Біржан салдың әнін тыңдату Өлеңді топқа іштей оқыту

Тақырып: Біржан
2 сынып
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Өлеңді түсініп оқып, негізгі ойын таба білуге, тұжырым жасауға үйрену.
Шығармашылық қабілетін ұштау.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар:
• Өлеңді оқып түсінеді.
Оқушылардың басым бөлігі:
• Өз сөзімен баяндайды, идеясын ашады
Кейбір оқушылар:
• Негізгі ойды анықтайды, өмірмен байланыстырады
Тілдік мақсат: Оқушылар:
Өз ойларын еркін, жинақы айта алады
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Біржан салдың әншілігі туралы не білеміз?
Сыныптағы диалог жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар:
Біржан салдың әншілігі туралы не делінген?
Біржан есіміне сал сөзі неліктен тіркесіп айтылады?
Сіз неліктен...... екенін айта аласыз ба?
Менің ойымша......
Жазылым бойынша ұсыныстар:

Алдыңғы оқу: Бала Тұрар
Басталуы:
Оқушылармен амандасу
Психологиялық дайындық.
Сабағымызды бастаймыз,
Жалқаулықты тастаймыз.
Асыл сөзді жаттаймыз,
Есімізде сақтаймыз.
● Сыныпты түгендеу
● Оқушылардың назарын сабаққа аудару
● Топқа бөлу
● Жаңа сабақтың табыс критерийін анықтау
● Сыныпты топқа бөлу
● Алдыңғы тақырыпты Интервью әдісімен қайталау
Мұғалім өзі бастап сұрақты қойып, оқушылардан кезекпен жауап алады.
● Жасырын сөз ойыны арқылы жасырылған сөзді тауып жаңа сабақты ашу.

Ортасы С. Сейфуллин Қарағанды облысы, Жаңаарқа ауданында туған. Сәкен – қазақ әдебиетінің өсіп, дамуына үлес қосқан ақын әрі жазушы. Көне әдебиет үлгілерін жинап, кітап етіп шығарған зерттеуші. Қазақ жастарының оқып, білім алуына зор көңіл бөліп, мектеп оқулықтарын жасауға да қатысты.
Сәкен Сейфуллин жалған жаланың құрбаны болды.

Біржан сал Қожағұлұлы
Қазіргі Көкшетау облысы, Еңбекшілер ауданында 1834 жылы туып, сол жерде 1897 жылы қайтыс болған.
Біржан жас шағынан әнге, өлеңге әуестенеді. Өнер жолына түседі.
Табиғи талант иесі көп ұзамай – ақ, “Әнші, ақын, сал Біржан” деген атаққа ие болады.
Ел аралап, ән салып, айтысқа түсіп, ойын көркі, той көркі атанады.
Халық Біржанның әнін қатты сүйіп, өнерпаз жас ақын, әншілер оны әннің пірі тұтіп, ұстаз деп таниды.
• Біржан салдың әнін тыңдату
• Өлеңді топқа іштей оқыту.
Тапсырманы талдау
• Біржан салдың әншілігі туралы өлеңде не делінген?
• Даусының зор екендігі туралы ше?
• Біржан есіміне сал сөзі неліктен тіркесіп айтылады?
Сөздік жұмыс
• Нарқын - сөздің бағасы, құны.
• Сал - әнші, ақын, сазгер, сегіз қырлы, бір сырлы өнерлі адам.

Топтық жұмыс
1 - топ. Жыр жазамын жүрегіммен
Кім білмейді Біржан салды,
............... шешен тілді.
............... шырқағанда,
............... жеңілмейді
2 - топ. Біржан ақын, өзінің асқан зор даусымен әндерді қандай аспаппен орындаған? Суретін салу
3 - топ. Сөзжұмбақ құрастыру (Әр топтан бір оқушы шығып айтады)
Сергіту сәті
1 - Топ біржан өлеңін қазіргі әнге салу
2 - топ рэпке салу
3 - операға салу

БҚО, Зеленов ауданы,
Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта білім беретін мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі: Нигметова Н. С.

Біржан. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Ақан Қорамсаұлының махаббат лирикасы
Біржан сал және оның ақындық айналасы
Қыздар жар - жары
Жарылғапберді әнші жөніндегі шежірелік деректерді жинақтау
Сал-серілік дәстүр арқылы этномәдени тәрбие беру
Ақан сері өлеңдері
Біржан Қожағұлұлы және Сарыарқадағы сал – серілік мектебі
Біржан Қожағұлұлы (1834-1897)
Біржан-айтыскер ақын
КӨКШЕ ӨҢІРІ АҚЫНДАР ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНДАҒЫ КӨРКЕМДІК ЕРЕКШЕЛІКТЕР
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қашықтықтан оқыту
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Қазақстан тарихы пәнінің дамуындағы кемшіліктер
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Мектепте тарихты оқыту әдістемесі пәні
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