Бүгінгі күн терезеденБізге міне қарап тұрСондай жақсы көңіл күйменБасталады бұл сабақҰйымдастыру кезеңіОқушыларды топқа бөлуБерілген жаттығуды Жұптық жұмыс әдісі бойынша тексеру
Бүгінгі күн терезеден
Бізге міне қарап тұр
Сондай жақсы көңіл күймен
Басталады бұл сабақ
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушыларды топқа бөлу
Берілген жаттығуды Жұптық жұмыс әдісі бойынша тексеру..
№1314 Көбейтіндіні табыңдар.
2, 3 мың =2, 3∙1000=2300
1, 2млн=1, 2∙1000000=1200000
14, 7мың=14, 7∙1000=14700
38, 3млн=38, 3∙1000000=38300000
629, 5мың==629, 5∙1000=629500
0, 8млн=0, 8∙1000000=800000
19, 56мың=19, 56∙1000=19560
9, 07млн==9, 07∙1000000=9070000
Бағалау шкаласы:
8 - 7 - 5
6 - 5 - 4
4 - 3 - 3
2 - 1 2
22. 02. 2017ж.
Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектерді 10, 100, 1000,... разряд бірліктеріне көбейту тақырыбына есептер шығару.
Сабақтың мақсаты: Ондық бөлшектерді 10, 100, 1000,... разряд бірліктеріне көбейтуді үйрену.
(әзіл есеп) Қу түлкі
Шал балықтарды көп аулап әндетіп келе жатса, жолда бір түлкі сұлап жатады, шал қуанып кемпіріме жаға болады деп түлкіні шанаға салып алады. Ал түлкі жолда 1 минутта 1 балық, 2 минутта 2 балық, т. с. с. Бір лақтырғанда алдыңғы лақтырғаннан 2 есе артық лақтыра береді. 7 минутта барлығы неше балық лақтырған.
Шешуі: 1+2+4+8+16+32+64
Қазақ тілі сабағында оқушылардың орындайтын өздік жұмыстары
Сыни ойлау технологиясымен етістікті оқыту
2 сыныпта зат есім мен сын есімді байланыстыра оқыту
Қысқа мерзімді жоспарға қалыптастырушы бағалауды енгізу
Қағанаттар атауы техникасымен топқа бөлу
Қазақ тілі сабағында оқушылардың шығармашылығын дамытуға арналған топтық жұмыс түрлері
Топтық жұмыстың тиімділігі
Халық ауыз әдебиетінің бала дамуына тигізер әсірі
Одан кейін сіз оқушыларға топта талқылау үшін сұрақ қоясыз
Қазақ тілі сабақтарында оқушылардың тілін дамыту
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Құнды қағаздар нарығы
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру