Төрт қосу бір нешеге тең

Сабақтың тақырыбы: 7саны және цифры
Сабақтың мақсаты: 1. 7саны және цифрымен таныстыру. 7санының шығу тарихын ұғыну. Киелі сан екенін меңгерту.
Санды санға қосуға саннан санды азайтуға үйрету
2. Алған білімдерін саралау. Ойлау, есте сақтау қабілеттерін ауызша есептеу дағдыларын ойын арқылы танымдық қабілеттерін логикалық ой - өрісін дамыту.
3. Еңбекқорлыққа, достыққа, мейірімділікке тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: парақшалар, интерактивті тақта, суреттер т. б
Сабақтың түрі: дәстүрлі, кіріктірілген сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, ертегі желісімен

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық дайындық.
Балалар күн сәулесі шуағын бізге түскенін сезініңдер.
Нұрының шапағатымен көзімізді ашайық. Атқан таңға өз
қуанышымызды білдіріп, бүгінгі сабағымызды сәтті өткізейік.
ІІ. Үй жұмысын тексеру
1. Азайғыш 6, азайтқыш 3. Айырманы тап.(3)
2. Бірінші қосылғыш 1, екінші қосылғыш 6. Қосындының мәні?(7)
3. Мен бір сан ойладым, оған қостым 2 сонда 5саны шықты. Ойлаған саным қандай?(3)
4. Төрт қосу бір нешеге тең?(5).
5. Атасы немересіне 6 кәмпит берді, немересі бір кәмпитті жеп қойды.
Немересінде неше кәмпит қалды?(6)

ІІІ. Жаңа сабақ
Суретте не көріп тұрмыз? – ақшақар
Ақшақар сөзінде қанша дауысты, қанша дауыссыз дыбыстар бар?
4 + 3, оларды қосқанда қандай сан шығады 7
Олай болса, 7 саны туралы не білеміз?
- Аптада неше күн бар?
- Әлемде неше керемет бар?
- Адамдар неше атасын білу керек?
- Мына суреттегі не?
Сонымен балалар, бүгінгі өтетін санымыз 7 саны мен цифры
7 - цифрамен таныстыру. ауада жазу 7 - цифры неге ұқсайды? (шалғыға)

IV. Оқулықпен жұмыс
1. Есепшоттың тастарын санау.
2. Суретте тізілген үшбұрыштың нешеуі боялған және қандай түсте?
3.
V. Дәптермен жұмыс
1. 7 санының цифрын ауада жазу;
2. 7 цифрын екі жолға толтырып жазу.
3. Берілген есептерді шығару
Ойын Кім жылдам?
1. 1 табақта 3 алма, ал қолымда 1 алма,
барлығын қосқанда болады екен неше алма?
2. Тарелкада 4 қияр бар, оған қосамыз 2 қияр.
Барлығы неше қияр болады?

VI Сабақты қорытындылау.
1. Қандай сабақ өттік
2. Қандай жаңа санмен таныстық?



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сынып математикасында ақпараттық-коммуникативті технологияны қолдану
Бейорганикалық химия курсы бойынша оқыту және бақылау бағдарламасын құрастыру
Математика сабақтарында жаңа ақпараттық технологияларды қолдана отырып оқушыларды мемлекеттік аралық бақылауға дайындау
Бастауыш сынып оқушыларының жазбаша көбейту және бөлу дағдыларын қалыптастыру
Математика пәнінен тапсырмалар жинағы
Бейорганикалық қосылыстардың жіктелуі. Атом құрылысы. Радиоактивтілік. Химиялық байланыс
Жалпы химиядан есептер мен жаттығулар жинағының әдістемелік нұсқауын құрастыру
Қазақ тілі сабағында есімдіктерді оқыту әдістері
Бөлшектерге амалдар қолдану
Алгебра элементтерін дамыта оқыту (4-сынып)
Теңгенiң долларға шаққандағы валюталық бағамы.
ҚР-дағы мұнай нарығының даму заңдылықтары және тенденциясы «Қазмұнайгаз» Барлау Өндіру» АҚ
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Екі жақтан қоректенетін машина негізіндегі электржетегінің математикалық сипатталуы
ҚАЗАҚСТАН БІРІНШІ ДҮНИЕЖҮЗШК СОҒЫС ЖЫЛДАРЫНДА
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Біріктірілген тақша
Ұйқы- демалыстың бір түрі
Салық қызметі органдарының қызметін ұйымдастыру мен басқарудағы кейбір мәселелер және оны жетілдіру жолдары
Арал теңізінің экологиясы