Тест тапсырма
Таңдай орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Қойбақова Гүлбағым Нұрқабылқызы
Ана тілі 3 сынып
Сабақ тақырыбы: Абай. Жазғытұры
Жалпы мақсаты: Оқушыларға Көктемгі табиғат, көктем белгілері, жан – жануарлар тіршілігі, дала табиғатының әсем де, шат үні, алуан түрге боялған көрініс, қыр елінің жайдары да қуанышты абыр – дабыр тіршілігін суреттеу. Өз бетімен жұмыс істеу қабілеттерін дамыту; топта жұмыс істеуге дағдыландыру; оқушыларға көктемгі тіршілік
табиғатты аялауға тәрбиелеу.
Сілтеме: Әдебиеттік оқу оқулығы 3 - сынып, әдістемелік құрал, авторлары: Т. М. Әбдікәрім, С. Р. Рахметова, Б. Т. Қабатай Алматы Атамұра 2014
Интернеттен алынған материалдар.
Оқу нәтижесі: - Көктем мезгілі туралы түсінік алады;
- Сөздік қорын, тіл байлығын дамыту
- Сыни тұрғыдан ойлауға үйренеді
- өз бетімен жұмыс істеуге үйренеді;
- топта жұмыс істеуге дағдыланады;
- Есте сақтау, салыстыра білу қабілеттері дамиды
- өздерін бағалауды үйренеді;
Сабақта қолданылатын материалдар: Бейнежазба, суреттер, кесте.
Оқыту әдістері: Сын тұрғысынан ойлау, бағалау түрлері.
Оқытудың түрлері: Топтық жұмыс, жеке жұмыс, жұптық жұмыс.
Тапсырмалар: 1. Тест тапсырма
2. Кластер
3. Постер
4. Ойлан
5. Сәйкестендіру
6. Синквинг
7. Толықтыр
8. Тақырыптық түйіндеу сөздер
9. Үйге тапсырма
10. Бағалау
11. Рефлексия
I. Ұйымдастыру
- Саламатсыздар ма, балалар,
- Қазір бізге, Әдебиеттік оқу сабағы
- Сабағымызды бастамас бұрын, ортаға жинала қояйық:. Мен қазір, өлең жолдарын оқимын, ал сендер оны қимылмен көрсетесіңдер
1Егер сіздер мектепке жақсы көңіл күймен келсеңіздер, оң қолдарыңды бұлғаңыздар
2. Егер сіздер адам бойындағы адамгершілікті бағаласаңыздар, бір адым алға басыңыздар.
3. Егер сіздер өз күштерің мен білімдеріңізге сенсеңіздер, аяқтарыңмен секіріңдер
4. Сіздерді еліміздің жағдайы ойландыратын болса, қол шапалақтаңыздар
5. Сіздер өздеріңізді еліміздің патриоттарымыз деп есептесеңіздер, екі қолдарыңызды жоғары көтеріңіздер
6. Егер сіздер еліміздің болашағы өзіміздің қолымызда деп ойласаңыздар, бір – біріңнің қолдарыңды ұстаңыздар
7. Ал енді осындай жақсы көңіл – күймен орындарымызға отырайық
II. Үй тапсырмасы - Алдымен, балалар қазір сіздерге бағалау парақшасы таратылады. Соған берілген тапсырмалар бойынша өздеріңді өздерің бағалайсыздар. Сабақ соңына қарай бұл бағалау парақшасының қорытындысы бойынша сіздерге баға қойылады.
Лингводидактикалық тестілеудің теориялық мәселелері
Лингводидактикалық тестілеудің коммуникативтік бағыты
Информатика пәні бойынша критерийлі-бағытталған тест тапсырмаларын жасау әдістері.
Тест - үлгерімді бақылау формасы
Delphi ортасында тест бағдарламасын құру
Тест жұмысының тарихы
Бастауыш мектеп математикасын оқытуда тест әдісін пайдалану жолдары мен түрлері
Оқушылардың үлгерімін тексеруде тестік форманы қолдану
Тест тапсырмаларын жасау және таңдау
Бастауыш мектеп оқушыларының математикадан білімдерін тексеруде тест әдісін қолдану ерекшеліктері
Педагогикалық процесті басқарудағы әлеуметтік институттардың өзара әрекеттестігі
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
СЕРІКТЕСТІКТІҢ ҚЫЗМЕТІНІҢ МАҚСАТТАРЫ ЖӘНЕ МӘНІ
Дипломдық жұмыс тапсырмалары
Aidstest және Dr.Web детектор-программалары
Некелікпен қанағаттануға арналған сұрақнамалық тест
“АГРОВЕТОРТАЛЫҚ” ЖАУАПКЕРШІЛІГІ ШЕКТЕУЛІ СЕРІКТЕСТІГІНІҢ ЖАРҒЫСЫ
Оқушылардың өзара әрекеттестігін ұйымдастыру нәтижесінде дәстүрлі оқыту барысында кездесетін кейбір қиыншылықтар азаюда
Алдияр екі жағын беттестіріп көріп
Өнеркәсіп кәсіпорындары тиісінше бірнеше акционерлік қоғамдар мен серіктестіктерге біріккен