Мынау - бүркіт
Солтүстік Қазақстан облысы, Есіл ауданы,
Т. Позолотин атындағы Явленка №1 орта мектебінің
қазақ тілі және әдебиеті мұғалімі:
Дүйсенбаева НұржамалЖалғасбайқызы
]Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы[ i]
Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің түрі: Қазақ тілі
Тақырыбы: Құстар.
Мақсаты: Балаларды құс атауларымен таныстырып, білімдерін толықтыру. Ғ - дыбысымен таныстыру. Байланыстыра сөйлеу тілдерін дамыту, сөздік қорларын молайту. Құстарға деген сүйіспеншілік сезімге, қамқорлық жасауға тәрбиелеу. Балаларды табиғат арқылы адамгершілікке тәрбиелеу. Қолданылатын көрнекі құралдар: құстардың суреті, Ғ дыбысына байланысты суретті сөздер.
Қажетті құрал – жабдықтар: әліппе - дәптер, үнтаспа, интерактивті тақта, сандар, түрлі түсті қарындаштар.
Әдіс – тәсілдері: түсіндіру, сұрақ - жауап, әңгіме, ойын, практикалық.
Психологиялық дайындық.
- Қайырлы күн, балалар! Күніміз сәтті болсын!
Сегоднешный урок особенный, к нам пришли гости, давайте покажем какие мы молодцы.
— Балалар, бүгін ерекше сабақ, қонақтар келіп отыр, өзіміздің жетістіктерімізді көрсетейік.
1. Шаттық шеңберіне шақырамын.
Сәлеметсіз бе жарық Күн!
Сәлеметсіз бе көк Аспан!
Сәлеметсіңдер ме Достарым!
Сендерді көрсем қуанам!
Өлеңді хормен айтады, өлең мазмұнына сай қимылдар жасайды.
Дұрыс жауап берген әр бала бір жетоннан алады.
[i]Ой шақыру.[ i]
- Қазір қандай мезгіл?
- Қазір қандай ай?
- Аптаның қай күні?
[i]Тақырыпты ашу[ i].
Алдын ала дайындап әкелген үнтаспадан құстардың даусын естіртіп, ненің дауысы екенін тапқызып, қандай құстарды білетіндерін сұраймын.
Бүнгі сабағымыздың мақсаты құс атауларын үйрену және ғ дыбысымен танысу. Олай болса сабағымызды бастайық.
- Құстар бізге не үшін керек?
- Құстар бізге не береді?
- Птиц мы должны защищать, потому что они уничтожают насикомых, и деревья ростут нам кислород дает. Огород защищают. Яйчек нам дает. И еще птицы красота нашей жизи.- Что бы путешествовать мир птиц нам нужно выбрать транспорт. Что выбирайте? Автобус, самолет, поезд.
1 - қону алаңы Кім алғыр? [i][ i][i][ i]
Дәптермен жұмыс.
Открываем страницу(23 - бет) тема Құстар
1 - тапсырмада взяли указательный палец и повторяйте после меня.
Көгершін, торғай, бүркіт, қарға, тауық, қарлығаш, қаз, үйрек, балапан, әтеш, аққу - деп хормен айтады.
Тақтамен жұмыс. Құстардың суретттеріне қарап, атауларын тағы бір қайталатамын. На эти ресунки можно составить словосачитание. Н: мынау – аққу. Аққу – ақ, үлкен
- Құстардың суретттеріне қарап,
- Мынау – балапан. Балапан - сары.
- Мынау – бүркіт. Бүркіт - қоңыр.
- Мынау – қарға. Қарға - қара , - деп жеке - жеке айтады.
.
2 - қону алаңы. Бейтаныс әріп
Сергіту сәті: Домбыра
Сергітудің іс - қимылдарын орындайды.
Хором повтаряйте после меня,
Қарға – ға – ға – ға. – Троғай - ғай - ғай. – Қарлығаш - ғаш - ғаш.
– қандай дыбыс сендерге таныс емес?
Ғ - дыбысын хормен қайталап, айтуға тырысады.
Когда мы пройзносим букву Ғ
Задняя часть языка приближается к заднему краю нёба и воздух проходит между ними.
Нука Саша попробуй. Алеша? Егор? а буква Ғ поетса? Нет, зачет ғ какой звук? Согласный.
[i]Дәптермен жұмыс.[ i]
24 - беттегі Ғ - дыбысына байланысты сөздерді сұқ саусақтарымен көрсете отырып айтқызамын. - Қарға, ғарышкер, қарлығаш, торғай, сағат, ағаш.
Есімдікті бастауыш сыныпта оқытуда берілетін тапсырмалар түрлері
Ұларбек Нұрғалымұлының прозалық шығармаларындағы ұлттық болмыс
Есенберлин - көне тарихымыздың жиһангері
Балаларды табиғатпен таныстырудың маңызы
Баянауыл мемлекеттік ұлттық табиғи саябақтың туристік-рекреациялық даму мүмкіншіліктері
Ұрпақ тәрбиесіндегі халықтық педагогиканың ролі
Бақтыбай Жолбарысұлы
Дүниені дүбірлеткен түркілердIң дене тәрбиесі
Алтынемел ұлттық саябағы
От пен судың ертегі жанрындағы қызметі
Сөз жоқ, мынау сол қыздың бет пішіні
Бәрі мынау сыбызғының қасиеті
Қалықтай сыза ұшуды ұнататын құс - бүркіт
Бір күні бүркіт қара қарғаға кезігіп: - Қарғам, екеуіміздің де тегіміз - құс
Мынауыңыз бата ғой десті отырғандардың кейбірі
Ертеде мынау, төмен жақта бір биік тау болыпты
Мынау қандай пішіндер
Балалар мынау қандай бұрыш
Қоян мынау балалардың жасаған сыйлығы
Балалар мынау кім