тақырыбы: Тәуелсіз елім - туған жерім
Мақсаты: Балалардың қазақ тілінде тәуелсіз ел, Отан, Қазақстан туралы түсініктерін кеңейту. Сөздік қорларын молайту.
Туған елге деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу.
Көрнекілік құралдар: Қазақстан картасы, Ақорда, Бәйтерек,
Цирк, Б б суреттері
Қажетті құрал - жабдықтар: презентация, проректор, үлестірмелі материал.
Әдіс - тәсіл: түсіндірме, сұрақ - жауап, ойын.
Сөздік жұмысы:
Елбасы - призедент Рәміздер - символика
Флаг - ту Герб - елтаңба Әнұран - гимн
Незовесимость - тәуелсіз Отан - родина

Мотивациялық - қоздырушы
Мұғалімнің іс - әрекеті
- Сәлеметсіңдерме балалар!
Шаттық шеңбері.
Қайырлы таң көк аспан,
Қайырлы таң жер ана.
Қайырлы таң достарым,
Сәлем, сәлем, сәлем!
Балалар бүгінгі біздің оқу іс - әрекетіміз ерекше болады. Ендеше сендер мына суретке қараңыздар, не көріп тұрсыңдар? Қазақстан картасы суреттін көрсете отырып, осы сурет бойынша түсінік беру.
- Біз қандай елде тұрамыз?
- Қазақстан елінде қандай ұлт өкілдері тұрады?
- Біз қандай қалада тұрамыз?
Енді біз осы Астана қаласына саяхатқа шығамыз, ал немен барамыз балалар?
- Автобусты кім жүргізеді?
Автобуспен жеткенше таныса отырайық.
- Сенің атың кім?
- Жасың нешеде?
- Тәрбиешілерің кім?
- Топтарың қалай аталады?
Кәне терезеден қараңдаршы нені көріп тұрмыз
- Тәуелсіздік монументі
Балалар
1 - аялдама Ақорда
- Ақордада кім отырады?
- Елбасы кім?
- Рәміздерді ата?

Туды сипаттау

- Өте жақсы балалар кәне автобусқа мінейік.
Келесі 2 - аялдама Бәйтерек
Кәне балалар кім қандай мақал - мәтелдер мен тақпақтар біледі?

Өте тамаша балалар кәне бәріміз Асық ату ойынын ойнайық.
Шарты: Шеңберге
асықтарды құрамыз
қатар - қатарымен, егер асықты кім шеңберден шығарса сол бала ұтады.

Ал балалар жүріңдер автобусқа мінейік.
Келесі 3 - аялдама
Цирк
Кім алғыр д ойыны доппен
- Президент
- Символика
- Флаг
- Герб
- Гимн
- Независимость
- родина

Сергіту сәті:
Ал балалар тұрайық,
Үлкен шеңбер құрайық.
Шаңырақты көтеріп,
Керегені құрайық
Уық болып иіліп,
Бір отбасы болайық
- Ал балалар кәне біз енді
- Астанада не бар?



Ұқсас жұмыстар

Қазақ салт-дәстүрлері арқылы оқушыларды имандылыққа тәрбиелеудің мазмұны
Кедейлердің әлеуметтік топтары
Мүмкіндігі шектеулі тұлғаларға арналған арнайы мекемелер
Джон Локктың педагогикалық теориясы
Бұқаралық мереке сценарийі мен режиссурасы
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЖӘНЕ БАСТАУЫШ СЫНЫП БАЛАЛАРЫНЫҢ РУХАНИ ДАМУЫНЫҢ ҚҰНДЫЛЫҒЫ
Кекештік кезіндегі ауызша сөйлеудің темпо – ритмикалық ұйымын қалыптастыру технологиясы
Болашақ мұғалімдерді 12-жылдық мектеп оқушыларына ұлттық тәрбие беруге дайындау тұжырымдамасы
Алалия түрлері
Балабақша мен мектеп жұмысының сабақтастығы
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
Электрондық үкімет
Қажетті қимыл- қозғалыстың жетіспеушілігі организмді белгілі өзгерістерге ұшыратады
Әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңдар
Классикалық - әкімшілік баскару мектебі
Әкімшілік-қуқықтық қатынастар
Әкімшілдік - әміршілдік жүйе
Басқару ұйымастыру үкім шығару қызметіне қажет
Үкіметтің 2006 - 2008 жылдарға арналған бағдарламасы