Тірек білімдерін белсендіру
Көбейту мен бөлуге берілген есептер шығару
Мақсаты:
Білімділік: Көбейту мен бөлуге берілген есептерді шығару, фигуралардың ауданын табу, санның квадраты және кубын көбейтіндімен алмастыру, теңдеулерді шешу туралы білімдерін жетілдіру.
Шеберлік: Оқушылардың логикалық ойлау, танымдық қабілеттерін арттыру, шығармашылықпен жұмыс істей білу дағдысын қалыптастыру
Дағды: Балаларды ұйымшылдыққа, жылдамдыққа, өз беттерімен жұмыс жасай білуге, шапшаң әрі қатесіз есептей білуге тәрбиелеу
Сабақ типі: Білімді бекіту, бір жүйеге келтіру
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру, қайталау
Көрнекілігі: слайдтар, дидактикалық үлестірмелер
Пәнаралық байланыс: әдебиеттік оқу, күнделікті өмірмен.
І. Ұйымдастыру кезеңі
А) Сынып тазалығын қарау
Ә) Оқушылардың назарын сабаққа аудару
Б) Психологиялық дайындық
Математика керек әр күнге,
Математика қажет өмірде.
Математиканы оқимыз,
Миымызға тоқимыз.
Математика – ғалымдар патшасы деген екен Абай атамыз. Математиканы білсек, барлығын да білеміз. Математиканы білмейтін адам – түк білмейтін надан.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
1) №6 тапсырма. Теңдеулерді шеш:
С. 2 = 40 ---------------- 40: а = 20 --------------- х: 2 = 20
С = 40: 2 ---------------- а = 40: 20 --------------- х = 20. 2
С = 20 -------------------- а = 2 --------------------- х = 40
С. 2 = 60 --------------- 60: а = 20 --------------- х: 2 = 30
C = 60: 2 --------------- а = 60: 20 --------------- х = 30. 2
С = 30 ------------------- а = 30 -------------------- х = 60
2) Тірек білімдерін белсендіру
1. Кез келген санды бірге көбейткенде, қандай сан шығады? (сол санның өзі)
2. Санды сол санның өзіне бөлсе, неше шығады? (1 шығады)
3. Нөлді санға бөлгенде, неше шығады? (0 шығады)
4. Санды нөлге бөлуге бола ма? (болмайды)
5. 2 - ге қалдықсыз бөлінетін сандар қалай аталады? (Жұп)
6. 2 - ге қалдықсыз бөлінбейтін сандар қалай аталады? (Тақ)
7. Егер есепте қосу мен көбейту амалы келсе, алдымен қандай амалды орындаймыз? (көбейту)
3) Математикалық диктант
658916
45781
325697
5050
100001
ІІІ. Жаңа сабақ
Дәптермен жұмыс
Сәуірдің 13 - і
Сынып жұмысы
Математика – ермек емес балалық,
Математика – көрегендік, даналық.
Математика – құрметтеуге лайық,
Кел, балалар мұны жақсы ұғайық
№1. Есепті шығар
Шарты: Жоғары сынып – 64
Төменгі сынып -?
4 есе кем
Сұрағы: Артық қатысты -? оқушы
Шешуі: 64 -(64: 4)=64 - 16=48
Жауабы: Жоғары сыныптан 48 оқушы артық қатысты.
Ал, достарым, келіңдер,
Біріңе – бірің еріңдер.
Біліміңді тексеріп,
Амалды орындап көріңдер.
№2. Есепті шығар
Шарты: Барлығы – 96 парта
1 - ші мектепке – 3
2 - ші мектепке -? 2 есе кем
Сұрағы: 3 - ші мектепке -? парта
Шешуі: 96 – (96: 3) – (96: 3: 2) = 48
Жауабы: 3 - ші мектеп 48 парта алды.
