Адасқан әріптерден сөз құра
Сабақтың тақырыбы: Жер асты су. Құдық.
Сабақтың мақсаты: жер асты суының пайда болуы және оның шаруашылықтағы маңызын түсіндіру, оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру, табиғатқа деген сүйіспеншілікке, адамгершілікке тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: ақылды тақта, қосымша дәптер. т. б.
Әдіс - тәсілдер: сұрақ - жауап, түсіндіру, көрсету, мадақтау.
Сабақтың түрі: аралас
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Психологиялық жаттығу.
Мұғалімнің сұрағы, оқушының жауабы.
Әрбір адам? досым, сыныптасым.
Әрбір сабақ? үйрену, оқу, іздену.
Әрбір ісің? тірлік, тірек, адамдық.
Әрбір сөзің? шындық, бірлік, адалдық.
3. үй жұмысын тексеру.
Адасқан әріптерден сөз құра.
Тұбл (бұлт) осы сөзден кейін оқушылар сабақ айта бастайды.
Мақал - мәтелге назар аударайық.
Жаңбыр - жауса жер ырысы. осы мақалдың мағынасын ашу.
Жауын - шашын туралы сабақ айтылады.
Жұмбақты шешу.
Жылт - жылт еткен,
Жырадан өткен. (су)
4. Кластер балық сүйегі қорытындылау. су туралы сұрақ - жауап аламын.
Бүгін жер асты суы құдық деген тақырыппен танысамыз, онда жер асты суының пайда болуы және оның шаруашылыққа пайдасымен танысамыз, құдықтың түрлерімен танысамыз, адамның тіршілік ету барысындағы жер асты суының маңызы туралы айтамыз. Оқушылар айтады мақсатын айтады.
Қалай ойлайсыңдар. Жер асты сулары қалай қалыптасады?
Суды қалай аламыз?
Ауылдағы адамдар суды қайдан алады?
Оқулықпен жұмыс жасайды. Оқулықты оқиды.
Бөлімдерге бөліп оқу. талданады.
Тапсырмалар беріледі.
1-деңгей: динамикалық диктант. бұл тапсырмада оқушылар тек қана қосу мен алу таңбасымен белгілейді.
Суды жақсы өткізетін
құм +
малтатас +
саз -
Судың күйін белгіле
сұйық +
тас -
бу +
Су өткізбейтін қабат
Гранит +
Қатты тау жыныстары +
қиыршықтас -
2-деңгей: биологиялық диктант.
Жер асты суларының негізгі көзі жауын - шашын............... суы.
Топырақтағы еріген минералды заттары бар суды.......... тамыры арқылы сіңіріп, жапырағы арқылы буландырады.
Топырақ қабатынан өткен.......... сүзіліп тазарады.
Терең қабаттарға жиналған жер асты суын........ қазу арқылы пайдаланады.
Керек сөздер: қар, өсімдік, су, құдық.
Мен үшін қызық!
Бір терек өзі жазда2000 литр суды тамыры арқылы сіңіріп, жапырағы арқылы буландырады.
Оқушыларға сұрақ қойылып мадақтап, бағалаймын.
Бастауыш сыныптарда қазақ тілі сабақтарында пайдаланатын дидактикалық ойындардың түрлерін саралау
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫНДАҒЫ САУАТ АШУ ПӘНІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Бастауыш сынып оқушыларының қазақ тілінен құзыреттілікке бағытталған тапсырмалар арқылы шығармашылық қабілеттерін дамыту жолдары
Сауат ашу кезеңіндегі көрнекіліктердің түрлері
Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық қабілеттерін дамыту тақырыбында
Балалар бақшасындағы балалардың сөйлеу тілін дамыту
Қазіргі кездегі тұлға мәселелері
Ойын элементтерін қазақ тілі мен әдебиеттік оқу сабақтарында тиімді пайдалану жолдары
Мектеп жасына дейінгі балаларға тән қасиеттер
Оқыту мен дамыту арасында тығыз байланыс
АҚША - НЕСИЕ САЯСАТЫНЫҢ ҚҰРАЛДАРЫ
Қылмыс қүрамының түсінігі және маңызы
Мұнаймен ластанған топырақтан бөлініп алынған микроорганизмдердің микробтық құрамын зерттеу
Тауар саясаты фирманың маркетинг қызметінің негізгі құрамдас бөлігі
Сигналдың гармоникалық құрамдас бөліктерін графикалық түрде анықталуын бағдарлама түрінде іске асыру
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
Мемлекеттік бюджеттің кірістері мен шығыстарының құрамы
Инфрақұрылым кешенінің құрамы
Бюджеттің кірістері мен шығыстарының құрамы.
Сөздік