Жазық фигуралардың модельдері

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1С бөлім
Геометриялық фигураларды зерттеу.
1 сынып
Сабақтың тақырыбы: Фигуралармен (пішіндермен) жұмыс істеу кезіндегі шығармашылық іс әрекет
Жазық фигуралардың модельдері (2)
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
1. 5 1. 3. 1. 3 Геометриялық фигураларды танып білу (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш, шар, цилиндр, конус, пирамида, параллелепипед, куб)
Сабақ мақсаттары: Жазық фигуралар моделін құру және олардан композиция құрастыру
Жетістік критерийлері: Жазық фигуралардың модельдерін жасап үйренеді. Жазық фигуралар модельдерінен композиция құрастырып үйренеді композиция құрастыру кезінде фигуралардың түрлерін ажыратады.
Тілдік мақсаттар:
Жазық фигура модельдері, геометриялық фигуралар, аппликация, композиция
Құндылықтарды дарыту: Жауапкершілік, сыйластық, өзаратүсіністік құндылықтарын қалыптастыру
Пәнаралық байланыстар: Тірек сөздерді қолдану арқылы қазақ тілі орыс тілі пәндерімен байланыс орнады. Өлшемдерді жүргізу арқылы дүниетану, ғылымға кіріспе, қолөнер сабағымен байланыс орнады.
Бастапқы білім
Оқушылар күнделікті өмірде көлемді фигура және жазық фигуралар туралы білетін тәжірибесіне сүйенеді.

Сабақтың басы
Шаттық шеңбері
Қуанамын мен де
Қуанасың сен де
Қуанайық, достарым
Арайлап атқан күнге!
Оқушыларға қоянның аппликациясын көрсету.
Бұл ненің суреті?
Оны қайдан білдіңдер?
Сурет қандай фигуралардан құралған?
Сурет неше фигурадан тұратыны сана
Бұлар қандай фигуралар?
Осыған ұқсас аппликация жасағыларың келе ме? Өздерің бұрын балабақшада немесе үйде осындай аппликация жасап көрдіңдер ме?
Олай болса, біз түрлі түсті қағаздан, қатырма қағаздан жазық фигуралар мен олардың композициясын жасап үйренеміз.
Қауіпсіздік ережесімен таныстыру.

Сабақтың ортасы
Көлемді фигураны қолданып, жазық фигураларды жасаудың ретімен оқушыларды таныстыру
Көлемді фигураның ішінен бір фигураны таңдап алу, мысалы текше;
Фигураны түрлі түсті қағазға не қатырма қағазға бастырып сызу;
Салынған фигураны сызықтың бойымен қиып алу.
Шаршыны бір диоганалі бойынша бүктеп екі үшбұрыш алудың жолын көрсету;
Шаршыны екі диоганалі бойынша бүктеу арқылы төрт үшбұрыш жасауды көрсету.
Қиып алынған фигураларды пайдаланып әр түрлі композиция құрастыру.
Композиция құрастырудың ең оңай тәсілдерін үйрету.
1. қадам екі бөліктен бір фигура құрастыру. Мысалы екі үшбұрыштан бір шаршы құрастыру
2. қадам қарапайым фигуралар құрастыру. мысалы шырша, саңырауқұлақ.
3 қадам Мазмұнды (сюжетті) композицияларды жазық фигуралардан көрсету.
Дайын композицияларды қатырма қағазға желімдеу.
Оқулықпен жұмыс
Фигуралардан құралған жануарлар суреттері.
Бақаның аппликациясы қандай фигуралардан жасалған?
Неше үшбұрыш бар?
Дөңгелек ше?
Мысықтың тұмсығы қандай фигура?
Көбелектің қанаты неше қызыл үшбұрыштан құралған?
Шаршыдан үшбұрышты қалай жасауға болады?
Шығарып көр
Жазық фигурадан көбелек құрастыру үшін қандай қадамдар жасауымыз керек?
Көбелектің қанаттары қандай фигуралардан тұрады?
Геометриялық фигуралар санын санату.
Орындап көр
Жазық фигурадан балапан және күшік композициясын жасау. Өздерінің жұмыстарында қандай фигура қолданғандығын сұрау.

Сабақтың соңы Оқушылардың жасаған жұмыстарын саралау.
Әр жұп оқушылардың орындаған жұмыстарын талқылау және жұмыстардан көрме ұйымдастыру.

Рефлексия
Бәрін түсіндім
Кейбір нәрселерді толық түсінбедім
Мен түсінбедім

Миялы орта мектебі
Мұғалімнің аты - жөні: Г. Салықова

Фигуралармен (пішіндермен) жұмыс істеу кезіндегі шығармашылық іс әрекет. Жазық фигуралардың модельдері. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Кіші жастағы оқушылардың геометриялық шамаларды зерттеу әдістемесінің жалпы сипаттамасы
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДАҒЫ МАТЕМАТИКА САБАҚТАРЫНДА ГЕОМЕТРИЯЛЫҚ МАТЕРИАЛДАРДЫ ЗЕРТТЕУ ӘДІСТЕМЕСІ
Математика сабағындағы дидактикалық материалдың маңыздылығы.
Көпбұрышты фигураларына қатысты анықтамалар
Математика сабағындағы құрал – жабдықтар
Бастауыш сыныптарда геометриялық ұғымдарды оқыту
КӨПБҰРЫШТАРҒА АРНАЛҒАН СТАНДАРТ ЕМЕС ЕСЕПТЕРДІ ШЕШУ ӘДІСТЕМЕЛЕРІ
Мектепте матиматиканы үйретудің жалпы мақсаттары
Көрнекілік принципті оқытудың техникалық құралдары. Оқушының математикалық сауаттылығын қалыптастыру
Геометриялық ойлаудың даму деңгейлері
Құрылымдық экономикалық реформалардың негізі және модельдері.
Менің Қазақстанымда көптеген қалалар, өзен - көлдер, жазық далалар, таулар, табиғаты тамаша жерлер өте көп
Жазықсыз жапа шеккен жастар
Жазық далалары
Динамиканың математикалық модельдері
Жазықтықтағы салу есептері
Гаризанталь жазықтықта жіп үзілмейтіндей тасты айналу жиілігі
Жазық айнадан кескін салу
Әрбір нүктесі түзүінен және нүктесінен бірдей қашықтықта болатын жазықтықтағы сызықтың теңдеуін жаз
Жазықтықтардың проекциясы