Мұхтардың әкесі кім
Сабақтың тақырыбы: Тахауи Ахтанов Күй аңызы
Сыныбы: 8 а
Сабақтың мақсаты: 1. Көркем туындының мазмұны мен тақырыбын жан - жақты талдап, түсіндіру, оны басқа ақын – жазушылардың шығармасымен салыстыру.
2. Оқушы бойында адамгершілік сезім мен гуманистік идеяны қалыптастыру; туған жерге, төл әдебиетімізге сүйіспеншілігін арттыру.
3. Оқушының шығармашылық ойлау қабілетін, көркем сөйлеу тілін дамыту; шығармаға талдау жасату.
Сабақтың әдісі: ой шақыру, топтастыру, ассоциация, еркін ойлау әдісі, Эдвард де Боно “6 ойлау шляпасы” әдісі.
Көрнекілік: Т. Ахтанов портреті, 6 түсті шляпа, кроссворд, буклет.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру бөлімі: оқушылармен амандасу, түгендеу.
Үй тапсырмасын тексеру. Оқушыларды 6 топқа бөліп, топ бойынша отырғызу. Эдвард де Боно “6 ойлау шляпасы” әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.
Ақ қалпақтылар: ақпараттық фактілер (Шығарма қай жылы жазылған, авторы кім? Шығармада көтерілген мәселе қандай?)
Қызыл қалпақтылар: кейіпкерлерге мінездеме
Сары қалпақтылар: Бақтығұл жеткен жетістіктер...
Қара қалпақтылар: Жағымсыз кейіпкерлер, олардың әрекеті, тигізген зияны.
Жасыл қалпақтылар: Келешектен хат Тұрар Рысқұловқа хат.
Көк қалпақтылар: Жалпы жоспарын жасау
Жаңа сабаққа көшер алдында оқушылармен сөз жұмбақ шешу.
1. Мұхтардың рухани қазынасы; өмірдегі, өнердегі ұстазы кім?
2. Мұхтардың әкесі кім?
3. 1928 жылы Мұхтар Әуезов қай қаланың университетін тәмамдады?
4. Қараш – Қараш оқиғасы романының жазылуына негіз болған мемлекет қайраткері кім?
5. Үзіндідегі Сәттің інісінің аты кім?
6. Сәлмен байдың ауылы, елі қалай аталады?
7. Романнан кіші, әңгімеден үлкен прозалық жанр?
Жауабы: 1. Абай, 2. Омархан, 3. Петербор, 4. Тұрар, 5. Сәлмен, 6. Қозыбақ, 7. повесть
Ассоциация: Тахауи Ахтанов туралы мәліметті тыңдау.
Күй аңызы қысқаша мұғалім сөзімен мазмұнын баяндау.
Топпен жұмыс:
1 – топ. Екі жолаушы портреті.
2 - топ. Күй туралы, күйші туралы ой.
3 – топ. Ботасы өлген аруана.
4 – топ. Жаңыл портреті.
5 – топ. Екі күйшінің өнерін салыстыру
6 – топ. Нар идірген күйінің тууы.
Еркін ойлау әдісі:
Жамал дұрыс жасады.... Жамал дұрыс жасамады...
Аргумент: Тең теңімен... аргумент: Өнерді орға жығу
Оқушылар жұмысын бағалау.
Үйге тапсырма: Т. Ахтанов Күй аңызы мазмұндау, жоспар құру.
Мұхтар Әуезов туындылары
М. Әуезовтың өмірі мен шығармаларын орта мектепте оқытудың өзіндік ерекшелігі
М. Әуезов өмірі мен шығармашылық жолы
Мұхтар Омарханұлы Әуезов
Абай жолы романы
Мұхтар Әуезовтың өмірі туралы
Ұлт ұстаздары
Туған халқына мәңгілік мұра болған Мұхтар Әуезов
Атақты Абай жолы эпопеясы қазақ өмірінің энциклопедиясы
Мұхтар Әуезовтың әңгімелерін оқыту
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
Электрондық үкімет
Қажетті қимыл- қозғалыстың жетіспеушілігі организмді белгілі өзгерістерге ұшыратады
Әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңдар
Классикалық - әкімшілік баскару мектебі
Әкімшілік-қуқықтық қатынастар
Әкімшілдік - әміршілдік жүйе
Басқару ұйымастыру үкім шығару қызметіне қажет
Үкіметтің 2006 - 2008 жылдарға арналған бағдарламасы