Ондықтан аттамай екі таңбалы және бір таңбалы сандарды, екі таңбалы сандар мен ондықтарды ауызша қосуды тиянақтай түсу
Шығыс Қазақстан облысы, Ұлан ауданы,
Мамай батып ауылы, М. Ломоносов атындағы
орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Ашимова Гульнара Смагуловна
Сабақтың тақырыбы: Қосу және азайту 3 + 56; 30 + 24
Мақсаты: Ондықтан аттамай екі таңбалы және бір таңбалы сандарды, екі таңбалы сандар мен ондықтарды ауызша қосуды тиянақтай түсу. Ауыстырымдылық қасиетті қолдану тиімділігін байқау.
Ресурстар: Презентация, үлестірмелі тапсырмалар, бағалау парағы
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушылармен амандасу, кезекшімен сұхбат.
Құрал - жабдықтарын тексеріп шығу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
Күн жарығын алақанға саламын,
Жүрегіме басып ұстай қаламын.
Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді,
Болып кетер сонда дереу жан - жағым.
Топқа бөлу (жапырақтар суреттері бойынша)
Үй тапсырмасын тексеру
Серпілген сауал . Доп лақтыру арқылы оқушыға сұрақ қойылады.
1. Қосудың нәтижесі қалай аталады?
2. Қосу амалының компоненттерін ата?
3. Қосу амалына кері амал?
4. Қосу амалының қандай қасиеті бар?
5. 40+4 қосындысының мәні неге тең?
6. 56 - 6 айырмасы
7. 72 санының ондық құрамы?
8. 6 ондық 8 бірлік қандай сан?
Қызығушылықты ояту Топтық жұмыс Бірге ойлаймыз!
Теңдеу беріледі
10 – а = 5
а – 5 = 5
5 + а = 10
Мағынаны тану
Жаңа тақырыпты түсіндіру. Айырмашылығын тап... жаңа стратегия бойынша мысал беріледі.
56 + 3
56 + 30
87 – 5
87 – 50
Сергіту сәті Күн ұйықтайды (ұйықтайды)
Күн оянады(керіледі)
Жел соқты (тербеледі)
Жаңбыр жауды (алақан тарсылы)
Найзағай тарсылдады (шапалақтайды)
Жел басылды, күн ашылды (тып-тыныш отырады)
2 – сынып математика пәні мазмұнының ерекшеліктері
Екінші сынып математика пәні мазмұнының ерекшеліктері
2 – сынып математика пәні мазмұнының ерекшеліктерін зерттеу
Бастауыш сыныпта оқытудың есеп шығару тиімділігін қалыптастыру
Жазбаша қосу және азайту
ҚОСУ МЕН АЗАЙТУДЫ ОҚЫТУ ƏДІСТЕМЕСІ
Бастауыш сыныпта математика сабағында арифметикалық амалдарды оқыту
Математика сабақтарында оқушылардың үлгірмеушілігін болдырмау (2 сынып бойынша)
Ондықтан аттамай қосу және азайту
Ауызша есептеу тәсілдері
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi