Сөйлемдерді көшіріп жазу Сөйлем мүшелеріне талдау

Қазақ тілі
Сабақтың атауы: Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері 22 - 27 жаттығу.
Сілтеме: Қазақ тілі оқулығының әдістемесі
Сабақтың мақсаты: Cөйлемнің дара және күрделі мүшелері туралы түсінік беру, сөйлем мүшелеріне талдату және оның мағынасы туралы білімін тиянақтау; сөздік қорын, ақыл - ойын, ауызша сөйлеу тілін дамыту; дәптермен, тақтамен жұмыс жасауда ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу
Сөйлемнің дара және күрделі мұшелері туралы түсініктері қалыптасады. Сөйлем мүшелеріне талдауға бейімделеді.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, көрнекілік, жаттығу жұмыстары.
Сабақтың көрнекіліктері: мазмұнды суреттер, тірек сызбалар

Ынтымақтастық атмосферасы
Әрбір ісің – тірлік, тірек, адамдық,
Әрбір сөзің - шындық, бірлік, адалдық.
Әрбір адам - туысым, досым, жұрағат
Әрбір сабақ - үйрену, ұғу, ұлағат.

Қызығушылығын ояту
Балалар, біз желтоқсан айында қандай ұлы мерекені тойлағалы жатырмыз?
- Туған еліміз - Қазақстан Республикасының Тәуелсіздік мерекесін тойлағалы жатырмыз.
- Тәуелсіздігімізді қашан алдық?
- 1991 жылы 16 желтоқсанда алдық.
- Дұрыс, балалар. Біз жылдар, ғасырлар бойы ата - бабамыз аңсаған тәуелсіздігімізді осыдан 25 жыл бұрын алдық. Ол үшін біздің қаншама аталарымыз, апа - ағаларымыз қан төкті.
Ендеше, ата - бабаларымыздың бізге нені мұра қылып қалдырғанын бүгін сабақта тапсырмаларды орындай отырып білейік.

Үй тапсырмасы
Алдымен бізге не қалдырғанын білу үшін үй тапсырмасын сұрайық
Үйге берілген 19 - жатт. 2 - бөлігіндегі сөйлемдерді оқиық.
- Балалар сіздер үй тапсырмасын өте жақсы орындапсыздар. Олай болса, 1 - мұра не екенін білейік 1 – ші мұра жер екен.

Мағынаны тану
Жаңа сабақ
Жаңа сабақты түсініндіруді кесетедегі сөйлемдерді талдатудан бастаймын. 22 - жаттығу
Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері
▪ Дара мүшелер
Аптада жеті күн бар
Айгүл мектепке келді.
Ақ көбелек гүлге қонды.
▪ Күрделі мүшелер
Бір жылда он екі ай бар.
Дулат үйге келе жатыр.
Ақ сары балапан сүйкімді - ақ.

Көріп отырғанымыздай сөйлем мүшелері дара және күрделі болады екен. Ендеше, бүгінгі біздің жаңа сабағымыздың тақырыбы: Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері . Қазір дәптерлерімізді алып бүгінгі күнді, тақырыпты жазып қояйық. Олай болса ережені айтып, екінші мұра не екенін білейік.
Дара мүше деп - бір сөзден жасалған сөйлем мүшесін айтамыз.
- Күрделі мүше деп - екі не одан да көп сөзден жасалған сөйлем мүшесін айтамыз.
(2 - мұра шаңырақ екен)
23 - жатт. Жаңылтпашты оқып, жатқа айту.(ауызша) Өте жақсы жаңылмай айтқандарыңыз үшін 3 - ші мұраны ашайық (3 - мұра - бесік )
24 - жатт. Сөйлемдерді көшіріп жазу Сөйлем мүшелеріне талдау.
(4 - мұра – ою - өрнек)

Мұғалім: Бектлеуова Б. Т.
Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері 22 - 27 жаттығу. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сыныптардың 4-сыныбында синтаксистік материалдарды оқыту
Құрмалас сөйлемді оқытуда қолданылатын тиімді әдістер
Тілдік қатынас құрамы мен тұлғалары
Қазақ тіл біліміндегі сөйлем мүшелері
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА СӨЙЛЕМ МҮШЕЛЕРІН ОҚЫТУДЫҢ ТҰЖЫРЫМДАМАСЫ
4-сынып «Қазақ тілі» оқулығының құрылымы мен құрылысы
Грамматика және тіл дамыту
«Грамматика, емле және тіл дамыту жұмыстарына үйретудің әдіс-тәсілдері»
Грамматикалық анықтамалардан кейін қолданылатын жаттығулар
Тіліміздің грамматикалық амалдары түрліше
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Фирманың баға саясаты және баға стратегиясы нарық құрылымының әсерін талдау
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Еңбек ақыны талдау
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
МҰХАММЕД ХАЙДАР ДУЛАТИ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНДАҒЫ АДАМ МӘСЕЛЕСІН ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ
Ономастикалық жұмыс және талдау бөлімі туралы ереже
Қоғамның дебиторлық берешегін талдау туралы