Бірінші тобымыз Қошақан тобы мүшелері
Тақырыбы: Ойлайық та, ойнайық
Мақсаты: Оқушылардың әрбір пән бойынша алған білімдерін тиянақтау, топтар бойынша сайыс өткізу шапшаңдыққа, жинақылыққа тәрбиелеу. Ақыл - ойларын дамыту.
Кіріспе бөлім
Құрметті ұстаздар, оқушылар! Сіздер даярлық тобының оқушыларының арасында өткелі отырған Ойлайық та, ойнайық танымдық ойынға қош келдіңіздер! Бұл ойынымыздың мақсаты әр пән бойынша сендердің білімдеріңді байқап көру.
Дүниеде баладан артық қуаныш жоқ, Оның сөйлеген сөзі алғашқы қадамы, есейгені бәрімізге қуаныш, Отанымыздың ұландарының танымын тамашалайық.
Ең алдымен ойынымызға қатысушы сайыс мүшелерін таныстырып өтейін. Бірінші тобымыз Қошақан тобы мүшелері: ........................
Екінші тобымыз Ботақан тобы мүшелері: ..........................
Осы сайысқа әділ бағасын беретін қазылармен таныстырып өту.
ІІ Негізгі бөлім
Ойынның кезеңдері:
І кезең кім жылдам? бөлімі онда мысал есептер беріледі. Екі топ - тобымен бірлесіп ойласып шығарады.
ІІ кезең Күн шуағы бөлімі. Онда екі топқа сөздердің буындары беріледі. Соған өздері сөз құрап шығарады.
ІІІ кезең Тез, тез ойлан бөлімі Екі топқа бес - бестен сұрақ қойылады. Онда сұраққа дұрыс және жылдам жауап беру керек.
ІV кезең Құрастыр ойыны. Онда түрлі фигуралардан заттар құрастыру керек.
І кезең: Екі топқа топшама беріледі. Топшадағы есептерді тобымен ойласа отырып шығарады.
1 - тапсырма ------- 2 - тапсырма
1+6 -------------------- 3+3
7 - 3 ------------------- 8 - 3
5+5 -------------------- 6+0
7 - 0 ------------------- 8 - 2
ІІ кезең Күн шуағы бөлімі
Ботақан тобына ------------- Қошақан тобына
Қа -------------------------------- Ба
Буындарды оқы және олардан сөз құрастыр
ІІІ кезең бізде Тез, тез ойлан бөлімі
Қошақан тобының сұрақтары
1 - сұрақ Бағдаршамда неше көз бар?
2 - сұрақ Көз не үшін керек?
3 - сұрақ Дыбыстар нешеге бөлінеді?
4 - сұрақ Батырларда не болады?
5 - сұрақ Ең қорқақ аң?
Ботақан тобының сұрақтары
1 - сұрақ Бағдаршамның көздері қандай болады?
2 - сұрақ Құлақ не үшін керек?
3 - сұрақ Дауысты дыбыстарды ата
4 - сұрақ Аң патшасы не?
5 - сұрақ Жыл мезгілдерін ата
ІV бізде Құрамақ бөлімі. Екі топқа түрлі фигуралар беріледі. Олар екі топ заттар құрастырады. Бір топ аққала, екінші топ үй құрастырады.
ІІІ қорытындылау
Әділ қазыларына сөз кезегін беру.
Құрметті ұстаздар, ойынымызға қатысушы сайыскерлер. Бүгінгі сайысымыз өз мәресіне жетті. Бүгінгі білім - ертеңгі байлығымыз. Отанымыз биік, тұғырлы болу үшін сендердей өрісі кең, тапқыр, жүйрік азаматтарымыз көп болсын! Сау болыңыздар!
Үш терек ЖШС Еркем-Ай бөбекжай балабақшасында қыркүйек айында жүргізілген ертеңгіліктер мен ұйымдастырылған оқу кызметтерінің анықтамасы
Алаш зиялыларына қарсылық
Мектепке дейінгі жастағы балаларға әлеуметтік тәрбие беруде ауыз әдебиеті үлгілерін пайдалану
Тілдің дыбыстық мәдениетін дамыту және тәрбиелеу
ӘЛЕУМЕТТІК ЗЕРТТЕУЛЕРДЕГІ ОТБАСЫ МЕН ОТБАСЫЛЫҚ ҚАТЫНАСТАРДАҒЫ АЖЫРАСУДЫҢ ТЕНДЕНЦИЯСЫН ТАЛДАУ
Отбасымен балабақшаның педагогикалық байланысы
ЖОО-дағы ұлттық идеология атты жобасы
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕНІҢ ЕСЕБІ
Туынды эмоционалды сөздер
ҰЛТТЫҚ МЕКТЕПТЕРДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚАЗАҚША ТІЛІН ДАМЫТУ ЖҰМЫСТАРЫ
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
ҚАЗАҚСТАН БІРІНШІ ДҮНИЕЖҮЗШК СОҒЫС ЖЫЛДАРЫНДА
Тыныс алу жүйесі ( ағзаларын ) мүшелерін зерттеу әдістері .
Ньютонның бірінші заңы.
Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі халықаралық қатынастар
Термо динамиканын бірінші бастамасы
Қайта құрылымдаудың бірінші кезеңі
ҚАЗАҚСТАН БІРІНШІД ҮНИЕЖҮЗШК СОҒЫС ЖЫЛДАРЫНДА
Ш. Уәлихановтың бірінші саяхаты
Ана жүрегі орындайтын Інжу тобы