Бес дұшпанды ата

Абай Құнанбаевтың Әсемпаз болма әрнеге өлеңі

Сабақ тақырыбы: Абай Құнанбаевтың Әсемпаз болма әрнеге өлеңі
Сабақ мақсаты:
А) білімділік: ақын А. Құнанбаевтың өміріне шолу жасап, өлең құрылысы мен сөздердің көркемдік ерекшелігіне тоқталу, өлеңнің тақырыбы мен мазмұнына талдау жасау;
Ә) дамытушылық: өлеңді талдай отырып, оқушының өнер, оқу - білім туралы ойларын кеңейту;
Б) тәрбиелік: өнерге баулу, эстетикалық тәрбие беру, жақсы мінез - құлықты дәріптеу
Күтілетін нәтиже: адамгершілік, асыл мінезді қалыптастыру
Сабақтың түрі: поэзия сабағы
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, мәнерлеп оқу, іздендіру, талдау, интерактивті тақтамен жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі: автор туралы слайдтар, суреттер топтамасы, жаңа материалға қатысты слайдтар, А. Құнанбаевқа арналған шағын кітап көрмесі

Сабақтың жүрісі:
І Ұйымдастыру бөлімі: сәлемдесу түгендеу, сабаққа зейінін аудару;
ІІ Үй тапсырмасын тексеру, оны бекіту.
ІІІ Жаңа сабақ. 1. Ой қозғау: - Дана Абай бес асыл іс деп қандай қасиеттерді айтқан еді? Бес дұшпанды ата.
Хронологиялық кесте бойынша оқушыларға түсіндіру, өз бетімен түсіну жұмыстары жүргізіледі.
Қ. с. Абай Құнанбаев өміріндегі оқиғалар
1. 1845 - 1904 Өмір сүрген жылдары
2. 1857 - 1858 Мұсылманша сауат ашады: Ахмет - Риза медресесі
3. 1858 (13 жастан бастап) Ел ісіне араласады
4. Ата - анасы Әжесі – Зере, әкесі – Құнанбай, анасы – Ұлжан
5. Рухани білім алған арналары1. Ауыз әдебиеті; 2. Шығыс әдебиеті; 3. Орыс әдебиеті, Еуропа мәдениеті
6. Өлеңдері Қыс , Күз , Жазғытұрым , Жаз , Сегіз аяқ , Ғылым таппай, мақтанба , т. б.
Мұхтар Әуезовтің ақынға берген бағасын интерактивті тақтадан оқу
1. Мәтінмен жұмыстар:
А) өлеңнің тақырыбына зейін қою. Толық мәнерлеп оқылады. Мұғалім жатқа оқиды.
Ә) Өлеңнің тақырыбы мен идеясын ашу. Тақырыбы – өнер - білім, адамгершілік. Идеясы – жастарды оқу - білімге шақыра отырып, асыл мінездерді бойға жиюды мақсат етеді.
Б) Оқушылармен сұрақ - жауап арқылы тақырыпты ашу. Мәнерлеп оқуға дағдыландыру.
В) Бастапқы екеу соңғысыз біте қалса қазаққа деген жолдардағы екеуді түсіндіру (қайрат пен ақыл)
Г) Сөздік жұмысы:
Кетік – тесік, бос жер
Шапқат – мейірім, жәрдем, көмек(оқулық бойынша)
Мін – кемшілік
Езбе – мезі етуші, мыжыма (оқулық бойынша)
Ғ) Тіл дамыту жұмысы:
1. пайда, мақтан, мінін ұрлау, жасыру сөздерінің синонимдерін атау;
2. Қанатты сөзге айналып кеткен өлең жолдарын тауып, интерактивті тақтаға жазу, бос көздерді толтыру.



Ұқсас жұмыстар

Кенесары Қасымұлы – қолбасшы
Кенесары Қасымұлы - саясаткер
Бауыржан Момышұлының соғыс кезіндегі тапқырлығын
Асан қайғы жыраулары
Бауыржан Момышұлының соғыс өнері
Зікірді бұрмалаған «исматуллашалар» тобы хақында
АСАН ҚАЙҒЫ ТУРАЛЫ
ХІХ ғасыр әдебиетінің майталман ақыны Базар Оңдасынұлы.
ШАРИҒАТТЫ АТТАП, ТАРИҚАТТА ТАЙРАҢДАҒАН ЗІКІРДІ БҰРМАЛАУШЫ «ИСМАТУЛЛАШЫЛАР»
Сандар сырымен танысу
Дербес компьютерлердің шығу тарихы
ӘЛІБЕКҰЛЫ СЫПАТАЙ
ТАЙМАНҰЛЫ ИСАТАЙ
Көшпелі қазақ өркениетіндегі отбасылық қатынастарды реттеу және әйел құқығының мәртебесі
Нидерланды еліне экономикалық сипатама
МҰҚАҒАЛИ МАҚАТАЕВ
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі
Матасов ерлеп тұр
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Абай атама