Геометриялық пішіндерді орын орнына орналастыру
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру
Тақырыбы: Қызықты математикалық тапсырмалар
Мақсаты: Қызықты математикалық тапсырмаларды орындауға жаттықтыру, қарапайым ұғымдарын түсіндіру, геометриялық пішіндерін ажырату үйрету
Сабақтың әдістері: қайталау, ойын сабақ
Сабақтың көрнекіліктері: Қоңыз суреттері, геометриялық пішіндер, шарлар, жемістер, сандар, күз ханшайымы.
Оқу іс - әрекетін ұйымдастыру:
Амандасу:
Шаттық шеңбер: Күн мен сені сүйемін,
Саған бас иемін.
Жылу бер, бақыт бер,
Мейірім мен шабыт бер!
Бүгінгі күн туралы әңгіме жүргізу.
- Қазір жылдың қай мезгілі?
- Күз мезгілінің қай айы?
- Аптаның нешінші күні?
- Бүгінгі күн қалай аталады?
Есік қағылады, күз ханшайымы амандасып, қонаққа келеді.
Күз ханшайымы: Сәлеметсіздер ме балалар, мені таңыдындар ма? (иә)
Тәрбиеші: Күз ханшайымы сен бізге қандай тапсырма әкелдің?
Күз ханшайымы: Әдемі алтын жапырақтар әкелдім, бірақ сендер менің тапсыр - маларымды орындауға тиіссіңдер. (себеттегі тапсырмаларды тәрбиешіге ұсынады)
1 тапсырма: Өткен сандарды қайталау, еске түсіру(1, 2 сандар)
2 тапсырма: Геометриялық пішіндерді орын орнына орналастыру.
Дид. ойын: Цифрлар қайда жасырынған
Ойын мақсаты: Балаларды ойын ойната отырып, берілген сұраққа түсініп, жауап беруге және цифрларды табуға жаттықтыру. Ой қабілетін арттыру.
Сергіту сәті: Сыңғыр, сыңғыр, сырғалар,
Құлағымызды ырғалар
Оң қоламды білезік
Сол қолымда білезік
Саусақтарда сақина
Санап көрші, қанеки
1 - 2 - 3..... 1 - 2 - 3
Дем алайық жинап күш.
3 тапсырма: Қоңыздың суретін бояудф аяқта.
4 тапсырма: Санамақты айта білесіңдер ме? (иә)
Кел санайық санамақ,
Кел санайық санамақ,
Саусақтарды даралап.
Бас бармағым алғашқы -
Балаң үйрек жалғасы.
Ортан терек – кезекші,
Шылдыр шүмек – көмекші
Шынашағым – балапан,
Бәріне ортақ алақан.
Шылдыр шүмек – мен,
Титтей бөбек – сен.
Бір үйде біз нешеуміз?
Бір үйде біз бесеуміз.
Дид. ойын: Айгүл гүлге қай жол арқылы жетеді?
Ойын мақсаты: Түстерді және бағыттарды ажырата білу.
5 тапсырма: Логикалық есептер.
1. Үстел үстінде төрт алма тұр. Бір алманы алып ортасынан бөліп қайта қойды. Үстел үстінде неше алма болды? 4 алма
2. 2 сиырдың мүйізі нешеу?
3. 5 қойдың басы нешеу?
4. 3 адамның қолы нешеу?
5. 1 мысықтың аяғы нешеу?
6 тапсырма: Геометриялық пішіндерден балапан, балық құрастыру
Күз ханшайымы: Балаларды мадақтайды. Сыйлықтарын таратып қоштасады.
Тәрбиеші: Осымен сабақ аяқталды. Сіздерге Қызықты математикалық тапсырмалар ұнады ма? (иә)
Сабақты қорытындылау: Балаларды мадақтау.
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДА ГЕОМЕТРИЯЛЫҚ ПІШІНДЕР ЖАЙЛЫ ҰҒЫМДАРДЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Мектеп жасына дейінгі балаларда геометриялық пішіндер жайлы ұғымдарды қалыптастыру ерекшеліктері жұмысының мазмұны
Мектепке дейінгі мекемеде балалардың бейнелеу іс-әрекетінде сәндік қолданбалы өнер материалдарын пайдаланудың теориялық мәселелері
Мектеп жасына дейінгі балаларды нәрсенің өлшемі формасы мен массасы туралы түсініктерін дамыту ерекшелігі
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру. Геометриялық пішіндер
Көмекші мектеп оқушыларына геометриялық материалдарды оқыту жолдары
Балабақшадағы бейнелеу өнері сабақтарында сәндік сурет арқылы балалардың эмоционалдық қабылдауын арттыру әдістемесі
«Мектепке дейінгі балалардың геометриялық пішіндерді қабылдау ерекшеліктері.»
Балаларды геометриялық пішіндермен таныстыру әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі балаларда математикалық түсініктерін қалыптастыру
Кәсіпорынның бәсеке қабілеттілігін жетілдіру жолдары
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Ауыл шаруашылығы өнімдерін өңдейтін кәсіпорынның пайдалылығын арттыру жолдары
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Индустриалды-инновациялық даму жолында Қазақстанның нақты секторын тиімді инвестициялаудың қаржылық механизмі
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Кәсіпорынның өндіріске, өнімді сатуға жұмсалған және басқа да шығындары
Мақта тазалау кәсіпорын басқарушылық есебін және ішкі аудитін ұйымдастыруды ( Шардара - мақта ЖШС)
Шаруашылық жүргізудің әр түрлі меншік формаларындағы кәсіпорынның қаржысын ұйымдастыру ерекшеліктері«СЕНІМ» АҚ