Ертегіні сахналаңдар

Сабақтың тақырыбы: Еңбекпен тапқан тиын
(грузин ертегісі)
Мақсаты:
а) білімділік: Ертегі мазмұнын әңгімелеу, ертегіні өз ойларымен жалғастыруға, рөлге бөліп оқуға және сахналауға үйрету. Жалқаулыққа, еңбекқорлыққа байланысты мақал - мәтелдердің мән - мағынасын ұғындыру.
ә) тәрбиелік: Ертегі мазмұнымен таныстыра отырып, оқушыларды еңбексүйгіштікке, үлкенді тыңдауға, жалқаулықтан аулақ болуға тәрбиелеу.
б) дамытушылық: Шығармашылық тапсырманы орындата отырып, оқушылардың ой - өрісін дамыту, актерлік шеберліктерін, дұрыс сөйлеу әдебін қалыптастыру.
Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: топтастыру, үш қадамнан тұратын сұхбат, әңгіме кестесі
Сабақтың көрнекілігі: тірек сызбалар, сюжетті суреттер, мақал - мәтелдер
Пәнаралық байланыс: еңбек, сурет, математика, дүниетану

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Сабаққа назар аудару.
Оқушыларды түгелдеу.
Ана тілің - арың бұл,
Ұятың боп тұр бетте.
Өзге тілдің бәрін біл,
Өз тіліңді құрметте!- деп ақын Қ. Мырзалиев жырлағандай, ана тілі сабағын бастаймыз.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
Жекен Жұмаханов Ер еңбекте сыналады
Үш қадамнан тұратын сұхбат әдісі бойынша үй тапсырмасын тексеру.
А (сұхбат алушы)
1. Құрылыс жұмыстарына қажетті қандай көлік түрлерін білесіңдер?
2. Бәрін бітірген өзім деп мақтанған қай көлік еді?
3. Көтергіш кранның жұмысы қандай?
4. Мақтаншақ машина қандай жағдайға тап болды?
5. Көтергіш кран қандай көмек көрсетті?
6. Мақтаншақ машинаға көтергіш кран қандай ақыл айтты?

В (жауап беруші)
1. Көтергіш кран, жүк машинасы, трактор, т. б
2. Зауыттан жаңа шыққан жүк машинасы мақтанғанда жер - көкке сыймайды.
3. Көтергіш кран әлденеше бөренелер мен ағаштарды жоғары көтереді.
4. Жауын-шашыннан құрылыс маңайы лайсаң батпақ болып, сол жерге жүк машинасы батып қалады.
5. Кран ұзын мойнын бұра келіп, шұңқырда тұрған машинаны жоғары көтеріп әкетті.
6. Жүк көтергіш машинаны дөңес жерге шығарып тұрып:
- Балақай, бұдан былай мақтанба, әркімнің өз өнері, өз орны бар. Бәріміз де тек құрылысшының көмекшісіміз,- деді.

С (жинақтаушы)
Ер еңбекте сыналады деп бекерге айтылмаса керек. Өйткені әрбір тіршілік иесі өзіне тиесілі жұмысты жауапкершілікпен, сүйіспеншілікпен жасаса, жақсы нәтижеге қол жеткізеді. Мақтаншақтықтан, ұқыпсыздықтан, жалқаулықтан арылмайынша, жұмысың алға баспайды. Сондықтан өзіңе тапсырған істі мұқият, тындарымды етіп орындау керек. Еңбек ер атандырады.

ІІІ. Өткен сабақты бекіту:
Қызығушылықты ояту.
Галереяға саяхат әдісі бойынша мәтін мазмұнына сай салған суреттер топтамасынан мультфильм жасау, салған суреттерін қабырғаға іліп, сол жайында әңгімелеу.
ІҮ. Жаңа сабақты меңгерту:
Мағынаны тану.
- Қазір көбейту амалдарын орындау арқылы сабағымыздың негізгі тақырыбын ашып алайық. Көбейту амалын орында, нәтижесіндегі шыққан сандарды өсу ретімен қой.

