Сынып оқушыларын сабаққа дайындау

Орал қаласы
№ 40 жалпы орта білім беретін мектеп
С. С. Давлеткалиева

Математика ( 1 сынып)
Сабақтың тақырыбы: 9 санының құрамы
Мақсаты: оқушылардың математикалық ойларын дамыту, 9 санының құрамы туралы оқушылардың білімін қалыптастыру, сәйкес теңдіктерді жазуға және оқуға оқушыларды үйрету, 9 санының құрамы туралы білімді есептеулер жүргізуде қолдану білімін тиянақтау.
Сабақтың типі: аралас сабақ
Көрнекілік: 0 ден 9 - ға дейін сандар, бүр, балықтың суреттері, тірек сөздер (өрнек, теңдік, теңсіздік, жұп, тақ, натурал, артық, кем)

1. Сынып оқушыларын сабаққа дайындау:
- Орнымыздан айқалап сөйлемейміз, жай ғана қолымызды көтереміз
- Бір - бірімізді тыңдаймыз
- Бір - бірімізге көмекке келеміз
- Үндемей, сабаққа қатыспай отырмаймыз
Бағалау. Айнұр апай жауап берген оқушыға бүр береді. Кім көп бүр жинайды, сол жақсы баға алады. Бәрін қосып қай қатар белсенді жұмыс жасағанын көреміз.

2. Өткенді қайталау
*Сандарды өсу, кему ретімен санау 0 - 9, 9 - 0.
*3 бірлігі бар сан, 5 бірлігі бар сан, 8 бірлігі бар санды атау. Олардың құрамын айту
*Сандардан не құруға болады? Осы сандарды пайдаланып теңдіктер, теңсіздіктер құру және жазу
*Өрнек дегеніміз не? 1 - 9сандарын пайдаланып қосу мен азайтуға
*1+1=2 Қосу және азайту амалдарының компонент атауларын қайталау
4 - 2=2
*0 - ден 9 - ға дейін сандар көрсетіледі. Бұл қандай сандар? (натурал). Қай сан натурал санына жатпайды?(0). Ең кіші, ең үлкен натурал санды ата? Осы сандардың ішінен жұп, тақ сандарды табыңдар?
3. Жаңа тақырыппен таныстыру.
- 9 балықты екі балықшы қалай бөліп алады?(оқушылар түсіндіріп, көрсетеді).
Сонымен 9 саны қандай сандардан құралады? (8 1, 7 2, 6 3, 5 4, 4 5, 3 6, 2 7, 1 8).
Дәптерге төмендегі өрнектер жазылады: 8+1, 7+2, 6+3, 5+4.
4. Оқулықпен жұмыс.(70 - 71 бет) № 1, 2 тапсырма ауызша орындалады.
№ 4 тапсырма жазбаша орындалады. Өрнектердің мәндерін тап, салыстыр.
(үш қатарға екі өрнектен беріледі)
9 - 1*8 - 4
9 - 8*3+0
9 - 5*4+3
5+3*9 - 7
6+3*2+4
1+8*5+2

5. Қосымша тапсырма ( сергіту сәті ретінде өтеді)
а) Сандар не туралы айтып жатыр? (1 екіден кіші; 2 үштен кіші; 1 екіден кем….)

ә) Әрі қарай жалғастыр… (есте сақтау қабілетіне байланысты)
(Оқушылар естеріне сақтап фигураларды ретімен орналастыру және сәйкес түспен бояу керек)

б) Артық фигураны тап. Ол неге артық деп ойлайсың?

(фигуралардың түстері әртүрлі болу керек)
в) Ойлан, тап ( таңба қою, цифр жазу)
6 * 0 6
□ *3



Ұқсас жұмыстар

Шағын кешенді бастауыш мектеп оқушыларын оқыту
Ойын әдістері арқылы бастауыш сынып оқушыларының сабаққа деген қызығушылықтарын анықтау
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫН ОҚЫТУДАҒЫ ОЙЫННЫҢ РӨЛІ
Сыныптан тыс сабақ түрлерін ұйымдастыру түрлері
Әдебиеттік оқу пәнінен отансүйгіштік, елжандылық бағытындағы тапсырмалар
Бастауыш мектепте еңбекке баулуды оқыту практикумы
ТЕХНОЛОГИЯ ПӘНІН ОҚЫТУДА АУЫЛШАРУАШЫЛДЫҚ ЖҰМЫСТАРЫ АРҚЫЛЫ ЕҢБЕК СҮЙГІШТІК ҚАБІЛЕТТЕРІН АРТТЫРУ
Дене қасиеттерін қалыптастырып, дамытуда ең маңызды құрал ретінде спорттық және ұлттық қимыл-қозғалыс ойындарын пайдалану
Бастауыш сыныптарда еңбекке үйрету сабақтарын ұйымдастыру мен өткізудің өзіндік ерекшеліктері
Бастауыш сынып оқушыларының дене тәрбиесі
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Инвестициялық жобаларды дайындау және экономикалық дәлелдеу ЖШС «Тамир»
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
СЫНЫП ҰЖЫМЫНА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Жүзедегі дипломдық жобада қарастырылған КИВЦЭТ-ЦС автогенді балқыту үшін шихта дайындау үрдісі
Өндірісті ғылыми-техникалық тұрғыдан дайындауды ұйымдастыруды жетілдіру
Маталарды дайындау