Психологиялық дайындығын тексеру

Сынып: 9
Тақырыбы: Халық саны мен табиғи өсімі
Мақсаттары:
Білімділік. Демография, этнография ұғымдарына түсінік беру, халық саны және динамикалық өсу қарқыны, халықтың табиғи қозғалысы, көші-қоны туралы көзқарастарын қалыптастыру.
Дамытушылық. Қазақстан халқының табиғи өсімінің аумақтық бойынша айырмашылығын, қозғалыстарын, табиғи қозғалыс типтерін карта бойынша сипаттау арқылы білімдерін тереңдету.
Тәрбиелік. Өз отаны туралы білімдерін тереңдете келе, отансүйгіштік қасиеттерін артыру, географиялық мәдениетке тарту.
Сабақ түрі: жаңа тақырып
Сабақты ұйымдастыру формасы: фронтальді
Сабақты жүргізу әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап
Құрал-жабдықтар: дүние жүзінің физикалық картасы, интерактивті тақта
Негізгі ұғымдар: Демография, этнография, миграция, табиғи өсім, халықтың механикалық қозғалысы, демографиялық революция, демографиялық саясат, эмиграция, иммиграция, репатриация, вахталық көші-қон
Номенклатура: Қазақстан, Петропавл, Павлодар, Семей, Риддер, Көкшетау, Ақтөбе, Орал, Түркістан, Тараз, Қарағанды, Астана, Алматы, Атырау

Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
1. Ұйымдастыру кезеңі
(3 мин) Оқушылармен амандасу. Түгендеу. Сабаққа дайындығын тексеру. Психологиялық дайындығын тексеру. Сабақта кім жоқ екенін анықтау.
Оқушылардың іс-әрекеті
Орындарынан тұрып мұғаліммен амандасу. Сабаққа дайындалу.
2. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі.
(10+1-2 мин) Қазақстанның географиялық жағдайы қандай?
Қазақстанның ЭГЖ-ы қандай деңгейде?
Табиғи-ресурстық әлеует дегеніміз не?
Тапсырмаларды тексеру.
3. Жаңа материалға көшу кезеңі
Кіріспедегі Қазақстанның экономикалық-әлеуметтік экономикасының құрылымын еске түсіріп, оның әлеуметтік география құрамдас бөлігіне зер салу. Бұл бөлігінде республиканың халық жағдайы қарастырылатынына назар аудару.
4. Жаңа материалды меңгеру кезеңі.
1. Демография, этнография ұғымдарына анықтама беру:
2. Халық саны және динамикалық өсу қарқыны: Халық санының қазіргі жағдайы, халық санағы, халықтың табиғи өсімі, халықтың механикалық қозғалысын сипаттау.
3. Халықтың табиғи қозғалысы: халықтың табиғи қозғалысы үш демографиялық революциядан өткені туралы айту, демографиялық көрсеткіштерге тоқталу, промильмен есептеуді үйрету, демографиялық жарылыс, демографиялық революция, демографиялық саясатқа тоқталу.
4. Халықтың көші-қоны (миграция):
халық көші-қонының маңызын түсіндіру, оның себептері, ұзақтығы, бағыты, түрі бойынша бөлінуін айтып кету
5. Жаңа тақырыпты бекіту кезеңі Жаңа тақырыпты бекіту ретінде кестелер мен суреттерді талдау. Карта бойынша сипаттама беру.
6. Сабақты қорытындылау кезеңі
1. Демография ғылымы нені зерттейді?
2. Демографиялық көрсеткіштерге қандай көрсеткіштер жатады?
3. Халықтың көші-қоны (миграция) дегеніміз не? Эмиграция, иммиграция дегеніміз не?
7. Бағалау кезеңі Оқушыларды сабаққа қатысуына қарай бағалайды.
8. Үйге тапсырма беру кезеңі 3 пар. Сұрақтарына дайындалу. 28-беттегі 1-6-тапсырма. Тест құрастыру. тесттерге жауап беру.



Ұқсас жұмыстар

Мектеп жасына дейінгі балалардың психикалық оқуы мен дамуы
Психология негіздері және коммуникативтік дағдылар пәні бойынша оқу әдістемелік нұсқау
Бастауыш мектеп оқушысының мектепке даярлығы
Баланы мектепке даярлау ерекшелігі. Баланың мектепке оқуға дайындығы
Мектепалды даярлық балаларының оқуға дайындығы
Бес-алты жастағы балалардың мекетепке психологиялық дайындық мәселелері
Баланың мектепке оқуға дайындығының теориялық негіздері
Сауаттылыққа үйретуге балалардың дайындығы
Мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық - педагогикалық қолдау көрсету
Мектепке оқуға дайындықтың психологиялық негізі
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
СЫНЫП ҰЖЫМЫНА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Ата-аналарға психологиялық кеңес
ӨЛШЕУ ҚҰРАЛДАРЫНЫҢ ТЕКСЕРУ СХЕМАЛАРЫ
Адольф Гитлердің психологиялық портреуті
Ғимараттарды техникалық тексеруі
Бастауыш сынып оқушыларының психологиялық ерекшеліктері