48: 8 ----- 36: 4 ------- 25: 5 ------- 24: 6 ------ 3: 3 -------- 6*0
г ----------- і ------------- е ------------ т ----------- р ----------- е

48: 8 = 6
36: 4 = 9
25: 5 = 5
2 4: 6 = 4
3: 3 = 1
6*0 = 0
0 - е ----- 1 - р ----- 4 - т ----- 5 - е ----- 6 - г ----- 9 - і

Қандай сөз шықты?
Ертегі

Қиял - ғажайып ертегілер
Жан - жануарларға
Шыншыл ертегілер

Әр ертегі түрлеріне мысалдар келтіру.
- Балалар, ендеше бүгін біз Еңбекпен тапқан тиын атты грузин халқының ертегісімен таныс боламыз.
Ү. Оқулықпен жұмыс:
1. Ертегіні ЖИГСО - 1 (аквариум) әдісі бойынша оқу.
2. Ертегіні рөлге бөліп оқу.
ҮІ. Оқушылармен жүргізілетін шығармашылық жұмыстар:
1. Ертегіні әрі қарай жалғастырып көр.
2. Ертегіні сахналаңдар.
ҮІІ. Дәптермен жұмыс:
Ертегіге сүйеніп балаға мінездеме бер.
Бала

ҮІІІ. Жаңа сабақты бекіту:
Ой толғаныс.
- Еңбекпен тапқан тиын ертегісі ертегінің қай түріне жатады деп ойлайсыңдар?
Тұрмыс - салт ертегісі. Себебі бұл ертегіде баланың ақшаны өз еңбегімен тапқаны жөнінде айтылады. Осы ертегі мазмұнына сай қандай мақал - мәтел білесіңдер?
Еңбек етсең ерінбей,
Тояды қарның тіленбей.
Еңбектің наны тәтті,
Жалқаудың жаны тәтті.
Кім еңбек етсе, сол тоқ. т. б.
ІХ. Жаңа сабақты қорытындылау:
Әңгіме кестесі

Ертегінің аты
Ертегі қай елдікі?
Кейіпкерлері
Ана мен баланың іс - әрекетіне өз көзқарасың
Ертегі немен аяқталды?
Нені үйрендің?

Х. Үйге тапсырма:
1. Ертегіні түсініп оқу
2. Кейіпкерге хат жазу
ХІ. Балаларды мадақтау.



Ұқсас жұмыстар

Өзін өзі тану
Әдебиеттік оқу сабақтарында ертегілерді оқыту жолдары және Әдіс- тәсілдері
Қазақ әдебиеті сабақтарында ертегі жанрын оқыту әдістемесі
Адамгершілікке тәрбиелеудегі қазақ ертегілерінің әсері
Мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеуде халық ауыз ертегілердің орны мен ролін анықтау
Мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеуде халық ауыз ертегілердің орны мен ролі
Ертегілерді оқыту барысыңда оқушыларды қайырымдылыққа тәрбиелеудің теориялық негізі
Бастауыш сынып оқушыларының ертегілер арқылы қиялын дамыту
Қазақ халық ауыз әдебиеті жанрларындағы ертегілерді оқыту
Қазақ халық ертегілері арқылы бастауыш мектеп оқушыларына адамгершілік тәрбиені қалыптастыру жолдары
Ертегінің аты ертегі
Жоғарғы топ тәрбиеленушілерін жан - жақты дамытуда ертегінің маңызы Менің педогогтік ұстанымым
Ертегінің мазмұнын ашу
Үш қыз ертегісіМақсаты: ертегіні балаларға таныстыру, мазмұнын ашу, кейіпкерлердің тағдырына балаларды ортақтастыру арқылы олармен бірге қуанып, бірге армандап, ізгілік пен ерсілікті айыра білуге үйрету
Ертегіні оқыту
Балаларды жаңа технологияны қолдану арқылы ертегінің мазмұнын айта білуге үйрету
Ертегінің мазмұнын айтып беру
Кенжекей қай ертегінің кейіпкері
Балаларды ертегінің мазмұнын дұрыс түсініп, сұраққа жауап беруге үйрету
Мұғалімнің ертегінің мазмұнын әңгімелеуі