Балалар ортадағы шеңберді бір сөзбен ыдыс - аяқтар

Білім беру саласы: Қатынас
Бөлімі: Тіл дамыту
Тақырыбы: Ыдыс - аяқтар
Мақсаты: Ыдыс-аяқтар туралы түсінік қалыптастыру. Оларды ажырата білуге үйрету
Білімділік: Ыдыс-аяқтар туралы білімдерін кеңейту
Дамытушылық: Сөздік қорларын молайту
Тәрбиелілік: Оларды ажырата білуге үйрету
Әдіс - тәсіл: Ішіне сыртына, сөз ұйқас, трек - сызба, үрлеу әдісі,
Ұйым түрі: топпен

Ізденуші - ұйымдастырушылық
Балалар шеңберге тұрады.
Тәрбиеші: Балалар қараңдаршы, біз үлкен шеңбер құрып тұрмыз. Ал мына үстел үстіндегі шеңберге назар аударайықшы?
Сыртында үлкен шеңбер, ал ішінде кішкене шеңбер орналасқан. Сыртындағы шеңбердегі ойыншықтар мен ыдыстарды орналасқан. Сендерге тапсырма ортасына жұмбақты шеше отырып жұмбақ жауабын ортадағы шеңберге орналастырыңдар?
1. Басы домалақ, сабы сызық. (ожау)
2. Өзімен біз шәй ішеміз, ұзын түтігі бар. (шәйнек)
3. Шәйнекпен оған шәй құямыз, өзі домалақ пішінді. (кесе)
4. Сорпа, ас ішкенде керек зат? (тарелка)
5. Басы өткір, сабы сызық? (пышақ)

Тәрбиеші: Балалар ортадағы шеңберді бір сөзбен ыдыс-аяқтар. д. а.
Бүгінгі сабағымыз ыдыс аяқтар туралы болады.
Тосын сый сәті:
Ортаға қонжық кіреді. (Музыка ойналады)
Қонжық: Сәлеметсіңдер ме, балалар! Мен кішкентай қонжықпын. Маған әкеме - анама және маған ыдыстар керек. Оны қайдан алу керектігін білмеймін, көмектесіңдерші балалар?
Балалар: Иә, көмектесеміз
Тәрбиеші: Ыдыстарды сатып алу үшін қайда бару керекпіз, балалар?
Балалар: Дүкенге
Тәрбиеші: Онда балалар сиқырлы жолмен дүкенге барайық. Сиқырлы жолмен өту үшін, сиқырлы сөздер айту керек. Қане барлығымыз бірге
1. Ке - ке - кесе
2. Ық - ық - қасық
3. Ан - ан - ақман
4. Ау - ау - ожау
Тәрбиеші: Мә, балалар сатушы қайда? Қане барлығымыз сатушы келу үшін көзімізді жұмып, солға қарай 1, 2, 3, 4 айналамыз.
Сатушы: Сәлеметсіңдер ме, балалар! Біздің дүкенге қош келдіңдер! Мен осы дүкеннің сатушысымын. Не сатып алуға келдіңдер?
Қонжық: Балалар маған ыдыстар сатып әпереді.
Балалар: Ыдыс сатып алуға келдік
Сатушы: Ыдысты сатып алу үшін ақшаларың бар ма?
Ыдыс - аяқтар жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Мектеп жасына дейінгі балаларды қазактың сәндік-қолданбалы өнері және ұлттық өрнектері туралы түсінік берудің маңызы
Ересектер тобындағы әр түрлі бейнелеу әрекеті кезінде сәндік қолданбалы өнерді пайдалану
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ КІШІ ЖАСТАҒЫ (3 жастан бастап 5 жасқа дейінгі) БАЛАЛАРДЫ ТӘРБИЕЛЕУ МЕН ОҚЫТУҒА АРНАЛҒАН «ЗЕРЕК БАЛА» БАҒДАРЛАМАСЫ
Бейнелеу өнері және әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі баланы тәрбиелеуде ана тілінің орны
Мектепке дейінгі ұйымдарда жүргізілетін бейнелеу өнері және әдістемесі
Ерте жастағы (1 жастан бастап 3 жасқа дейінгі) балаларды тәрбиелеу мен оқытуға арналған «алғашқы қадам» бағдарламасы
Ермексаздың қасиеттері және ыдыс түрлері дайындауға үйрету
Көңіл көтерер ойыншықтар
Педагогты бала тәрбиесіндегі отбасы мәселелерімен таныстыру
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
ҚАЗАҚСТАН БІРІНШІ ДҮНИЕЖҮЗШК СОҒЫС ЖЫЛДАРЫНДА
Біріктірілген тақша
Қазақстандағы балалар үйі мен интернаттардағы қайырымдылық шаралары
Жасушаның химиялық құрыдысы туралы
Ұйқы- демалыстың бір түрі
Салық қызметі органдарының қызметін ұйымдастыру мен басқарудағы кейбір мәселелер және оны жетілдіру жолдары
Ыдысты есертеу мына қажеттіліктерден туындайды
Балалар жарақаты
ҚАЗАҚСТАН ЖӘНЕ БІРІККЕН ҰЛТТАР ҰЙЫМЫ