Бүгін кезекші кім
Дүниетану 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Топырақтың ерекшелігі және оның түрлері.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың топырақ туралы түсініктерін кеңейту. Топырақтың негізгі қасиеттері, құрамы туралы білімдерін шыңдау.
Дамытушылық: Балалардың ойлау қабілеттерін, байқампаздық пен білім құштарлығын дамыту. Салыстыру және қорытындылау, біліктілігін дамыту.
Тәрбиелік: Топырақты қорғау бойынша негізгі шараларды меңгерту. Қоршаған ортаны сүюге баулу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: ой қозғау, түсіндіру, тәжірибе жасау.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру бөлімі.
- Сәлеметсіздер ме, балалар! Отырыңдар! Бүгінгі дүниетану сабағынан мен беремін. Менің аты - жөнім: Толеу Айжан Нуржановна. Сендерді көргеніме өте қуаныштымын!
а) Психологиялық дайындық.
- Бүгін кезекші кім?
- Бүгін нешесі?
- Аптаның қай күні?
- Жылдың қай мезгілі?
- Бүгін сабаққа деген көңіл - күйлерін қандай? (смайлик көрсету)
- Сабаққа дайынбыз ба?
II. Өткенді қайталау:
Балалар, өткен сабақта қандай тақырыппен таныстыңдар? (Пайдалы қазбалар)
- Олай болса кім үй жұмысын айтып береді?(2 - 3 баладан сұраймын.)
Жарайсыздар үй жұмысын барлығы оқып келіпті, олай болса тест арқылы үй жұмысын қортындылайық.
1. Пайдалы қазбаларға жатады.
а) темір кенінен алынған металл;
ә) тау жынысы;
б) техника бөлшектері;
в) жер қыртысының қатты бөлігі.
2. Құмтас деп:
а ) құм аралас тас;
ә ) қайырылған тас;
б) құрылыс материалдары;
в) қатты тас.
3. Бос жынысқа жатады.
а) құм және цемент;
ә) мұнай, газ;
б) гранит;
в) құм және газ.
4. Пайдалы қазбалар 3 негізгі топқа бөлінеді:
а) пайдалы, пайдасыз, жарамсыз;
ә) жанғыш, кенді, кен емес;
б) бағалы, құнсыз, жанатын;
в) металл, тау жынысы, қара алтын .
5. Кен орны
а ) пайдалы қазбалардың шоғырланған жері;
ә) пайдалы қазбаларды өндіру әдістері;
б) пайдалы қазбаларды өңдейтін жер;
ә) тау жыныстарының қосындысы.
III. Өткен сабақ пен жаңа сабақтың байланысы.
- Пайдалы қазбалар бізге қалай пайдалы болса, сондай бір пайдасы мол жер бетіндегі табиғи жаратылыстың бірі - топырақ. Ал топырақтың қандай пайдасын білесіңдер балалар?
IV Жаңа сабақ:
- Дұрыс айтасыңдар, Олай болса біз бүгін топырақты өтеміз.
- Балалар осы топырақ дегеніміз не?
Топырақ дегеніміз - жердің бетіндегі өсімдік өсетін жұмсақ қабаты.
Яғни, топырақ құрамына өсімдіктердің, жан - жануарлардың, қалдықтарының араласуы арқылы пайда болады.
Топырақ - құнарлы топырақ, құнарсыз болады екен.
Құнарлы топырақ арқылы еліміздің ауыл шаруашылығы өсіп өркендейді.
- Қанекей топырақ туралы анық білу үшін оқулығымызды ашайық.
a) Оқулықпен жұмыс. (77 бет)
- Топырақтың тау жыныстарынан басты айырмасы неде?
- Қарашірік қалай пайда болады?
- Топырақ түсінің қалыптасуы неге байланысты?
- Сор топырақ қалай пайда болады?
b) Дәптермен жұмыс. (81 бет)
Суреттерді қара. Қайсы суретте адамдар топыраққа зиян, қайсысына пайда келтіруде? Өз ойында дәптерге жаз.
c) Сергіту сәті: Қара жорға биі (Видио)
d) Тақтамен жұмыс.
Суреттерге қарап, топырақтың құнарлылығын анықтап көрейік.
e) Топтық жұмыс. Топырақтың құнарлылығына жәндіктер, құрттар, т. б. жануарлардың тигізетін пайдасы жайлы айтыңдар.(ұжымдасып, бір - бірлермен келісіп ойларын толықтыру).
Бекіту.
Үйге тапсырма:(77 бет – 82бет.)
Топырақтың ерекшелігі және оның түрлері. (мазмұндап келу.)
Бағалау - Тамаша балалар, сендердің жауаптарыңда, жұмыстарың барлығы көнілімнен шықты. Сендерге көп рахмет. Сол сабептен барлықтарына қолымдағы жұлдызшыларды таратамын. Сендермен жұмыс жасағаныма өте қуаныштымын. Сау болыңдар!!!
Әдіскер: Cулейменова С. Ы.
Практикант: Толеу А. Н.
Топырақтың ерекшелігі және оның түрлері. жүктеу
Бастауыш сыныпта мәтінді есептерді шығаруға үйрету
Еңбек тәрбиесінің міндеттері
Бастауыш сыныптың оқу практикалық мазмұнды есептерін шығару біліктерін қалыптастыру
Оқушылардың тіл мәдениетін ұстартуда педагогикалық дағдылар
Бастауыш мектепте сөйлемді ойын әдісімен оқыту жолдары
Жай сөйлем синтаксисі
Арифметикалық амалдардың заңдары, оларды есептеуде қолдану
Баланы жан - жақты дамыту
БАҒДАРШАМНЫҢ АДАМ ӨМІРІНДЕГІ РОЛІ
Математика сабақтарында жаңа ақпараттық технологияларды қолдана отырып оқушыларды мемлекеттік аралық бақылауға дайындау
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
Электрондық үкімет
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі
Қажетті қимыл- қозғалыстың жетіспеушілігі организмді белгілі өзгерістерге ұшыратады
Әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңдар
Классикалық - әкімшілік баскару мектебі
Біз бүгін қай жерде тұрмыз
Әкімшілік-қуқықтық қатынастар
Әкімшілдік - әміршілдік жүйе