Балалармен бірге мнемоника арқылы өлеңді оқимыз
Білім беру саласы: Коммуникация
Ұйымдастырылған оқу қызметі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: Астана .(жаттау) Ермек Өтетілеуұлы.
Мақсаты: Астана қаласы туралы түсініктерін кеңейту, Астана өлеңнің мазмұнын түсініп тыңдау үйрету.
Есте сақтау, ойлау қабілетін жетілдіру, сөздік қорын дамыту.
Мнемоника арқылы өлеңді қайталауын жетілдіру.
Астанаға сүйіспеншілікпен қарауға тәрбиелеу.
Билингвалды компонент: қала Астана – город Астана, саяхат путешествие.
Сөздік жұмыс: шарықтайды, асқақ ән.
Технологиялық қамтамасыз ету: суреттер, хрестоматия, мнемоника, проектор, билетер, руль, автобус Дид. ойын: Қуыршақ тыңдайды .
Мотивациялық-қозғаушылық
Шаттық шеңбері:
Қайырлы таң, Алтын Күн!
Қайырлы таң, Көк аспан!
Қайырлы таң, Жер Ана!
Қайырлы таң, достарым!
Қайырлы таң, апайым!
Қайырлы таң, қонақтар!
Ұйымдастырушылық - Ізденістік
Кіріспе әңгіме:
- Балалар, сендер Астана қаласына барғыларың келе ме?
- Қандай көлікпен барғыларың
келеді?
- Бару үшін бізге не керек?
Төсін сәт:
- Балалар, Астана қаласына саяхатқа келді.
- Балалар сендер не көріп тұрсыңдар?
- Балалар, тұңғыш президентіміз кім?
- Балалар Астана қала туралы
тақпақты білгілерің келе ме?
- Олай болса, бүгінгі оқу қызметінде ақын Ермек Өтетілеуұлының Астана
тақпағын жаттайық.
1. Астана өлеңін мәнерлеп оқимын:
Болашаққа бастаған.
Шарықтайды асқақ ән.
Елордасы Отанның –
Мақтанышым – Астанам.
2. Мнемоника арқылы өлеңді оқимын.
Сөздік жұмыс:
шарықтайды, асқақ ән.
Билингвалды компонент:
қала Астана – город Астана, саяхат путешествие.
3. Сұрақ - жауап:
- Балалар, өлеңде не туралы айтылды?
- Астана қандай?
- Астананың несімен Мақтанамыз?
Сергіту сәті:
Отанымның тірегі,
Астананың жүрегі,
Мақтан етем өзіңді
Бәйтерегі киелі.
4. Балалармен бірге мнемоника арқылы өлеңді оқимыз.
Дидактикалық ойын: Қуыршақ тыңдайды
Мақсаты: Балаларды қуыршаққа тақпақты айтқызып үйрету. Ойлау қабілеттері дамиды. Балалардың сөйлеу тілін жетілдіру, сөздігін байыту, жалпы ой – өрісін дамыту.
5. Әр баламен жеке айтқызу.
Астана өлеңі Ермек Өтетілеуұлы жүктеу
Ес туралы туралы мәлімет
Ес – күрделi психикалық процесс
Ес процесінің даму жолдары оны қалыптастырудың ғылыми – теориялық негіздері
БАЛАНЫҢ ЫРЫҚТЫ ЖӘНЕ ЫРЫҚСЫЗ ЕСТІҢ ӨЗАРА БАЙЛАНЫСЫ
Мектеп жасына дейінгі балаларда суреттерді пайдалануымен байланысты дағдыларын қалыптастырудың маңызы
Адам есі
Тәрбиешінің кіріспе әңгімесі
Оқушылар есінің даралық ерекшеліктері
Ес туралы жалпы ақпарат
Суреттерде балалардың балабақшадағы достары
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Республикасының Кедендік шекарасы арқылы өткізу туралы негізгі ережелері
БЕЙІНДІК МЕКТЕПТЕ МУЗЫКА ПӘНІН ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ АСПАПТАР АРҚЫЛЫ ҮЙРЕТУ
Некенің сот арқылы сотсыз бұзылуы туралы
Қиын балалармен жұмыс
Қан арқылы аурдың жұғуы
Бейнелеу өнері арқылы жастардың патриоттық сезімдерін қалыптастыру
Некенің сот арқылы сотсыз бұзылуы
Ойын арқылы балалардың сөздік қорларын дамыту