Салтанаттың сүйікті ісі

Сынып: 7
Сабақтың тақырыбы: Менің сүйікті ісім
Сабақтың мақсаты:
1. Түрлі интерактивті әдістерді қолдана отырып, оқушыларға пайдалы істер жайлы мағлұмат беру арқылы ақпараттық құзіреттілігін қалыптастыру;
2. Пайдалы, сүйікті ісі жайлы айту арқылы тілдік әрекеттердің барлық түрлерін қолдана отырып, коммуникативтік құзіреттілігін қалыптастыру;
3. Пайдалы істермен айналысуға баулу, жаманнан жақсыны айыра алу, проблеманы шешу құзіреттілігін қалыптастыру;
Сабақтың түрі: жаңа білім беру сабағы
Сабақтың әдісі: сұрақ жауап, жеке жұмыс, ауызша, жазбаша, ізденіс,
Көрнекілігі: интербелсенді тақта, ноутбуктағы тапсырмалар, жұмыс парағы, бағалау парағы

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Амандасу, түгендеу
Оқушы назарын сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
Ой қозғау (1 - 2 минут) Флипчарт 1
- Балалар, тақтаға назар аударыңдар, мына сөйлемдерді суретпен сәйкестендіріңдер
- Мен би билей аламын.
- Мен сурет сала аламын.
- Мен торт пісіре аламын.
- Мен ән айта аламын.
- Мен жүзе аламын.
- Мен музыкалық аспапта ойнай аламын.
(Тақтада суреттер) биші, суретші, торт пісіру, әнші, домбырашы, суда жүзуші
- Ендеше, бұл кісілердің сүйікті ісі екен.
- Ендеше балалар, біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ? (Менің сүйікті ісім)
- Мақсатын анықтайық.
Тақтаға назар аударайық. Флипчарт 2

ІҮ. Сөздік жұмысы:
Әуес - склонный
Әуестік - склонность
Әуестену - увлекаться чем либо, пристраститься
Әуесқой - любитель
Ермек - хобби
- Осы сөздердің арасында қандай түбірлі сөздер бар?
Әуес, әуестік, әуестену, әуесқой
Осы сөздермен сөз тіркесін жасап, дәптерлеріңе жазыңдар.

Ү. Тыңдалым, айтылым ЭО (орташа деңгей)
1. Суреттерге қараңдар, Мына адамдардың сүйікті істері қандай екен? Немен әуестенетінін білейік? Болжаңыздар. (Балалар ауызша суретке қарап болжамдарын айтады) (2 минут)
Үлгі: Меніңше, Меруерттің сүйікті ісі - би билеу,
Михаилдың сүйікті ісі -........................
Салтанаттың сүйікті ісі -.......................
Тыңдаңыз. Болжамыңыз дұрыс па? (Компьютерден тыңдау) Болжамдарын салыстыру.
2. Мәтінді қайта тыңдап, дұрыс жауабын таңдаңдар. Флипчарт 3
(5минут)
1. Меруерттің сүйікті ісі – сурет салу, теннис ойнау, би билеу
2. Би билеу өте жақсы, қызық, қиын
3. Михаил гольфті, дойбыны, теннисті жақсы көреді
4. Михаил әдетте теннисті сенбіде, демалыста, жексенбіде ойнайды
5. Михаил әдетте теннисті досымен, сыныптасымен, ағасымен ойнайды
6. Салтанаттың сүйікті ісі - сурет салу, домбыра тарту, коньки тебу
7. Салтанат атақты әнші, суретші болғысы келеді, биші

Ү. Оқылым. Флипчарт 4
1. Берілген мәтінді түсініп оқыңдар. (5 минут)
А) Мәтінді іштей оқыңдар,
Ә) Кезек - кезек дауыстап оқыңдар



Ұқсас жұмыстар

Тақырып идеяға тартылған жол
Д. Исабеков шығармаларындағы ауыспалы мағынаның берілу тәсілдері
ДУЛАТ ИСАБЕКОВ ПРОЗАСЫНДА ПСИХОЛОГИЗМНІҢ КӨРІНУ ЖОЛДАРЫ
Дулат Исабеков
Мұхаммед ибн Абдуллаһ
О.Бөкеев, Д.Исабеков повестеріндегі подтекст мәселесі
Елбасымыз — олимпиаданың алғашқы алаугері
Пайғамбарымыздың өмірбаяны
Ы. Алтынсариннің өмір жолы
Хазреті Пайғамбарымыз
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Ақша қаражаттарының қоры қаржы қатынастарының материалдық-заттық көрінісі ретінде
Банктік есепшот келісімі
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Сырдария қазақтарының Жанқожа Нұрмұхамедов басқарған көтерілісі
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Философия және саясаттану факультетінің 2006 жылы 19 желтоқсандағы Ғылыми кеңесінің мәжілісінің № 3 хаттамасынан
Топырақ шіріндісі (гумус) және оны анықтау әдістері
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі