Балалар өткен сабақта қандай дыбысты өттік
Тақырыбы: Г дыбысы мен әрпі
Мақсаты: 1. Г дыбысы мен әрпін таныстыру және Г дыбысы бар сөздерді оқи білу дағдысын қалыптастыру.
2. Сөздердің мағынасын түсіндіру арқылы оқушылардың сөздік қорын молайту.
3. Г әрпінің ережесін сақтай отырып, таза, ұқыпты жазуға баулу.
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, ойын элементтерін пайдалану.
Көрнекілігі: Кеспе әріптер, суреттер.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық.
Сыныбымыз тап таза, борда дайын тақтада.
Денемізді жинақтап, отырайық партаға.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
- Балалар өткен сабақта қандай дыбысты өттік?
- Ү қандай дыбыс?
үкі, үйрек суреттерін іліп буындық, дыбыстық талдау жасау
- Әріптерден не құралады?
- Сөзден не құралады?
Олай болса мына суреттерге қарап сөйлем құрастырайық. үкі, үйрек
- Кім кінәлі? Жатқа айту
- Рөлге бөліп ойнату
ІІІ. Жаңа сабақ. жұмбақ жасыру
Аналарға сыйлайтын, аралар бал жинайтын.
Үзуге адам қимайтын.
Бұл немене, балалар?
Балаларға хормен айтқызу – Гүл
- Ең бірінші қандай дыбыс естіледі?
Олай болса бүгінгі сабағымыздың тақырыбы Г дыбысы мен әрпі
- Г дауыссыз дыбыс, тіл арқылы жасалады, шұғыл айтылады
Г хормен айтқызу
- Г - дан басталатын сөздер айтқызу
- Г дыбысы сөздің басында, ортасында келеді
ІҮ. Ойын Қол шапалақтау
Шарты; Егер айтылған сөздің ішінде Г дыбысы болса, қол шапалақтаймыз
Жоқ болса шапалақтамаймыз
Көгершін, көбелек, бәйге, тай, гүл, балапан, газет, мысық, шеге, бүлдірген.
Ү Бағандағы сөздермен жұмыс
Сергіту сәті
Қане қанат жазайық,
Құс боп көкке ұшайық.
Ұшып - ұшып алайық,
Орнымызға қонайық.
ҮІ. Дәптермен жұмыс
Гг әрпін үлгі бойынша жазу.
ҮІІ. Оқулықпен жұмыс
Ақ көгершін түсіндіру
Әнін хормен айту.
ҮІІІ. Буыннан сөз құрау ойыны
Ше - та
Ма - ла
Да - ге
Қа - на
Ша - ла
ІХ. Қорытынды
Х. Үйге тапсырма Ақ көгершін жаттау
Үлгідегі сөздерді жазу.
ХІ Оқушыларды мадақтап, гүлмен бағалау.
Сауат ашудың мақсаты мен міндеттері
Жасөспірімдердің музыкалық қабілеттерін дамыту
Тіл дамыту және оның зерттелуі
ОҚУ ДАҒДЫСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ
Дәстүрлі сабақ Шығармашылық сабақ
Қазақ халқының ұлттық ойындарының зерттелуі
Бастауыш мектеп оқушыларының сөйлеу дағдысын қалыптастыру
Мектеп оқушысын вокалды хор өнеріне баулудың әдістемелік технологиясы
Бірінші сынып оқушысының физиологиялық негіздері
Бастауыш сынып математикасын оқытуда көрнекілік принципін теориялық жағын қарастырып, оны жүзеге асыру
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Қазақстандағы балалар үйі мен интернаттардағы қайырымдылық шаралары
Балалар жарақаты
Спандияр Көпеев және балалар әдебиеті
Балалар ауруханасы қызметкерлерінің жеке бас гигиенасы
Ағылшын тілі сабақтарының танымдық белсенділікті арттыру мүмкіндіктері
Қиын балалармен жұмыс
Балаларға патриоттық рух беруде Махамбет өлеңдерінің тәрбиелік мәні
Мұқан Иманжановтың балалар әдебиетіне қосқаны