Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау

Информатика 5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Компьютердің пайдасы мен зияны
Оқу мақсаты Т1. Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау; А4. Шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау.
Сабақтың мақсаты Оқушылардың барлығы: тақырыпты тірек сөздер болжай алады, мәтін мазмұнын түсінеді.
Оқушылардың көпшілігі: тақырыпты болжап, мәтінге жоспар құра алады.
Оқушылардың кейбірі: тақырыпты болжап, мәтінге жоспар құрады, жоспарға сай баяндайды, өз ойын білдіреді.
Бағалау критерийлері - Тірек сөздер арқылы тақырыпты болжайды.
- Мәтінге жоспар құрады.
- Жоспарға сай баяндайды.
Тілдік мақсаттар Ақпарат үдерісі, өңдеу, жүйке, шаршау, т. б
Пәнаралық байланыс Информатика, тарих
Алдыңғы білім Компьютер тарихын және оны қолдану қағидасын біледі.

Сабақтың басы 2 минут
Қызығушылықты ояту кезеңі. Оқушылар берілген суреттер бойынша сынып 2 топқа пазл әдісімен бөлінеді.

Сабақтың ортасы
Білу 5мин
Айтылымалды тапсырма
Сынып оқушылары сабақтың тақырыбын берілген тірек сөздерді болжай отырып анықтайды: компьютер, ғаламтор, көзілдірік, уақыт, денсаулық, т. б.
Тақырыпқа қатысты түрткі сұрақтар:
- Компьютермен дұрыс жұмыс жасай білу қаншалықты маңызды?
- Компьютер мәдениеті дегенді қалай түсінесің?
Лексикалық минимум: Ақпарат үдерісі, өңдеу, жүйке, шаршау, т. б сілтеме
Берілген жаңа сөздермен сөз тіркестерін жасау, сөз тіркестерімен сөйлем құрастыру.
ҚБ смайлик
Дескрипторлар
1. Берілген жаңа сөздермен сөз тіркестерін жасай алады.
2. Тақырыптық сұрақтарға жауап береді.

Түсіну 10минут
Қолдану 10 минут
Тыңдалым тапсырмасы
Мәтінді тыңдайды. Мәтін бойынша жабық сұрақтарға жауап береді.
Тыңдалым бойынша оқушылар жұпта жоспар құрады. Кейін топта талқылайды.
Топтық жұмыс
І топ: Оқиғалар тауы әдісі бойынша жоспарға сай баяндалады. Әр топ өз жоспарларына сай баяндайды.

Мұғалімнің аты - жөні: Мурзагалиева Г. К.

Компьютердің пайдасы мен зияны. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Есімдікті бастауыш сыныпта оқытудың тиімді жолдары
Етістіктің ауыспалы шағын оқытудың лингвистикалық негізі
ҚАЗАҚ ТІЛІН ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ АЯСЫНДА ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ
Ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын дамыту тәсілдері
Сыни тұрғыдан ойлау түсінігі
Қазақ тілі сабағында өздік жұмыстың түрлерін қолданудың тиімділігі
Мұхтар Әуезов шығармаларының ерекшелігі мен орта мектепте оқытылу мәселелері
Сөзжасамды оқыту барысында жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалану жолдары
Деңгейлік саралап оқыту
Әдістемелік нұсқау. Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 4-сынып мұғалімдеріне арналған
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
Қосарлама сөздердің семантикалық сипаты
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Модаль сөздер
Республикасының Кедендік шекарасы арқылы өткізу туралы негізгі ережелері
Жып - жылы сөйлеген сөздерімен, Жіберетін бойымды жылындырып
БЕЙІНДІК МЕКТЕПТЕ МУЗЫКА ПӘНІН ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ АСПАПТАР АРҚЫЛЫ ҮЙРЕТУ
Некенің сот арқылы сотсыз бұзылуы туралы
Қан арқылы аурдың жұғуы
Бейнелеу өнері арқылы жастардың патриоттық сезімдерін қалыптастыру