Әділқазылармен таныстыру

Ең үздік фирма
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушылардың жаңа ақпараттық технологияларды пайдалана отырып кәсіпке бейімдеу, меңгерген материалдарын қолдануға дағдыландыру.
2. Оқушының іскерлігі мен бейімін қалыптастыру, шығармашылығын, ізденісін қалыптастыру.
3. Оқушының пәнге деген қызығушылығын, отан сүйгіштігін ояту, еңбекқорлыққа, іскерлікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: дәстүрлі емес.
Сабақтың әдісі: іскерлік ойын - сабағы.
Сабақтың көрнекілігі: Үлестірме тапсырмалар, компьютердегі тапсырмалар.
Сабақтың барысы: Мұғалімнің кіріспе сөзі. Әділқазылармен таныстыру. Оқушылар 3 топқа, яғни 3 фирмаға бөлінеді. Оқушылар өз фирмаларымен таныстырады. Әр фирманың мамандары белгіленген: фирма президенті, есепші, дизайнер, хатшысы, бас маманы.

І - тур. Танысу . Өз фирмаларының таңбаларын қорғау. Әр фирманың дизайнері графикалық редакторда сурет салып, оны қорғайды.
ІІ - тур. Ойлан, тап!
Сурет салып отырған оқушыдан басқа фирма мүшелері таратып берілген жұмбақтарды шешеді. Алдымен мәтіндік редакторда берілген жұмбақты жылдам теріп, шешімін табу қажет.
ІІІ - тур. Сөздің жұбын тап
Оқушылар (бас мамандар) компьютерде алдын ала дайындалған тапсырманы ашып, мәтіндік редакторда берілген сөз тіркесін пайдаланып мынадай жұмыс жасайды:
Перне ------------- аппарат
Қатты -------------- тану
Фото --------------- сақтау
Ақпарат ---------- тақта
Мәліметтерді --- диск
Файлды ---------- шығару
Орындары ауысып берілген сөз тіркестері парларын тауып, бірдей түстерге бояу арқылы редакторда жұмыс істеу дағдыларын анықтау керек.

ІV - тур. Кім жылдам?
Оқушылар (хатшылар) компьютерде алдын ала сақталған тапсырманы ашып, берілген сөздерден мағынасы бар сөздер құрастыру керек. Әр фирма мүшесіне әртүрлі сөздер беріледі. Сөздердің ұзақтығы мен дұрыстығына, жылдамдық пен көлеміне баға беру керек.
Кім жылдам?
Мына сөзден мағынасы бар сөздер құра.
1. Ақпараттану
2. Хабарландыру
3. Пернетақта

V - тур. Дәлме - дәл .
Мұнда оқушылардың (есепшілер) калькулятор қосымшасында жұмыс істеу дағдысы анықталады, берілген мына тапсырмаларды дәптерге жазып алып, калькуляторда жылдам есептеп шығу керек.
Кім дәл табады?
1) 45+19*12=
2) (35+17) 4=
3) 24*3 - 102 3=

Мұнда оқушының жылдамдығы, есептеу дағдысы мен математикадан білімі бағаланады.
Әділқазылар қорытынды жасап Ең үздік фирманы анықтап, марапаттайды.



Ұқсас жұмыстар

Әдебиет бойынша сыныптан тыс жұмыстардың ерекшеліктері
Мектеп оқушыларына құқықтық тәрбие берудің мәселелері
Балалардың жазғы демалысын ұйымдастыру
Балалардың музыканы қабылдай білу қабілеттілігі жөнінде
Оқушыларға ұжымдық тәрбие беру
Сыныптан тыс оқыту
Мектеп жасына дейінгі балалардың табиғатпен таныстыру әдістерінің жалпы сипаттамасы
Балалар бақшасындағы балаларды табиғатпен таныстыру бағдарламасының мазмұны
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру әдістемесі пәнінен бақылау жұмысының тақырыптары
Қоршаған ортамен таныстыру
Антигенді таныстырушы жасушалар
Топтарды таныстыру
Қазақстан - 2050 стратегиясының логотипін таныстыру 2050 Стратегиясының жаңа логотипі бірліктің мазмұны
Болашақ мұғалімдерді пән ерекшеліктерімен таныстыру
Есептер шығарумен таныстыру
Педагогты бала тәрбиесіндегі отбасы мәселелерімен таныстыру
Оқушыларды компьютерлік вирустар түрлерімен және оларданқорғану әдістерімен таныстыру
Оқушыларды сабаққа бағыттап, сабақтың тақырыбымен таныстыру
Оқушыларды мемлекетіміздің белгілі қоғам қайраткері Олжас Сүлейменовтың өмірі мен шығармашылығымен таныстыру
Жабайы аңдармен таныстыру