Үздік сабақ бәйгесінеСабақ тақырыбы

Үздік сабақ бәйгесіне
Сабақ тақырыбы: Қолмен тігу операциясы
Мақсаты: Қол тігістері туралы біліктілігін дамыта отырып, тігілу әдісін меңгерту, қолмен тігу операциясының түрлерін және орындалуын түсіндіру, өзіндік шығармашылық шеберлікке баулу
Оқыту нәтижесі: Қол тігістері туралы біліктілігін арттырады, қолмен тігу дағдысын қалыптастырады
Көрнекілігі: суреттер, бүктемелер, бұйымдар, слайдтар.
Сабақ әдісі: Түсіндірмелі көрсетілім және өзіндік жұмыстар, сто, ойындар
Сабақ түрі: Аралас, сарамандық жұмыс
Ұйымдастыру
Балалармен сәлемдесу, сабаққа бетбұрыс жасату. психологиялық ахуал
- Қыздар, көңіл күйлерің жақсы ма?
-- сабаққа дайындық қалай?
- сабаққа белсене қатысамыз ба?
Қайшы мен ине суреті бар эмблемаларды алып,
Ұстаным ойластыру, топ басшысын сайлау
Бағалау парағы
жұмыс жасаймыз, қауіпсіздік ережесін еске түсіреміз
Матаны сөмкеміздің өлшемі 16х16 болатындай қиып аламыз жанын тігеміз. қақпақшасын өзіміздің идеямызбен қиямыз, түйме қадап, түймелігін қиып, торлаймыз. Сөмкені әшекейлейміз.

Сергіту Жұмбақ: Қос таяқ бастары дөңгелек
Тұтасты кеседі бөлек - бөлек
Кірш - кірш етеді, ішіне кіріп кетеді
Орала береді, орала береді
Оралған сайын көлемі молая береді
Гүлдері бар құлпырған, кең жазықтан аумайды
Оған әркім ұмтылған, киім киер оңтайлы талдау
Сәйкесін тап
1. Көктеу (сметывание) А. Бөлшекті сетінеуден сақтау үшін бекіту
2. Жөрмеу (Заметывание) Ә. Бір бөлікті екінші бөлікке тұрақты тігіспен біріктіру
3. Бекіту (пришивание) Б. Ұсақ бөлікті қиықтармен көктеу арқылы уақытша біріктіру
4. Торлау (обметывание) В. Бұйымның бүгілген жерін, жиегін тігіспен бекіту
5. Тепшу (Приметывание) Г. Екі бөлікті бір - бірімен уақытша тігіспен қосу

Жинақтау
- қол жұмысында қандай ережелерді сақтау керек?
- инені сабақтағанда жіпті қалай өлшеп аламыз?
- тігісті қалай бекітеміз?
- уақытша көктеу тігісімен тіккенде қандай жіпті қолдануға болады?
- торлау тігісі қайда қолданылады?

бағалау - қол тігістерінсіз бұйым дайындауға бола ма?
Мақалды жалғастыр:
Шебердің қолы...
Олақтан....
Жеті рет өлшеп...
Бастаған істі...
Келісіп пішкен тон...
Кестені...
Үйінде ине ұстамаған...
Сабақты...
Жұмыстарын тексеру

Рефлексия,
Кері байланыс Бүгін не білдік? Не қиын болды саусақтар сақина салу арқылы сабақты бағалау
* Бас бармақ - түсіндім
* Балаң үйрек - білгім келеді
* Ортан терек - қиын болды
* Кішкене бөбек - үйрендім
* Шылдыр шүмек - - тырысамын
* Бүгін не білдік? (оң қолды көтеру)
* Нені үйрендік? (сол қолды көтеру)
* Үйге тапсырма: тігіс түрлерін тігіп үйрену

Ақтөбе облысы, Байғанин ауданы,
Қаражар орта мектебі технология пәнінің мұғалімі
Ергалиева Гулшара Абдирешовна



Ұқсас жұмыстар

Педагогикалық кеңестердiң тақырыптық мазмұны
Функционалдық сауаттылық туралы түсінік
Педагогикалық практикадан есеп
МЕКТЕП САЙТТАРЫН ЖАСАУ ӘДІСТЕМЕСІ
Бастауыш сыныптар бойынша оқушылардың жобаға қатысу үлесі
Цифрлық білім ресурстары мен ЦБР топтамалары және оларды оқу үдерісінде тиімді пайдалану
Қанипа Бітібаева - жаңашыл ұстаз
Ертегіні оқытудың тиімді жолдары
Қ.Бітібаева техгологиясы бойынша көркем шығармаларды талдау
Мінездеменің мазмұндық - құрылымдық жүйесі
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі
ҚҰМЫРА САБАҚ
ЖӘНДІКТЕР ЖОЛАМАЙТЫН КИЕЛІ САБАҚ
Ағылшын тілі сабақтарының танымдық белсенділікті арттыру мүмкіндіктері
ТАРИХ САБАҚТАРЫНДА ТАРИХИ-МӘДЕНИ ЕСКЕРТКІШТЕРДІ ПАЙДАЛАНУ
Дәріс сабақтарының жоспары.
Үздіксіз педагогикалық тәжірибе (ҮПТ) міндеттері
Үздіксіз экологиялық тәрбие.
Сабақ барысындағы бақылауым