Сабақты қорытындылау. Сабақтың типі

Ондық бөлшектерді қосу және азайту
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың ондық бөлшектерді қосу және азайту жөніндегі білімдерін тиянақтау, толықтыру және бекіту, өзіндік ізденістерін қалыптастыру.
Дамытушылық: Логикалық ой – өрісін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, шығармашылыққа баулу.
Тәрбиелік: Оқушыларды берілген тапсырманы тиянақты орындай білуге, шапшаңдылыққа, тез ойлап, тез есептей білуге, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Түрі: Қайталау және бекіту сабағы.
Сабақтың типі: Білімділік пен дағдыны қалыптастыру.
Әдістері: Деңгейлеп – саралап оқыту, ой қозғау, сұрақ – жауап.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, слайдтар, сызбалар, кестелер, суреттер.

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу. Сиқырлы таяқша ойынын ойнаймыз. Балалар дөңгелене тұрып, сиқырлы таяқшаны бір – біріне көрсетіп, сол баланың жақсы қасиеттерін айтады. Сол арада мұғалім қолдарына қызыл – сары смайликтер жабыстырып шығады.
Қолдарыңдағы смайликтер арқылы сынып екі топқа бөлініп, орындарына жайғасады.

2. Өткен сабақты еске түсіру сұрақтары:
1) Егер бөлімі 10, 100, 1000 сандарына тең болса, онда ондық бөлшекте үтірден кейін қанша орын болады?
2) Ондық бөлшекті жай бөлшек түрінде қалай жазуға болады?
3) Ондық бөлшектерді қалай салыстырамыз?
4) Екі ондық бөлшекті қалай қосамыз?
5) Екі ондық бөлшекті қалай азайтамыз?

3. Кім жылдам? сәйкестендіру тесті.

Тапсырмалар
20, 18+19, 07
49, 2 - 38, 99
300 - 289, 427
19, 07 - 3, 129
38, 99+5, 109
5, 01+2, 5
6, 27+5, 56

4. Оқулықпен жұмыс.
№761 - есеп
1) 5, 69 + 1, 606 - 1, 29
2) 3, 7 - 2, 388+0, 76
3) (8, 59+2, 31)-(8, 59 - 2, 31)
4) 54, 002 -(28, 7 - 5, 001)

5. Пазл құрастыру (сурет құрастырып, есептер шығарады) топпен жұмыс
1. 3, 25+3, 35
2. 23, 88+0, 93
3. 2, 2 - 2, 075
4. 49, 7 - 3, 6
5. 3. 508+0. 275
6. 17, 5 - 8, 005
7. 98, 2+1, 8

6. Жеке жұмыс
Теңдік тура болатындай етіп, тиісті жеріне үтір қой.
1) 425+36=785
2) 502 - 1804=3216
3) 005+003=008
4) 52 - 218=302

7. Сабақты қорытындылау.
8. Оқушыларды бағалау.
9. Үйге тапсырма беру. (№763)

Қызылорда облысы,
Қармақшы ауданы, Тұрмағамбет ауылы
Т. Ізтілеуов атындағы №29 орта мектебінің математика пәні мұғалімі
Қаламқас Жәмиева

Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Есептеу құрылғылары және машиналар
Сабақ типі
Сабақ оқытудың негізгі формалары
Құрылыс объектілерінің жіктелуі
Тірек - сызба нұсқаларын пайдалану арқылы «атом құрылысын» оқыту
Информатиканы оқытуды ұйымдастыру
Жаңа сабақты оқып үйренуге оқушыларды қатыстырудың тағы бір жолы - дидактикалық материалдармен, тарих дәптерімен жұмыс істеу
Математика сабағында проблемалық оқытудың ерекшеліктері
Оқушыларының құрттар жайлы білімдерін практикалық тұрғыда қарастыру
Кіріктірілген сабақ
Сабақтың міндеттері
Сабақтың тақырыбы
Сабақты бекіту
Гипотоникалық типі
Сабақтың мақсаты
Ашық сабақтың барысы
Сабақтың барысы
Қыз Жібек жырындағы Бекежанның прототипі
Сабақтың жүру барысы
Қазақстан - 2050 стратегиясының логотипін таныстыру 2050 Стратегиясының жаңа логотипі бірліктің мазмұны