Ұжым сөзі бүгінгі біздің сабағымызға қажетті сөз

Тақырыбы: Сөйлем, сөйлем түрлері. Нәтиже сабақ
Мақсаты: Сөйлем, сөйлем түрлері, сөйлем мүшелері туралы алған білімдерін пысықтау. Оқушының ауызекі сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, сөздік қорларын байыту.
Ұйымшылдыққа, бірлікке, татулыққа шақыру, бірлесе еңбек етуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Қайталау сабағы
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, топпен жұмыс, талдау, ойын, СТОстратегиялары.
Көрнекілік: карточкалар, сөзжұмбақ, интерактивті тақта, смайликтер.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру: Оқушыларды бүгінгі сабақтың мақсатымен таныстыра отырып, сабаққа дайындығын
тексеру., Психологиялық ахуал
Бәріміз бір топпыз
Жалқаулыққа жоқпыз.
Аянбай еңбек етеміз,
Мұратымызға жетеміз.
( Ортада дөңгеленіп тұрып, көзімізді жұмып, қол ұстасып қайталаймыз)

Мен, Қазақстан Республикасының азаматы, өз ана тілімде сөйлеп, құрметтеуге уәде беремін.
( Орындарына жайғасу)

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
Ой шақыру . Сұрақ - жауап.
1. Сөйлем дегеніміз не?
2. Жай сөйлем дегеніміз не?
3. Жай сөйлем айтылу мақсатына қарай қандай түрлерге бөлінеді?
4. Сөйлем мүшелері дегеніміз не?
5. Сөйлем мүшелерін атаңыз.
6. Тұрлаулы мүшелерді атаңыз.
7. Тұрлаусыз мүшелерді атаңыз.
8. Жай сөйлемнің түрлерін атаңыз.

ІІІ. Жаңа сабақ:
Сөзжұмбақ шешу.
Сөзжұмбақ шешу.

1. Аккуратный
2. Устав
3. Малый
4. Выгодный
- Иә, сонымен, ерекше торкөздің ішінен қандай сөз шықты?
Ұжым сөзі бүгінгі біздің сабағымызға қажетті сөз. Тақтадағы мына сөзге назар аударыңыздаршы.
Бірлік жоқ болса, ұйым жоқ,
Ұйым жоқ болса, күнің жоқ.
Осы отырғанда сендер де шағын ұжымды құрайсыңдар. Ұжым болғандықтан ұранға сәйкес ұйымдаса отырып, еңбектенуіміз қажет. Сондықтан бүгінгі еңбек күндеріңе сәттілік тілеймін.

1 - тапсырма. 3топқа 3сөз беріп, дыбыстық талдауды еске түсіру.
Кәсіп, бірлік, еңбек.

2 - тапсырма. Интерактивті тақтамен жұмыс.
Ережені толықтыр, дұрысын тап.

3 - тапсырма. Карточкамен жұмыс. Әр топқа сөйлем бере отырып, синтаксистік талдау жасау.
Бүркітті балық аулауға да үйретеді. Мұхитта жыланбалық деген балық болады. Жыланбалықтың тамағы мыңдаған долларға бағаланады.

Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы
Круглоозерный орта жалпы білім беретін мектебінің
қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Әйіп Л. Ш.
Сөйлем, сөйлем түрлері. Нәтиже сабақ. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Тренингте қолданылатын жаттығулар
Педагогикалық қатынастағы ықпал етудің негізгі тәсілдері» бойынша терминологиялық сөздік және жеке практикалық тапсырма
Бастауыш сыныптарда оқушыларға қазақ тілінің морфологиялық жүйесін оқыту
Бастауыш мектеп оқушыларын адамгершілікке тәрбиелеуде халық ертегілерін оқыту процесіндегі ролі
Бастауыш мектеп оқушыларын адамгершілікке тәрбиелеуде халық ертегілерін оқыту процесінің рөлі
Оқу сапасын арттырудағы көрнекіліктің бастауыш сыныптарда қолданылатын әдістері
Бисермен қызғалдақ тоқу технологиясы
Жаңа технологиямен оқыту идеясын жүзеге асыру
Қазақ халық ертегілері арқылы бастауыш мектеп оқушыларына адамгершілік тәрбиені қалыптастыру жолдары
Қазақ тілінің дыбыстар жүйесі және оны оқыту әдістемесі
Несиенің ақшаларының қажеттілігі мен маңызы
Сөздік
Қосарлама сөздердің семантикалық сипаты
СЫНЫП ҰЖЫМЫНА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Қаламгерлік көсемсөзі
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі
Қажетті қимыл- қозғалыстың жетіспеушілігі организмді белгілі өзгерістерге ұшыратады
Файлдарды архивтеудің қажеттілігі
Тіл, сөз өнер туралы мақал-мәтелдер
Ыдысты есертеу мына қажеттіліктерден туындайды