Оқушылардың жұмысын бағалау

Сабақ жоспары 5 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Натюрморт.
Сабақтың мақсаты: а Оқушыларды бейнелеу өнері пәнінде заттың өзіне қарап бейнелеуге баулу.
ә Көркем бейнелеу ерекшеліктерін түсіне білу,
б Оқушыларды әсемдікке, сұлулыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жазықтықта (қағаз бетінде) бейнелеу.
Көрнекі құралдар: Арнайы қойылым заттары, бояулар түсінің реттік тәртібін көрсететін суретшілер шығармаларының иллюстрациялары т. б.
Оқушылар үшін: ақ қағаз, акварель бояу, қыл қалам, су құятын ыдыс, карандаш бояулар езуге араластыруға қажетті ақ түсті пластикалық тақтайша. (15х15см) (палитра)

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылардың сабаққа дайындығын пысықтау.
2. Үй тапсырмасын қайталау: тізім бойынша үй тапсырмасын тексеру.

3. Жаңа сабақты түсіндіру
1. Натюрморт дегеніміз не?
2. Натюрморт қай елдің сөзі, мағынасы қандай ұғымды білдіреді?
3. Натюрморт қай ғасырда, қай елде алғаш пайда болды?
4. Қағаз бетін қалай таңдап аламыз?
5. Компоновка дегеніміз не?

Сұрақтардың жауабы:
1. Натюрморт дегеніміз заттар мен бұйымдарды үйлесімді етіп бейнеленген көркем шығарма.
2. Натюрморт – француз сөзі дәлме - дәл мағынасы. Өлі табиғат деген ұғымды білдіреді.
3. Натюрморт алғаш рет УІІ ғасыр басында Голландияда пайда болды.
4. Қағаз бетін заттар мен бұйымдардың көлеміне байланысты таңдап аламыз. (тігінен немесе көлденеңінен)
5. Компоновка дегеніміз – орындалатын жұмыста жоспарлау. Яғни қағаз бетіне дұрыс орналастыру.
Оқушыларға қойылатын талаптар:
1. Заттың суретін бір - бірімен салыстыра отырып бейнелеу.
2. Әр затты өзінің табиғи түсімен бояу.
3. Жарық пен көлеңкені ажырата отырып бояу.
4. Жұмыс барысында (бояу барысында) заттың көлемін көрсете білу.
Практикалық жұмыс:
Жұмыс барысында оқушыларды қадағалап, ұдайы көмек көрсетіп отыру. Оқушыларға заттар мен бұйымдардың көлемін салыстырып, бояу түстеріне көңіл бөлдіртіп талдау жасату.
- пішіні қандай заттар?
- Бояу түстері қандай деген сұрақтарды қоя отырып, жұмыс істеулеріне көмектесу. Суретін салып болған оқушылардың жұмысын тексеріп, қателер болса түзетіп отыру. Оларға салынған суретті бояуға рұқсат етіп, жұмыстарын жалғастыру. Сабақ барысында жұмысы дұрыс бағытта орындалған оқушының жұмысын сынып оқушыларына көрсетіп отыру.

4. Қорытынды:
Сабақ соңына қарай оқушының жұмысына таңдау жасап, бағалау.
1. Берілген бұйымдармен, заттардың дұрыс белгіленуі.
2. Бояу түстерінің үйлесімділігі.
3. Бояу арқылы заттардың көлемін көрсете білулері. т. б.
4. Оқушылардың жұмысын бағалау.
5. Үйге тапсырма: сулы бояумен жұмыс



Ұқсас жұмыстар

ҚАЗАҚ ТІЛІНДЕ БІЛІМ, БІЛІК, ДАҒДЫНЫ ТЕКСЕРУ ӘДІСТЕМЕСІ
Оқушылардың білім, білік дағдыларын бағалау және тексеру
Тексерудің әдістері
Оқыту процесінде білімді есепке алу, бақылау және бағалаудың маңызы, қызметі
Оқу үрдісінде оқушыларды бағалаудың өзіндік ерекшеліктері
Білім беру басқару органдарын және білім беру ұйымдарының жетекшілерін оқыту және тәрбиелеу сапасын жетілдіру
Ауызша жауапты бағалау критерийлері
Білім мен дағдыны бақылау мен бағалаудың маңызы мен міндеттері
Формативті бағалаудың әдістері. Топтық жұмыстың бағалануы
Оқушылардың бірін-бірі бағалауы
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Кәсіпорынның қаржылық жағдайын бағалау және кәсіпорынның қаржылық тұрақтылыққа жету жолдары
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Ұсыныстар портфеліне кіретін бұйымдардың бәсекеге қабілеттілігінің деңгейін бағалау және жіктеу
Сақтандыру бағалауы
Бақылау жұмысына дайындық
Автокөлік құралдарын бағалау
Су қорын экономикалық бағалау