Әдепті бала қандай бала деп ойлайсыңдар

Әдептілік - әдемілік
Мақсаты: Оқушыларды әдеп пен сыпайылық арқылы жаман әдеттерден аулақ болуға, сиқырлы сөздерді қолдану арқылы әдептілікке тәрбиелеу. Әдептіліктің өзі әдемілік екендігін түсіндіру. Адам бойындағы ұнамды - ұнамсыз қылықтарды ажырата отырып, әдеп әліппесін және ұлттық құндылықтарды бойларына дарыту, таным белсенділігін арттыру.

Мұғалім: Біздің бүгінгі тәрбие сағатымыз "Әдептілік - әдемілік"деп аталады. Ол Сара Алпысқызы Назарбаеваның "Өзіңді тану" бағдарламасы негізінде өтеді.
"Сен қандай баласың?" суреті ілінеді.
- Жақсы болу - өзіңненн
Жаман болу - өзіңнен.
Өзіңді өзің ая да
Өзіңнен үйрен өзіңнен.
- Жақсылық көрсең біреуден,
"Мен қандаймын?" - деп ойла
Жамандық көрсең біреуден,
"Мен қандаймын?"- деп тағы ойла.
- Өзіңді - өзің қолға ал
Өзіңсің ақыл - айнасы.
Тиеді саған мәні бар
"Өзіңді тану" пайдасы.
- Тәуір киім, тәуір ас
Бере ме тәуір тәрбие.
Тәрбиелі ұл - қыздың
Ата - анасы әулие.
- Өзіңді - өзің таны да
Тағы да ойлан, тағы да.
Қандай боп өсіп келесің
Қазақтай елдің бағына?
М: - Балалар, алдымен "әдепті"сөзіне жауап іздеп көрейік. Әдепті бала қандай бала деп ойлайсыңдар?
О: - Әдепті бала ата - анасына сүйікті болады.
- Әдепті бала үлкендерді сыйлайды.
- Әдепті бала кішілерге, қарттарға, мүгедектерге көмектеседі.
- Мектепте алыспау, жүгірмеу де әдептілік.
- Жаман сөз айтпау, жаман әдеттен қашық болу - әдеп.
- Сәлемдесіп жүру, жақсы сөздер айту да - әдептілік.
М:- Олай болса, сол сәлемдесу туралы сөз қозғайық. Әдепті баланың тәрбиесі - сәлемінен - ақ көрініп тұрады. Халқымыз ежелден - ақ сәлемдесуге ерекше мән берген. Әңгімені амандасудан, есен - саулық сұрасудан бастаған. Сәлемі түзу балаға үлкендер риза болып, батасын береді. Ал үлкеннен бата алған бала әдепті болады.
Сәлем - сөздің анасы.
М: - Қалай амандасу керек?
О:- Ассалаумағалейкүм
- Уағалайкүмассалам (Екі оқушы бірі - ата, бірі бала болып көрсетеді.)
"Көрші атам"М. Жаманбалиновтың өлеңі тыңдалады.
М:- Балалар,"Ассалаумағалейкүм","Уағалайкүмассалам" сөздерінің мағынасын қалай түсінесіңдер?
О:- Ассалаумағалейкүм - "Алланың нұры жаусын"
Уағалайкүмассалам - "Өзіңізге де соны тілеймін"дегенді білдіреді.
М:- Тағы қалай амандасуға болады?
О:- Халқымыз қол алысып амандасуға ерекше көңіл бөлген. Ата - анам мені кішкентайымнан "Ағаңа қолыңды беріп амандас","Көкеңнің қолын ал" деп үйретті. Солай істеп жүрмін.
О:- Наурыз мерекесі кезінде төс қағыстырып амандасады.(екі оқушы көрсетеді).
О:- Әже, апалармен "Саламатсыз ба?","Сәлем бердік","Есенсіз бе?"деп амандасамыз.
М:- Сәлемге байланысты тағы қандай сөздер білесіңдер?
О:- Қазақ салтында тәуліктің мезгіліне қарай "Қайырлы таң","Қайырлы күн","Кеш жарық" деп те амандасады.
М:- Ал, балалар, кім бірінші болып амандасуы керек?
О:- Кіші адам үлкен адаммен, ер бала қыздармен бірінші болып амандасады.
М:- Үйге немесе класқа кірген адам отырғандармен бірінші болып амандасады, ал кетіп бара жатқанда қалғандармен де бірінші болып қоштасады.
М:- Қандай жағдайда тұрып амандасады?
О:- Әдептіліктің бір белгісі - орныңнан тұрып амандасу. Біз апайларымызбен, ата - аналарымызбен класқа келсе, тұрып амандасамыз. Қоштасқанда да тұрып қоштасамыз.
М:- Амандасу кезіндегі сақталуға тиісті ережелерді білесіңдер ме?
О:- Сәлемдескенде дауысты көтермей, жылы шыраймен, достық пейіл таныту - сәлемдесудің басты шарты.



Ұқсас жұмыстар

Көңілді балалар әні
Суреттерде балалардың балабақшадағы достары
Тәрбиенің әдістері, анықтамасы, жіктелуі
Тәрбие әдістері
Тәрбие әдістері. Тәрбие тәсілдері
Адамгершілік сананы қалыптастыратын әдістер
Қазақ балалар әдебиетінің классигі Бердібек Соқпақбаевтың өмірі мен шығармашылығы
ЖЕКЕ АДАМНЫҢ АДАМГЕРШІЛІК ҚАСИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Адам құқығы бала құқығы
Тәрбие тәсілдері
ЖҮСІП БАЛАСАҒҰН туралы
Баланың мектепке келу мәселесі
Жүк көтергіштігі 6-тонна жүктік автомобиль жасап, арнайы бөлімде ілініс муфтасының құрылысын жобалау
Инвестициялық жобаларды дайындау және экономикалық дәлелдеу ЖШС «Тамир»
Халық ертегілернің бала дүниетанымын қалыптастырудың маңызы
Электрлік оптикалық аспаптардың конструкциялық элементінің параметрлерін жобалау
Брокерлік фирманың қор операциялары жобаларына сараптама жасауды ұйымдастыру
Жүсіп Баласағұнның «Құтты білік» дастанындағы халықтық педагогика негіздері
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Бюджет балансы және бюджет тапшылығы