Интертақтадағы фигураларды атау
МАТЕМАТИКА 2 - сынып
Тақырыбы: Ұзындықты өлшеу. Метр. (м )
Мақсаты: 1) күнделікті тұрмыста жиі кездесетін ұзындықты өлшеудің жаңа бірлігі - метрді енгізудің туындап отырғанын түсіндіре отырып, метрмен және оның көмегімен ұзындықты өлшеудің мән - жайымен оқушыларды таныстыру, ұзындықтың бірліктері метр , дециметр және сантиметр - дің ара қатынасын түсінуге жағдай жасау. Сынық сызықпен танысу, геометриялық фигураларды дұрыс атай білу.
2) бір амалмен шығарылатын есептерді шешу дағдыларын дамыту; екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыра білу дағдыларын пысықтау,
3) алған білімдерін іс жүзінде пайдалана білуге құштарлығын ояту.
Көрнекілік: см лента, сызғыш, кесте, мата дүкені бейнеленген слайд, интертақта, күшік пен
Қоянның суреттері.
Қолданылатын технология: дамыта оқыту.
Әдісі: ізденісті - проблемалық, сарамандық жұмыс, топаралық жарыс.
Түрі: жаңа білім игеру сабағы.
Сабақтың жүрісі:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық жағдай жасау.
Интертақтадағы суретке назар аудару. - Балалар, біз не көріп тұрмыз? (Күнді)
- Дұрыс, ол бұлт арасынан шыққысы келіп тұр. Бұлтта жаңбырдың суы бар. Ол жауып болғанда күннің көзі ашылады. Кәне жаңбырды жауғызып, күнді құтқарайық..
3 саусақ, алақан, жоғарыда,
Партада тықылдату, алақанмен партаға соғу, аяқпен топырлау, шапалақтау, 3 саусақпен шапалақтау. Қолды жоғары созайық, күннің көзін ашайық.
ІІ. Жаңа сабақ.
1) Сарамандық жұмыс.
Кесінділерді өлшу (Барлық балаға ДМ жолақшаларын үлестіру)
А) Оқулықтың 8 бетіндегі екі кесіндіні өлшейік.
Осы екі кесіндінің ұзындықтарын қосыңдар
1дм+1 см =1дм1см
Ә) І топқа - Кітаптың мұқабасын өлшеу, дм - ге айналдыру.
- Адамдар әр жерде нені өлшеп жүр? Қандай заттардың ұзындығын өлшеп жатады?
(жауаптарын тыңдау)
В) ІІ - топқа - Тақтаны өлшеу. Сантиметрмен өлшеген тиімді ме?
- Әлде дециметрмен өлшеген тиімді ме?
- 1 м - де неше дм бар, см ше?
- Ұзындықты метрмен де өлшейді.
1м =10дм = 100см
2) Кестемен жұмыс. Слайд
Хормен оқу. жаттау
Есіңе сақта!
1дм = 10см
1м= 10дм
1м = 100см
ІІІ. Сергіту сәті. 1, 2, 3
Демаламыз жинап күш
Бестік баға аламыз
Қуанып үйге қайтамыз.
ІҮ. Интертақтадағы фигураларды атау.
- Аққоянға фигуралардың атын айтып беріңдер
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДАҒЫ МАТЕМАТИКА САБАҚТАРЫНДА ГЕОМЕТРИЯЛЫҚ МАТЕРИАЛДАРДЫ ЗЕРТТЕУ ӘДІСТЕМЕСІ
Математика пәнінің мазмұнын ұйымдастыру
Заттарды қалай санау керек екенін түсіндір
Мектеп жасына дейінгі балаларда өлшеу әдістері туралы идеяларды қалыптастыру
Кіші жастағы оқушылардың геометриялық шамаларды зерттеу әдістемесінің жалпы сипаттамасы
Бастауыш мектеп оқушыларының геометриалық түсініктерін қалыптастыру жолдары
Мектеп жасына дейінгі балалардың геометриялық фигуралар туралы түсініктерін қалыптастыру
Бастауыш – сынып оқушыларының психологиялық дамуына арналған сабақтар
Стереметрияны оқыту әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі балалардың заттардың формасын қабылдау ерекшеліктері
«КЕҢІСТІК» КОНЦЕПТІСІНДЕГІ ЖЕР-СУ АТАУЛАРЫНЫҢ ВЕРБАЛДАНУЫ
Атаулар сөздігі
Теміреткі - (грекше lіchen - жұқпалы) - этиологиясы әр түрлі көптеген тері ауруларының жалпы атауы
Соғыс - атауы құлаққа жағымсыз, тіршілікті қан жылататын, асты қайғы - қасіретке толы қаралы сөз
Жер Ананы жаңартып, тіршілік атаулыға нәр берген Көктемді жақсы көрмейтін адам кемде - кем шығар
Шынжырлы тұқым - батыршылдыққа қатысты атау
Домбыра атауларының бұлай бөлінуі қазіргі құлаққа түрпідей тимес үшін түсіндірме бере кеткен жақсы
Оңтүстік Қазақстан өңіріндегі Қаратауда туған, 1768 жылы Семей облысының Абай ауданындағы Жүрекжота деген жерде қайтыс болған
Ана барша тіршілік атаулыға нәр беруші
Наурыз атаулары, Наурыз көже