Жаңа сабаққа қарай бейімдеу
(8 – сынып)
Тақырыбы: § 33. Қышқылдар, құрамы, алу жолдары
Мақсаты:
1. Білімділік: Қышқылдар дегеніміз – құрамында металл атомдарымен орын алмастыруға бейім сутек атомдарына және қышқыл қалдықтарынан тұратын күрделі заттар.
2. Дамытушылық: Қышқыл ерітінділерінде түсін өзгертетін заттарды индикаторлар деп атайды. Қышқыл ерітіндісіне салса күлгін түсті лакмус – қызарады, сары түсті метилоранж – қызарады, фенолфталеиннің түсі өзгермейді.
3. Тәрбиелік: Қышқылмен жұмыс істегенде қауіпсіздік техникасының ережесін мұқият сақтаңдар. Лабораторияда белгісіз қышқылдың дәмін татып көруге болмайды, ол ауыз қуысын, тамақты күйдіруі мүмкін.
Сабақ көрнекілігі: Кітап, есептердің жинақ карточкалары, кестелер, интерактив тақтасы.
Сабақты жүргізу барысы:
1. Ұйымдастыру: Оқушылармен амандасу. Оқушыларды түгелдеп, олардың сабаққа қатысуын тексеру. Жаңа сабаққа қарай бейімдеу.
2. Үй тапсырмасы: § 32. Сутектің химиялық қасиеттері, қолданылуы.
Бейметалдармен әрекеттесуі (реакция теңдеулері).
ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІГІН АНЫҚТАУ. ЕРЕКШЕ БІЛІМ АЛУДЫ ҚАЖЕТ ЕТЕТІН БАЛАЛАР ТОБЫ
Мәтіндік тапсырмалар арқылы оқушылардың оқылым, жазылым, тыңдалым әрекеттерін дамыту
Оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін қанағаттандыру
Инновациялық технологияларды кіріктіре отырып география пәнін оқыту
Дүниетану сабағында АКТ қамтудың тиімділігі
Бастауыш сыныпта оқытудың жаңа технологияларын қолдану
Бейімделген бағдарламалар
Физика пәнінің маңызы
Дамуы зақымдалған төменгі сынып оқушыларына орыс тілін оқыту
Информатика пәнінен әдістемелік құрал
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Жаңа заман талабы
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама
Жаңа экономикалық сасат жылдарындағы Қазақстан.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ
Өзіндік бақылауға бейімдеу шарттары
Жаңа заман мәдениеті