Фосфор элементі туралы толық мағлұмат беру, қасиеттерін сипаттайтын тәжірибелер арқылы өздері жұмыс қорытындысын сипаттауға үйрету оқушыларды еңбексүйгіштікке, жауапкершілікке тәрбиелеу

Мақсаты: Фосфор элементі туралы толық мағлұмат беру, қасиеттерін сипаттайтын тәжірибелер арқылы өздері жұмыс қорытындысын сипаттауға үйрету оқушыларды еңбексүйгіштікке, жауапкершілікке тәрбиелеу. Химиялық реакция теңдеулерін сипаттап жазу дағдысын дамыту, тіл шеберлігін, білімге құштарлығын, дүниетанымдық көзқарасын арттыру шығармашылықпен жұмыс істеуге дағдыландыру.
әдісі: демонстрациялық, өзіндік жұмыс.

Көрнекілігі: бейнефильм, бейнетәжірибе, интерактивті тақта, слайд, суреттер

Сабақ түрі: бейне сабақ
Кім жылдам ойыны
1. Азоттың сутекті қосылысы қалай аталады? (аммиак)
2. Азоттың металдармен қосылысында қандай тұз түзіледі, ол қалай аталады? (нитрид)
3. Ауаның неше пайызын азот құрайды? (78)
4. Азот қышқылының тұзы қалай аталады? (нитрад)
5. Аммиактың судағы ерітіндісі қалай аталады? (мүсәтір спирті)
6. Отсыз түтін қалай түзіледі? ( NH3 + HCl)
7. Концентрлі азот қышқылымен мырыш әрекеттескенде қандай газ бөлінеді?



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сынып оқыту үдерісінде оқушыларды еңбексүйгіштікке тәрбиелеудің педагогикалық негізі
Болашақ химия пәні мұғалімдерін дайындау кезінде кәсіби бағыт беріп оқытудың әдістемелік ерекшеліктері
Химияны оқыту әдістемесі құрылымы
Химиялық өндірістерді оқыту әдістемесі
МЕКТЕП ХИМИЯ КУРСЫНДА БЕЙМЕТАЛДАРДЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Физика пәнінен оқушылардың эксперименттік зерттеу дағдыларын қалыптастыру
Химиялық оқыту әдістемесінің жүйесі
Физикалық практикумның мақсаты
Бастауыш сынып оқушыларын еңбек тәрбиесіне тәрбиелеу (еңбек дағдысы)
12-жылдық білім беруге көшуде информатиканы оқытудың теориялық негіздері
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
ҚОРҚЫТ туралы
МАХМҰД ҚАШҚАРИ туралы
ЖҮСІП БАЛАСАҒҰН туралы
Қожа Ахмет Яссауи туралы
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау