Балаларға тақтада салынған суреттерге назар аудартамын - Балалар қараңдаршы тақтада қандай суреттер көріп тұрсыңдар
Ортаңғы “Көгершін” тобының ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы
Жасы: 3 - 4
Тақырыбы: Қолғап (заттық сурет)
Білім беру саласы: Шығармашылық
Кіші саласы: Сурет
Мақсаты: Балалар өздеріне ыңғайлы әдемі жарасымды қолғаптарын қылқаламмен қағаз бетіне түсіруге үйрету. Оны өздері қалаған оюмен әшекейлеп салу.
Сөздік жұмыс: әшекейлеу
Әдістемелік құрал: қолғап, оюлар, қылқалам.
Іс әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс - әрекеті
Балаларды шақырып шаттық шеңберге тұрғызамын.
Өте жақсы балалар орнымызға отырайық.
- Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
- Дұрыс айтасыңдар!
- Күз мезгілінің қандай ерекшеліктерін білесіңдер айтыңдаршы?
- Күз мезгілінен кейін қандай жыл мезгілі келеді?
- Қыста ауа райы қандай болады?
- Қыста қалай киінеміз?
- Қыста үстімізге қандай киім киеміз?
- Қолғапты жылдың қай мезгілінде киеміз?
- Қолғапты не үшін киеміз?
Балалар қараңдаршы бізге біреу сандықша қалдырып кетіпті.
- Сандықшаны ашқыларын келе ме?
- Сандықша ашылу үшін тапсырмалар орындауларын қажет
1-тапсырма жұмбақтар:
1) Бес ін, бес іннің,
Аузы бір ін.
2) Есігі біреу,
Бөлмесі бесеу.
3) Ағайынды бес туыс,
Жамылатын тоны бір.
2 тапсырма сынарын тап:
Қазір мен сендерге карточкалар беремін сендер қолғаптардың сәйкес екінші сынарларын табасыңдар.
- Жарайсыңдар, балалар! Сендер тапсырмаларды дұрыс орындадыңдар!
Сандықша ашылып, ішінен хат шығады. Балалар қараңдаршы бізге біреу хат тастап кетіпті, Бізге орманнан аю хат жазып жіберіпті.
Аюдың хаты
Балалар қыс мезгілі келе жатыр. Дала суық. Менің қонжықтарым тонып жатыр. Оларға қолғап керек. Менің қонжықтарыма қолғап жасап беріңдерші.
- Балалар аюға көмектесеміз бе?
- Қане барлығымыз аюға көмек берейік.
- Қонжықтарға әдемі қолғап салып береміз бе?
Балаларға тақтада салынған суреттерге назар аудартамын
- Балалар қараңдаршы тақтада қандай суреттер көріп тұрсыңдар?
- Қандай ою түрлерін көріп тұрсыңдар?
1 сурет. толық боялған қолғап
2 сурет. Ирек оюы бар қолғап
3 сурет. Дөңгелекшелер салынған қолғап
Алдындағы заттарға назар аудартамын,
- Қылқаламды қалай ұстаймыз?
- Дұрыс үш саусақпен ұстаймыз?
Балалар мен салып көрсетемін
сендер қараңдар.
- Ауада салып көрсетемін.
Балаларға қайталатамын.
Содан кейін қылқаламмен ақ қағазға салып көрсетемін.
- Балалар бәріміз бірге сергіту сәтін жасайық.
Ал енді, балалар суретімізді салайық. Қонжықтарымызға тезірек қолғап салып берейік, олар күтіп қалған шығар,
Әр балаға жеке жақындап көмектесемін. Музыка әуені қосылады.
Ойлаудың логикалық формасын үйрету
Мектеп жасына дейінгі балалардың ақыл-ойының дамуы
Мектеп жасына дейінгі балалардың таным процестеріне талдау беруге көшелік
Баланың танымдық дамуына математикалық ойындар мен жаттығулардың әсері
Мектеп жасына дейінгі балаға(кыс,көктем) жыл мезгілдерімен таныстыру
Дәтүрлі педагогикалық технология
Мектепке дейінгі жүйесіндегі үштілдік - көпмәдениетті тұлғаны қалыптастыру құралы
Баланың ойын пәндік әрекетін кіріктірудің педагогикалық шарттары
Балабақшада қарапайым математика сабақтарын өткізу технологиялары
Суреттерде балалардың балабақшадағы достары
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев еңбектері тәуелсіз Қазақстан мемлекеттігі тарихының дерек көзі (1990-2006 жж.)
Қазақстандағы балалар үйі мен интернаттардағы қайырымдылық шаралары
Елбасы Нұрсұлтан Назарбаев “Болашақта еңбек етіп, өмір сүретіндер
Балалар жарақаты
Н. Ә. Назарбаев
Спандияр Көпеев және балалар әдебиеті
Балалар ауруханасы қызметкерлерінің жеке бас гигиенасы
Хақназар хан
Қиын балалармен жұмыс