№3. Тексер:
3. 9 = 28
8. 5 = 32
7. 10 = 70
48: 6 = 9
72: 9 = 9
32: 4 = 8
Мақалдар: Шынықсаң – шымыр боларсың.
Дене қимылы – дәрісіз ем, шыныға жүріп дертті жең.
Сергіту жаттығуы орындалады.
№4. Кім тапқыр? сайысы
Тік төртбұрыштың ауданы – 96 см 2
Ұзындығы -? см
Ені -? см
Жауаптар: 96см. 1см = 96 см 2
48см. 2см = 96 см 2
32см. 3см = 96 см 2
24см. 4см = 96 см 2
16см. 6см = 96 см 2
12см. 8см = 96 см 2
№5. а) санның квадратын көбейтіндімен алмастыр:
9 2 = 9. 9
12 2 = 12. 12
14 2 = 14. 14
20 2 = 20. 20
99 2 = 99. 99
10 2 = 10. 10
1 2 = 1. 1
а) санның кубын көбейтіндімен алмастыр:
8 3 = 8. 8. 8
15 3 = 15. 15. 15
30 3 = 30. 30. 30
1 3 = 1. 1. 1
17 3 = 17. 17. 17
9 3 = 9. 9. 9
10 3 = 10. 10. 10
Жылдам тест тапсырмасы
1. 6 санының квадраты неге тең?
А) 216
Ә) 36
Б) 12
В) 18
2. 8 санының кубын тап.
А) 512
Ә) 64
Б) 24
В) 16
3. 6 санының кубы неге тең?
А) 36
Ә) 216
Б) 12
В) 18
4. 7 санының кубы неге тең?
А) 49
Ә) 14
Б) 343
В) 2113.
5. 4 санының квадраты неге тең?
А) 8
Ә) 12
Б) 16
В) 4
6. 3 санының кубын тап
А) 6
Ә) 9
Б) 28
В) 27
7. Қандай санның квадраты 36 - ға тең болатынын көрсет
А) 7
Ә) 6
Б) 5
В) 4
8. 3 санының кубы неге тең?
А) 6
Ә) 9
Б) 27
В) 12
9. 10 санының квадраты неге тең?
А) 100
Ә) 1000
Б) 10000
В) 10
10. 8 санының квадраты неге тең?
А) 16
Ә) 32
Б) 24
В) 64
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Оқушылардың танымдық іс-әрекетін мұғалімнің белсендіру шарттары мен құралдары
Мұғалімнің бағалау қызметі
Танымдық дидактикалық ойындар
Биология пәніннің жүйесі және түсініктері
Тірек - сызба нұсқаларын пайдалану арқылы «атом құрылысын» оқыту
Проблемалы оқыту технологиясы
Физика сабағында оқушылардың ізденімпаздық және логикалық ойлау қабілетін дамыту
Сабақ түрлерін биология сабақтарында қолдану
Ақыл - ойы кем балалардың сөйлеу тілінің дамуының ерекшеліктері
Танымдық іс-әрекетті белсендіру ерекшеліктері
ДҮНИЕТАНУ ПӘНІН ДАМЫТА ОҚЫТУДА ТІРЕК-СЫЗБАЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ
Тірек сөздерді теріп жаз
Тірек сөздер
Солтүстік - батыс бұрышы әдісі бойынша тасымалдаудың тірек нүктесін құру керек
Бір ұшы жылжымалы топсалы, екінші ұшы жылжымайтын топсалы тіректер
Тест тапсырмалары арқылы студенттердің білімдерін бақылау түрі ретінде республиканың жоғары оқу орындарында өткен жүз жылдықтың 90 - шы жылдарынан бастап кеңінен қолданылды
Қос тіректі арқалықтар
Оқушылардың өткен сабақтардан алған білімдерін пысықтап, қайталауға арналған есептер шығару. Оқушылардың логикалық ойлау, есептеу қабілеттерін дамыту
Білімдерін бағалау