Өзін - өзі тану пәні сабақ жоспары 8 сыныпТақырып
Өзін - өзі тану пәні сабақ жоспары 8 сынып
Тақырып: Ар - ұждан – адамдық өлшемі
Құндылығы: Қиянат жасамау
Қасиеттер: әділеттілік, оймен, сөзбен, не болмаса іспен тірі жанға зиян келтірмеу жақсы азамат болу.
Сабақтың мақсаты: оқушыларға ар - ұждан, ұят, абырой туралы дұрыс, жағымды көзқарас қалыптастыру арқылы, қиянат жасамау құндылығының мәнін ашу.
Міндеті:
Адам өміріндегі ар мен ұжданның мәнін аша отырып, адам өмірін реттеуші, адами әділеттілік қасиеттердің өлшемі екенін таныту.
Оқушыларды оймен, сөзбен, не болмаса іспен тірі жанға зиян келтірмеу үшін, өмірлік әрекетіне, өз мінез-құлқына сараптама жасап, өзіндік бағдарын анықтай алу, мүмкіндігін дамыту.
Ар тазалығына жету үшін өз әрекетін талдап кемшілігін танып, жан сұлулығы арқылы әділеттілікке, оймен, сөзбен не болмаса іспен тірі жанға зиян келтірмеуге, жақсы азамат болуға тәрбиелеу.
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі. (Оқушылармен амандасу.)
Тыныштық сәті. (Баяу әуенмен айтылады. )
Орманға ойша серуен
Арқаңызды тік ұстап, отырыңыз. Көзіңізді жұмып, терең тыныс алыңыз. Әрбір тыныс алған сайын неғұрлым көбірек босаңсып, сабырлы болуға тырысыңыз. Қазір біз орманға серуенге шығамыз. Өзіңіздің сынып есігіне қарай беттеп, есікті ашқаныңызды дәлізбен өтіп, далаға шыққаныңызды елестетіңіз. Таза ауаны жұтып, шашыңызды желбіреткен желдің лебін және бетіңізді сәл - пәл қыздырған күн сәулесін сезіңіз. Орманға қарай жүре бастаңыз. Келе жатқанда абай болыңыз, жәндіктерді басып кетпеңіз. Бір минут тоқтап айналаға көз салыңыз. Табиғаттың әсемдігі мен балғындығын сезініңіз.
Талдау.
1) Тыныштық сәтті кезінде қандай көңіл - күйде болдыңыз?
2) Қандай сезім пайда болды?
3) Нені елестете алдыңыз?
Үй тапсырмасын тексеру:
Құрастырған Ар - ожданды бейнелейтін бейнебаяндар жинағын тексеру
2. Дәйексөз
• Ар - ождан алдындағы адалдық өз қадір - қасиетіңе, ізгі іс - әрекетіңе байланысты.
Әбу Нәсір әл - Фараби
(1мұғалім, ұлдар 1 рет, Қыздар 1 рет, ұлдар мен қыздар барлығы бірге қайталайды.)
3. Мұғалімнің сыйы
Бозорамал
П. Джон
Автобус аялдамасында ешкімді елеместен мұңға батып, жалғыз жігіт отыр. Жолаушылардың кейбірі оған көңіл аударып, қарап өтсе, енді біреулері қарамайды да. Жігіттің оларға мойын бұруға мұршасы да жоқ, терең ойға батқан.
Ол өткен өмірін қайта - қайта есіне алды. Жиырма жылдай бұрын ол келесі көшедегі қызыл кірпіш үйде дүниеге келіп, бақытты балалық шағын өткізіп еді. Бұл үй мүмкін орнында жоқ та шығар бірақ, қызыл - жасыл гүлдер орнында қалған болар. Ол үйінің маңындағы сол гүлдерді есінен бір сәт те шығара алмады. Үйдің жанында әкесі өз қолымен жасап берген әткеншек, өзі алғаш велосипед теуіп үйренген бақтағы жалғыз аяң жол бәрі - бәрі есінде. Ата - анасы осы велосипедті бірнеше ай бойы еңбек - ақыларын жинап алып беріп еді. Араға оншақты жыл салып, велосипедті мопедке ауыстырды.
Жасөспірім енді ата - анасына төбесін сирек көрсететін жағдайға жетті. Өзі ақша таба бастады, достары да көбейді, ол үшін ата - анасы өмірден артта қалғандай болып, олардан гөрі, достарымен сауық кештерде уақыт өткізу қызықтырақ көрінді.
№2 Қазанбасы орта мектебі
Мұғалім: Абузара Г. С.
Сабақ типі
Табиғат сәйкестігі принципі
Болашақ «Өзін-өзі тану» пәні мұғалімін оқушыларға рухани-адамгершілік тәрбие беруге дайындаудың ғылыми-әдістемелік негіздері
«Өзін-өзі тану» пәні: қазіргі жағдайы мен келешегі туралы
Экономика мамандықтарының студенттеріне арналған оқу-әдістемелік кешеннің жинағы
Өзін-өзі тану пәні туралы ақпарат
«Психологияны оқыту әдістемесі» пәні бойынша практикалық сабақтар дәрістер жинағы
Оқушылардың шығармашылық жұмыстары
«Өзін-өзі тану» пәні: қазіргі жағдайы мен келешегі
Өзін-өзі тану тұлғаның өзін-өзі жүзеге асыру шарты ретінде
Төлем көзінен салық салынбайтын табыстар
Қазақстандағы саяси PR технологияларының сайлау кампанияларындағы қолдану
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)
Қазақстандағы 1867—1868 жылдардағы реформа
Қазақстан тарихы пәнінің дамуындағы кемшіліктер
Кәсіпорын өнімінің өзіндік құнын төмендетуді экономикалық ынталандыру «Каменка» асыл-тұқымды мал зауыты
Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев еңбектері тәуелсіз Қазақстан мемлекеттігі тарихының дерек көзі (1990-2006 жж.)
КИНЕМАТИКА ПӘНІ туралы
Ахмет Байтұрсынұлының «Әдебиет танытқыш» еңбегі ХХ ғасыр басындағы әдебиеттану ғылымының контексінде