Жыл құстары және отырықшы құстар

Ересектер Ботақан тобына арналған оқу іс – әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Таным.
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекет: Экология негіздері.
Тақырыбы: Қыс. Құстардың қысқы тіршілігі .
Мақсаты:
1. Қыс мезгілінің ерекшеліктерімен таныстыру.
2. Қыс кезіндегі құстардың тіршілігі туралы әңгімелеу арқылы балалардың қамқорлық жасауға деген белсенділіктерін арттыру.
3. Табиғатты аялауға баулу.
Сөздік жұмыс: жем, нан қиқымдары, кептірілген жемістер, үйшіктер.
Әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс - әрекеті Балалардың іс - әрекеті
Мотивациялық – қозғаушылық Балаларды дөңгелене тұрғызып, төмендегі өлең жолдарын айтқызады.
Кел, балалар, күлейік,
Күлкіменен түлейік.
Қабақ түйген не керек,
Көңілді боп жүрейік. Бәрі қосылып айтады.
Ұйымдастырушылық – ізденістік
1. Қыс мезгілінің ерекшелігін әңгімелейді.
Т. Молдағалиевтің қыс туралы өлеңі оқылады.

2. Құстар қалай қыстайды? ертегісін оқу арқылы құстардың қысқы тіршілігімен таныстырады. Құстардың қысқы тіршілігі бейнеленген суреттер арқылы балаларға құстардың тіршілігімен таныстырады.
Құстардың қысқы тіршілігі бейнеленген суреттер арқылы балаларға құстардың тіршілігі жөнінде түсінік беру.
Қыс мезгіліндегі құстардың азығы, олардың немен қоректенетінін әңгімелеу. Адамдардың құстарға жасайтын көмектері туралы мағлұмат беріледі.

3. Сергіту жаттығуын орындату.
Күнде аспанға қараймыз,
Қайтқан құсты санаймыз.
Үшбұрыш боп тырналар,
Көк жүзінде сырғанар.
4. Құстар дидактикалық ойын.
Шарты: суреттер бойынша құстарды екі топқа топтастыру. Жыл құстары және отырықшы құстар.

Тыңдайды, сұрақтар қояды, сұрақтарға жауап береді.
Балалар сурет бойынша қыс мезгілі туралы әңгімелейді. Құстарға өздері қалай көмек көрсеткендері туралы айтады.

Өлең мазмұнына байланысты қимылдар жасайды.
Сурет бойынша жыл құстары мен отырықшы құстардың аттарын атайды. Оларды екі топқа топтап айтады.
Рефлексиялық – түзетушілік Сабақты қорытындылау.
Балалардың білімдерін бекіту үшін төмендегідей сұрақтар қойылады:
1. Біздің өлкемізде қандай құстар қыстап қалады?
2. Олардың тіршілігі туралы әңгімеле.
3. Қыстап қалатын құстарға адамдар қандай көмек көрсетеді? Сұрақтарға жауап береді, бір - бірінің сұрақтарын толықтырып айтады.

Күтілетін нәтиже: Құстардың қысқы тіршілігі оларға қамқорлық туралы өз көзқарасының болуы.
Біледі: Қыстап қалған құстарға қамқор бола білу.
Игереді: Жыл құстары мен ұшып кететін құстардың айырмашылығын түсіну.
Меңгереді: Тапсырмаларды дұрыс орындап көрсету



Ұқсас жұмыстар

Құстардың экологиялық топтары
Қазақстанда мекендейтін құстар
Сары торғай өте әдемі құс
Қыстайтын құстар түрлерін анықтау
Құстар класының сипаттамасы
Елді мекендерде өмір сүретін құстардың биологиясы
Құстардың ұрпағын өрбітуі
Құс топтары
Құстардың экологиялық жағдайы
Құстардың тіршілігінің жыл маусымдық циклі
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару