Оқушылар осы ойын арқылыкім
Сымбат ЖМ бастауыш класс мұғалімі
Бақтыбаева Гүлшат Санақбайқызы
Сабақтың тақырыбы: Б дыбысы мен әрпі (2 сағат)
Сабақтың мақсаты: б дыбысын сөз ішінде дұрыс оқуға жаттықтыру, мақал - мәтел айтуға, оның мазмұнын ашып түсінуге, адамгершілік тәрбие беру, сауатты жазу және оқуға дағдыландыру, сауатты жазуға және оқуға дағдыландыру.
Сабақтың көрнектілігі: кеспе әріптер, аң, шаңғы, жаңғақ, қоңырау суреттері, слайдтар мен флипчарттар
Оқыту әдісі: көрнекілік, түсіндіру, сұрақ - жауап, талдау - жинақтау, әңгімелеу
Пән - аралық байланыс: еңбекке баулу, дүниетану
Сабақтың барысы:
Сабақтың барысы:
I. Өлең оқу.
- Шөп - шөп, шөжелерім,
Сары алтындай балапаным.
Тез жетіңдер, жем берейін,
Дәнге толы алақаным, -
деп мұғалім өлеңнің не туралы екенін оқушылардан сұрап, балапан сөзін шығарып алады. Сөздің қай дыбыстан басталып тұрғанына назар аудара отырып, б дыбысын анықтатады, оның әрпімен таныстырады
Мұғалім оқулықтың 74 - бетіндегі суреттерге сүйеніп, буындарды жалғастыра оқытады.
Берілген сызба арқылы сөздерді оқытып, жаттықтырады, сөздік жұмысы қатар жүреді.
II. Жазу дәптерінің 27 - бетіндегі б әрпінің баспа және жазба түрлерімен оқушыларды таныстырып, б дыбысының кіші әрпі мен сөздерді жазуға жаттығу жұмысы ұйымдастырылады.
III. Оқулықтағы мазмұнды суретпен жұмыс жүргізіледі. Оқушылардың тілін дамыту, сөздік қорын молайту мақсатында мұғалім
бағыт беріп отырады. Оқушылар әңгімеге ат қояды.
Берілген дайын мәтінмен талдау - жинақтау жұмысын жүргізе отырып, мұғалім оқушылардың өз сөзімен сөйлеуіне жағдай туғызу жолдарын қарастырады.
IV. Жазу дәптерінің 28 - бетіндегі б дыбысының бас әрпі мен кісі
аттарын жазуға арналған жаттығу жұмыстары жүргізіледі. Сөздерді жалғастырып жазуға үйретіледі.
Әріптерді өзара байланысып жазылуы мен олардың орналасу тәртібін сақтауға баса назар аудару қажет.
V. Оқулықтың 75 - бетіндегі Бақшада тақырыбындағы мазмұнды суретке әңгіме құрастыру жұмысы ұйымдастырылады. Мұғалім оқушылардың зейінін суреттегі түрлі көріністерге аудар отырып, олардың өз ойларын жүйелі жинақтап, әңгімелеуге бағыттайды.
Төмендегі тірек сөздерді пайдаланып, сөйлемдер құраудың тиімді жолдарын көрсетеді.
VI. Не өсірді? Кім өсірді? ойыны. Оқушылар осы ойын арқылы
кім? не? сұрақтарына жауап беруге дағдыланады. Мысалы: шалқан
өсірді. Атам өсірді. Еркін өсірді. т. б.
Оқушылардың барлығы оқып болған соң, оларды жазу дәптеріндегі бос жолдарға көшіріп жазу тапсырылады.
Сабақ оқушылардың еңбегін марапаттаумен аяқталады.
2 - сағаты
Сабақ барысы:
I. Сабақ өткен материалды пысықтаудан басталады. Ол үшін өткен әріптерден құралған сөздерден тұратын диктант жазғызу қажет. Диктант
Дәптердегі бос жолдарға жазылады.
Оқулықтың 76 - бетіндегі сызбамен берілген буындардан сөз құрап оқыту жұмысы ұйымдастырылады. Сөздерге барлық талдау түрлерін жасауға болады.
II. Жазу дәптерінің 29 - бетіндегі үлгіге қарап, б әрпі мен оқушылар
оқыған сездерін көркем етіп жазады.
III. Оқулықтағы Бөлме мәтіні талданады. Талдауға оқушылардың толық қатысуы қамтамасыз етіледі. Әңгіме үшінші жаққа ауыстырылып айтылады.
Осы беттегі Оқы, суреттен көрсет логикалық ойыны орындалады.
IV. Жазу дәптеріндегі тірек суретіне сәйкес сөздер көркем етіп жазылады. Оқушыларды сөйлем жазуға машықтандыру жұмысы жалғастырылады.
V. Оқулықтың 77 - бетіндегі берілген тақырыпқа сәйкес суреттер бойынша әңгіме құрастырылады. Оқушыларға төмендегі тірек сөздерін пайдалану қажеттігін ескерткен жөн.
VI. Сабақты қорытуға арналған логикалық жаттығу жүргізіледі.
Осы жаттығу жұмысының қорытындысы бойынша оқушылардың білімі, білігі мен дағдысының қалыптасу бағытын айқындауға болады.
Слайдты жүктеу
Төл сөзді төлеу сөзге айналдыру барысындағы грамматикалық өзгерістер
Шетел тілін оқыту әдістемесі
Оқушыларды оқытудағы ойынның рөлі
Бастауыш мектепте сөйлемді ойын әдісімен оқыту жолдары
Ертегілер мен жұмбақтар арқылы ағылшын тілін меңгертуді дамыту әдістемесі
ҚАЗАҚ ТІЛІНДЕ ҚОЛДАНЫЛАТЫН ГРАММАТИКАЛЫҚ ОЙЫН ЖАТТЫҒУЛАР
Шетел тілдерін үйренуде ойын элементтерін пайдалану
Бастауыш сынып математика сабағында ойын технологиясын қолдану
Дене шынықтыру сабағында ұлттық ойындарды пайдалану
Ұлттық ойындарды бастауыш сыныптың оқу-тәрбие үрдісінде пайдаланудың жолдары
ЖАЛАЙЫР ҚОСЫМҰЛЫ ҚАДЫРҒАЛИ
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
Компьютерлік ойындардың жеткіншектердің агрессивті мінез-құлқына әсер ету мәселесі
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Алтай осы жерден басталады
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі