Соларды атап көрейікші

Ұйымдастырылған ашық оқу қызметінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: ҚМҰҚ
Тақырыбы: Ойнайық та, ойлайық
Мақсаты: Балалардың алған түсініктерін бекіту. Логикалық ойлау қабілетін, танымын дамыту. Өз бетімен жұмыс жасауға және ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: геометриялық пішіндер, үйлестірлмелі материалдар (сары, жасыл, қызыл)
Әдіс - тәсіл: ойын технологиясы, ақпараттық, Воскобович ойын технологиясы

Тәрбиешінің қызметі
Сәлеметсіздер ме балалар!
Көңіл күйлерің қалай?

Шаттық шеңбері
Жарқын - жарқын үніміз,
Болашақтың күніміз.
Балабақша үйінің,
Жайнап тұрған гүліміз.
Сәлеметсіздер ме қонақтар!
Қош келдіңіз бәріңіз.
Қане балалар, есімізге түсірейікші, бір жылда неше мезгіл бар?
• 4 мезгіл.
• Осы төрт мезгілді атайықшы.
• Қыс, көктем, жаз, күз.
• Ал, қазыр жылдың қай мезгілі?
• Көктем.
• Өте жақсы айттыңдар, дұрыс.
• Осы көктем мезгілінде неше ай бар? Соларды атап көрейікші.
• Наурыз, сәуір, мамыр.
- Балалар, бір аптада неше күн бар?
- 7 күн
Апта күндері
Апта деген апайды,
Жеті бірдей баласы бар.
Ең үлкені дүйсенбі,
Екінші ұлы сейсенбі.
Ақылды әрі көмекші,
Үлкен қызы сәрсенбі.
Ортаншы ұлы бейсенбі.
Бәрінен де жұма қызы сүйікті.
Сауықшыл да көңілді,
Кіші ұлы сенбі.
Демалғанды сүйетін
Кенже ұлы жексенбі. Айсезім

Тәрбиеші: Өтепберген Әйгерім

Ойнайық та, ойлайық. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Бақыт - игіліктердің ішіндегі ең қадірлісі, ең үлкені және ең жетілгені. .
Пайғамбар хадистері
Өмір және оның мәні
Жұмекен Нәжімединов шығармаларындағы қосарланған синонимдер
Мерекелердің әлеуметтік мәні
М. Ж. Көпейұлының өмір мен отты жырлары
Мектепке бейімделмеудің психологиялық мінездемесі
Мектеп жасына дейінгі кезеңдегі балалардың өзара қарым- қатынас ерекшеліктері
Ұлттық идея – қазақ мұраты
Сабақтан тыс жұмыстардың мақсаты
Талыс солардың қолында
Қанжығалы қарт Бөгембай деп атап кеткен
Соларды көрсет
Американ саясаттанушысы Г. Лассуэлл БАҚ - тің неше қызметін атап көрсетті
Биліктің легитимді типтерін көрсет. Соларды көрсет
Өзің сүйіп оқитын журналисттің немесе жазушының шығармашылығына шолу жаса, артықшылығы мен кемшілігін атап көрсет
Химиялық қару әсерінен тиімді қорғану әдістерін атап көрсет
Балық түрлерін атап бер
Балалар мұнда көптеген шыршалар бар екен қане санап көрейікші
Сабаққа жақсы қатысқан балаларды атап өтіл, сабақты аяқтау