Өлеңді оқушыларға тізбектей оқыту

Тақырыбы: Алтай аясында (И. Байзақов)

Мақсаты: Алтай жерінің сұлу табиғатын оқушыларға ақын өлеңі арқылы таныта отырып, оларға эстетикалық тәрбие беру және мәнерлеп оқуға машықтандыру.
Білімділігі: Иса Байзақов туралы "Алтай өңірі, табиғатты аялауға, жануарларды қамқорлыққа алып, орынсыз тиіспеуге үйрету.
Тәрбиелілігі: Балаларға табиғатқа ұқыпты қарауға, жануарларға қамқорлық жасауға, мейірімділікпен қарауға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Алтай тауының суреті, сызба үлгілер, сөзжұмбақ.

Жүрісі.
І. Ұйымдастыру бөлімі. Оқушылар назарын сабаққа аудару. ІІ. Психологиялық дайындық.
Үлкенге де "сіз"
Кішіге де "сіз"
Сәлем бердік сіздерге
Құрметпенен "біз" ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
С. Сейфуллин "Ақсақ киік"
Өлең мазмұнын сұрау. 2 - 4 оқушыдан

Сұрақтарға жауап беру.
1. Бетбақдаланы неге шөл дала деп атайды? 2. Киік қандай жерді мекендейді? 3. Өлең неліктен "Ақсақ киік" деп аталады? 4. Біздің елімізде неліктен киікті қорғау талап етіледі?

IV. Сөзжұмбақ.
1. Жыл мезгілі 3. Төрт түліктің бірі
2. Жеміс ағашы 4. Өз атын шақыратын құс

V. Жаңа сабақ.
Күннің жады
Иса Байзақов
"Алтай аясында"

VI. Сергіту сәті.
Табиғатпен сәлемдесу (хормен)
Табиғат біздің анамыз, Біз келбетті көріктіміз, Табиғатқа баламыз Біз әдепті мейірімдіміз. Иіліп сәлем беремін, Біз ақылды дарындымыз, Біз әдепті баламыз. Біз зейінді, зерекпіз.
Өлең мазмұнын қара сөзбен әңгімелеу. Алтай - өте биік, әдемі тау. Алтай биіктігі сонша ең басына бұлттан басқа ештеңе жете алмайды. Тау қиясындағы бұғы, марал мекен етеді. Аңғар - шатқалдарында аю, қабан кездеседі. Оңтүстігінде құлан шөл даласында елігі мен ешкісі өріп жүрсе, қойнауынан алтын, күміс өндіріледі. Тау шыңдарына оратылған бұлттар жібектей үлбіреп, торғындай шұбатылады да, көңілді көтеріп, шаттандырды.

VІІ. Өлеңді оқушыларға тізбектей оқыту.

VІІІ. Сөздік жұмыстары
Аясында - бауырында
Қиясында - биігінде
Өршіл - биікке құмар
Алқабында - айналасында
Орғып - секіріп
Сайын - кең, кең жазық

ІХ. Шығармашылық тапсырма:
1қатар Әңгіме
2қатар Сурет
3қатар Өлең шығару
6 минут уақыт беріледі
1. Сұрақ - жауап жұмыстары жүргізіледі. 1. Ақын таудың ең биік төбесін неге теңейді? (Ақ бас атан түйеге) 2. Опалаған бұлтты кімге және неге теңейді? (Жібек орамалға) 3. Ақша қарды неге теңейді? (Ақ күміске)
Өлеңді мәнерлеп оқып беремін.
Оқушыларға іштей оқыту.

Х. Сызба - үлгіні көрсету.
Алтай көрінісінің әсері көңілге күй оралады сұлудай торғын күйген бұлт
жібектей бұлт.
Алтай тауының әсемдігі бұлт жете алмаған бұлттан өзге қона алмаған
айға шағылып.
Алтай ұшар басы ақша қары ақ күмістей бұғы. марал, киік алқабында аю - қабан.
Алтайдың аңдары қиясында өршіл киік оңтүстік даласында құлан шөл далада елігі мен ешкісі.
Алтайдың кен байлығы алтын, күміс, мырыш, қорғасын.
Қосымша кендері титан, магний.
ХІ. Сабақты қорыту.
ХІІ. Үйге тапсырма
Өлеңді мәнерлеп оқып, жоғарыдағы сызба бойынша мазмұнын әңгімелеп беруге әзірленіп келу.
ХІІІ. Бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Әдістемелік нұсқау. Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 4-сынып мұғалімдеріне арналған
Бастауыш сыныптарда мысалдарды оқыту
Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдыларын қалыптастыру
СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ ТУРАЛЫ ЖАЛПЫ ҰҒЫМ
Оқушыларды шығармашылыққа баулудың педагогикалық негіздері
Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдыларын қалыптастыру жолдары
Қағанаттар атауы техникасымен топқа бөлу
Бастауыш мектеп оқушыларын әдебиеттік оқу сабақтарында Абай шығармалырын оқыту арқылы тәрбиелеу
Бастауыш сынып оқушыларының оқу әрекетінің дағдыларын қалыптастыруда жобалау әдісін қолдану
Сын тұрғысынан оқыту
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қашықтықтан оқыту
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Мектепте тарихты оқыту әдістемесі пәні
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ
Педагогика тарихында оқушыларға эстетикалық тәрбие беру жайлы ой-пікірлер